10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Mor Heath Freeman, actor de ‘Bones’, als 41 anys

 

L’actor Heath Freeman, conegut pel seu treball en la sèrie ‘Bones’, ha mort als 41 anys. El seu representant, Joe S. Montifiore, ha sigut l’encarregat de confirmar aquest dilluns la trista notícia: «Estem realment devastats per la pèrdua del nostre volgut Heath Freeman. Un ésser humà brillant amb un esperit intens i commovedor ens deixa una petjada indeleble en els nostres cors». Un extens comunicat en el qual s’explica que la vida de l’artista «va estar plena de profunda lleialtat, afecte i generositat cap a la seua família i amics, i d’un extraordinari entusiasme per la vida».

«El seu notable llegat com a fill, germà, oncle, amic, actor i productor extraordinàriament dotat, cuiner consumat i home amb el riure més contagiós i espectacular, viurà per sempre. Que la seua memòria siga una benedicció per a tots els que li van conéixer i van estimar», conclou el text. De moment no han transcendit les causes de la defunció, encara que el seu representant assenyala que Freeman “Estava extremadament orgullós del seu recent treball cinematogràfic i estava molt il·lusionat amb el següent capítol de la seua carrera”, continua el comunicat. 

Fotogramas detalla que la carrera com a actor de l’estatunidenc va començar amb la seua aparició en 2001 en un capítol de ‘Urgencias’. Però la fama li va arribar uns anys després, entre 2005 i 2007, quan va donar vida a Howard Epps, el primer assassí en sèrie de ‘Bones‘. Freeman, a més, va participar en llargmetratges com ‘Skateland’ (2010), ‘Hogar no tan dulce hogar’ (2015) i ‘Y al séptimo día’ (2021). El seu últim treball, la pel·lícula Terror, ‘On the Prairie’ del director Michael Polish, encara està pendent d’estrena.

Companys de professió han lamentat la mort de l’actor i han publicat en xarxes socials els seus missatges de comiat. La seua companya en el thiller, Gina Carano, ha sigut una de les primeres a recordar a l’intèrpret: «Fa una setmana t’estava fent una abraçada de comiat. Et portaré tota la vida en el meu cor. No sabia que el nostre viatge seria tan curt. Volia passar més temps amb tu per a riure, plorar, crear, viure, estimar…».

La seua amiga Ashley Benson, de Xicotetes mentideres, també li ha dedicat unes boniques paraules. «Et voldré sempre».

Últimes notícies

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.