Mor una dona en ser atropellada per un cotxe en València

 

Este matí de dimarts, cap a les 09.10 hores, una dona de 44 anys ha mort en ser atropellada per un cotxe en l’avinguda de Gaspar Aguilar de la ciutat de València, zona coneguda com al Bulevard Sud de la capital del Túria.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). A demés, també s’han mobilitzat fins al lloc dels fets diferents patrulles de la Policia Local de València.

 

Una volta allí, els equips mèdics del SAMU han fet maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a la dona, però no han pogut fer res per salvar-li la vida, Ara, l’autòpsia serà qui determine les causes de la mort.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat reforça la seua aposta per l’hidrogen verd en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ratifica l'impuls a l'hidrogen verd i analitza amb Enagás el pla de participació pública de la Xarxa Troncal, el traçat de la qual aconseguirà 100 municipis.

València Basket confia que la majoria de la seua expedició torne a casa este dimecres

Trenta dels 33 integrants de l'expedició júnior ja volen via Turquia i el club preveu la seua arribada el dimecres. Tres empleats seguixen a Abu Dhabi a l'espera de bitllets.

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.

L’IVIE situa en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató de València

L'IVIE va quantificar en 36,1 milions l'impacte directe de les proves a València i en 20 milions el retorn fiscal. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la Marató i quasi 14 en el Mitjà.