Mor Heath Freeman, actor de ‘Bones’, als 41 anys

 

L’actor Heath Freeman, conegut pel seu treball en la sèrie ‘Bones’, ha mort als 41 anys. El seu representant, Joe S. Montifiore, ha sigut l’encarregat de confirmar aquest dilluns la trista notícia: «Estem realment devastats per la pèrdua del nostre volgut Heath Freeman. Un ésser humà brillant amb un esperit intens i commovedor ens deixa una petjada indeleble en els nostres cors». Un extens comunicat en el qual s’explica que la vida de l’artista «va estar plena de profunda lleialtat, afecte i generositat cap a la seua família i amics, i d’un extraordinari entusiasme per la vida».

«El seu notable llegat com a fill, germà, oncle, amic, actor i productor extraordinàriament dotat, cuiner consumat i home amb el riure més contagiós i espectacular, viurà per sempre. Que la seua memòria siga una benedicció per a tots els que li van conéixer i van estimar», conclou el text. De moment no han transcendit les causes de la defunció, encara que el seu representant assenyala que Freeman “Estava extremadament orgullós del seu recent treball cinematogràfic i estava molt il·lusionat amb el següent capítol de la seua carrera”, continua el comunicat. 

Fotogramas detalla que la carrera com a actor de l’estatunidenc va començar amb la seua aparició en 2001 en un capítol de ‘Urgencias’. Però la fama li va arribar uns anys després, entre 2005 i 2007, quan va donar vida a Howard Epps, el primer assassí en sèrie de ‘Bones‘. Freeman, a més, va participar en llargmetratges com ‘Skateland’ (2010), ‘Hogar no tan dulce hogar’ (2015) i ‘Y al séptimo día’ (2021). El seu últim treball, la pel·lícula Terror, ‘On the Prairie’ del director Michael Polish, encara està pendent d’estrena.

Companys de professió han lamentat la mort de l’actor i han publicat en xarxes socials els seus missatges de comiat. La seua companya en el thiller, Gina Carano, ha sigut una de les primeres a recordar a l’intèrpret: «Fa una setmana t’estava fent una abraçada de comiat. Et portaré tota la vida en el meu cor. No sabia que el nostre viatge seria tan curt. Volia passar més temps amb tu per a riure, plorar, crear, viure, estimar…».

La seua amiga Ashley Benson, de Xicotetes mentideres, també li ha dedicat unes boniques paraules. «Et voldré sempre».

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.