Mor Heath Freeman, actor de ‘Bones’, als 41 anys

 

L’actor Heath Freeman, conegut pel seu treball en la sèrie ‘Bones’, ha mort als 41 anys. El seu representant, Joe S. Montifiore, ha sigut l’encarregat de confirmar aquest dilluns la trista notícia: «Estem realment devastats per la pèrdua del nostre volgut Heath Freeman. Un ésser humà brillant amb un esperit intens i commovedor ens deixa una petjada indeleble en els nostres cors». Un extens comunicat en el qual s’explica que la vida de l’artista «va estar plena de profunda lleialtat, afecte i generositat cap a la seua família i amics, i d’un extraordinari entusiasme per la vida».

«El seu notable llegat com a fill, germà, oncle, amic, actor i productor extraordinàriament dotat, cuiner consumat i home amb el riure més contagiós i espectacular, viurà per sempre. Que la seua memòria siga una benedicció per a tots els que li van conéixer i van estimar», conclou el text. De moment no han transcendit les causes de la defunció, encara que el seu representant assenyala que Freeman “Estava extremadament orgullós del seu recent treball cinematogràfic i estava molt il·lusionat amb el següent capítol de la seua carrera”, continua el comunicat. 

Fotogramas detalla que la carrera com a actor de l’estatunidenc va començar amb la seua aparició en 2001 en un capítol de ‘Urgencias’. Però la fama li va arribar uns anys després, entre 2005 i 2007, quan va donar vida a Howard Epps, el primer assassí en sèrie de ‘Bones‘. Freeman, a més, va participar en llargmetratges com ‘Skateland’ (2010), ‘Hogar no tan dulce hogar’ (2015) i ‘Y al séptimo día’ (2021). El seu últim treball, la pel·lícula Terror, ‘On the Prairie’ del director Michael Polish, encara està pendent d’estrena.

Companys de professió han lamentat la mort de l’actor i han publicat en xarxes socials els seus missatges de comiat. La seua companya en el thiller, Gina Carano, ha sigut una de les primeres a recordar a l’intèrpret: «Fa una setmana t’estava fent una abraçada de comiat. Et portaré tota la vida en el meu cor. No sabia que el nostre viatge seria tan curt. Volia passar més temps amb tu per a riure, plorar, crear, viure, estimar…».

La seua amiga Ashley Benson, de Xicotetes mentideres, també li ha dedicat unes boniques paraules. «Et voldré sempre».

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.