Mor Heath Freeman, actor de ‘Bones’, als 41 anys

 

L’actor Heath Freeman, conegut pel seu treball en la sèrie ‘Bones’, ha mort als 41 anys. El seu representant, Joe S. Montifiore, ha sigut l’encarregat de confirmar aquest dilluns la trista notícia: «Estem realment devastats per la pèrdua del nostre volgut Heath Freeman. Un ésser humà brillant amb un esperit intens i commovedor ens deixa una petjada indeleble en els nostres cors». Un extens comunicat en el qual s’explica que la vida de l’artista «va estar plena de profunda lleialtat, afecte i generositat cap a la seua família i amics, i d’un extraordinari entusiasme per la vida».

«El seu notable llegat com a fill, germà, oncle, amic, actor i productor extraordinàriament dotat, cuiner consumat i home amb el riure més contagiós i espectacular, viurà per sempre. Que la seua memòria siga una benedicció per a tots els que li van conéixer i van estimar», conclou el text. De moment no han transcendit les causes de la defunció, encara que el seu representant assenyala que Freeman “Estava extremadament orgullós del seu recent treball cinematogràfic i estava molt il·lusionat amb el següent capítol de la seua carrera”, continua el comunicat. 

Fotogramas detalla que la carrera com a actor de l’estatunidenc va començar amb la seua aparició en 2001 en un capítol de ‘Urgencias’. Però la fama li va arribar uns anys després, entre 2005 i 2007, quan va donar vida a Howard Epps, el primer assassí en sèrie de ‘Bones‘. Freeman, a més, va participar en llargmetratges com ‘Skateland’ (2010), ‘Hogar no tan dulce hogar’ (2015) i ‘Y al séptimo día’ (2021). El seu últim treball, la pel·lícula Terror, ‘On the Prairie’ del director Michael Polish, encara està pendent d’estrena.

Companys de professió han lamentat la mort de l’actor i han publicat en xarxes socials els seus missatges de comiat. La seua companya en el thiller, Gina Carano, ha sigut una de les primeres a recordar a l’intèrpret: «Fa una setmana t’estava fent una abraçada de comiat. Et portaré tota la vida en el meu cor. No sabia que el nostre viatge seria tan curt. Volia passar més temps amb tu per a riure, plorar, crear, viure, estimar…».

La seua amiga Ashley Benson, de Xicotetes mentideres, també li ha dedicat unes boniques paraules. «Et voldré sempre».

Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia demana 162 anys de presó a un acusat de gravar i difondre material pedòfil a Alacant

La Fiscalia sol·licita 162 anys de presó per a un home acusat de gravar a menors mitjançant videoconferència i compartir més de 2.000 arxius pedòfils en Internet.

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.

Les operacions immobiliàries cauen un 4,6% en la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

Les immobiliàries valencianes detecten una desacceleració del mercat de vivenda en la Comunitat, amb menys operacions i captacions, mentres el lloguer seguix molt tensionado i amb poca oferta.

Tres candidatures es disputen el Col·legi de Farmacèutics de València en les eleccions del diumenge

El Col·legi de Farmacèutics de València celebra este diumenge eleccions per a triar a la nova junta que succeirà a Jaime Giner, amb 5.155 col·legiats cridats a votar i tres candidatures en lliça.

Detingut a Alacant per fer-se passar per policia i parar cotxes per a tirar-se uns riures

Un home de 51 anys ha sigut detingut a Alacant acusat si es fes passar per policia per a detindre vehicles en la via pública amb l'excusa de tirar-se uns riures, utilitzant un cotxe amb rotatiu blau i peces amb emblemes policials.

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.