8.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Mor Heath Freeman, actor de ‘Bones’, als 41 anys

 

L’actor Heath Freeman, conegut pel seu treball en la sèrie ‘Bones’, ha mort als 41 anys. El seu representant, Joe S. Montifiore, ha sigut l’encarregat de confirmar aquest dilluns la trista notícia: «Estem realment devastats per la pèrdua del nostre volgut Heath Freeman. Un ésser humà brillant amb un esperit intens i commovedor ens deixa una petjada indeleble en els nostres cors». Un extens comunicat en el qual s’explica que la vida de l’artista «va estar plena de profunda lleialtat, afecte i generositat cap a la seua família i amics, i d’un extraordinari entusiasme per la vida».

«El seu notable llegat com a fill, germà, oncle, amic, actor i productor extraordinàriament dotat, cuiner consumat i home amb el riure més contagiós i espectacular, viurà per sempre. Que la seua memòria siga una benedicció per a tots els que li van conéixer i van estimar», conclou el text. De moment no han transcendit les causes de la defunció, encara que el seu representant assenyala que Freeman “Estava extremadament orgullós del seu recent treball cinematogràfic i estava molt il·lusionat amb el següent capítol de la seua carrera”, continua el comunicat. 

Fotogramas detalla que la carrera com a actor de l’estatunidenc va començar amb la seua aparició en 2001 en un capítol de ‘Urgencias’. Però la fama li va arribar uns anys després, entre 2005 i 2007, quan va donar vida a Howard Epps, el primer assassí en sèrie de ‘Bones‘. Freeman, a més, va participar en llargmetratges com ‘Skateland’ (2010), ‘Hogar no tan dulce hogar’ (2015) i ‘Y al séptimo día’ (2021). El seu últim treball, la pel·lícula Terror, ‘On the Prairie’ del director Michael Polish, encara està pendent d’estrena.

Companys de professió han lamentat la mort de l’actor i han publicat en xarxes socials els seus missatges de comiat. La seua companya en el thiller, Gina Carano, ha sigut una de les primeres a recordar a l’intèrpret: «Fa una setmana t’estava fent una abraçada de comiat. Et portaré tota la vida en el meu cor. No sabia que el nostre viatge seria tan curt. Volia passar més temps amb tu per a riure, plorar, crear, viure, estimar…».

La seua amiga Ashley Benson, de Xicotetes mentideres, també li ha dedicat unes boniques paraules. «Et voldré sempre».

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.