Mor una dona i la seua filla resulta ferida en l’incendi del seu habitatge a València

Mor una dona i la seua filla de vint-i-cinc anys ha resultat ferida en l’incendi d’un habitatge registrat esta passada matinada en el número 40 del carrer Ernesto Anastasio de València.

Diverses patrulles de la Policia Nacional i dos equips de bombers s’han desplaçat amb urgència al lloc per a auxiliar a les víctimes i sufocar el foc després de rebre l’avís. La jove ha estat traslladada a un hospital després de ser assistida per un equip del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). El cadaver ha estat traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València per a practicar-li la corresponent autòpsia.

La Policia Nacional s’ha fet càrrec de les recerques per a determinar les causes de l’incendi.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.