Mor un home a l’A-35 al ser atropellat pel seu propi germà quan furtaven junts combustible a Moixent

Un home va morir ahir de matinada en ser atropellat pel seu germà quan els dos, junt amb una tercera persona, es disposaven a furtar combustible en Moixent, a la comarca de la Costera. L'home, de 41 anys, junt al seu germà i un altre home es trobaven furtant combustible del dipòsit d'un altre transport pesat en una àrea de servei de l'autovia A-35, a l'altura del terme municipal de Moixent. Segons sembla, el camioner afectat en vore que li estaven furtant el gasoil va aproximar-se a ells, moment en el qual el germà que es va vore descobert va voler emprendre la fugida. L'home va donar marxa enrere al vehicle pesat per poder reconduir i fugir però com ho va fer de pressa, sense adonar-se, el germà de 34 anys, no es va adonar que en la part de darrere del camió encara estava el seu germà i el va atropellar sense voler.

Fins al lloc de l'accident es van mobilitzar patrulles de la Guàrdia Civil i una ambulància. La víctima va morir en l'acte sense que els mitjans sanitaris pogueren fer res per a salvar-li la vida. Per la seua banda, els agents de la Guàrdia Civil van procedir a la detenció del més jove dels dos germans i de l'altre acompanyant que participava en el robatori, els dos de 34 i 53 anys respectivament. Als dos se'ls imputa un delicte d'homicidi per imprudència i un de robatori amb força per la sostracció del combustible. De fet, en el lloc de l'accident, els agents van trobar una mànega de les utilitzades per a traure gasoli amb succió, i la tapa del dipòsit del camió, que estava forçada.

 

Un camioner va espantar els lladres encenent les llums del camió

 

Els fets van succeir concretament a les 3.00 hores de la matinada d'ahir en el punt kilomètric 15 de la nomenada autovia, que uneix València i Albacete, i passa per Moixent. En el costat dret sentit València, en una àrea de servei on solen para camioners a descansar. Segons ha informat la Guàrdia Civil de Xàtiva, els lladres van col·locar el seu camió frigorífic en paral·lel a un altre per a suposadament traure gasoil aprofitant que el camioner estava dins del bar prenent-se alguna cosa. Segons sembla, el major dels germans (la víctima mortal), va baixar amb la mànega per a buidar el dipòsit i passar-ho directament al seu vehicle a través de la succió.

El camioner va eixir del bar i es va adonar del que estava passant, de manera que va accionar el comandament a distància de la cabina i es van encendre les llums del vehicle. Això va espantar els lladres, que van arrancar el camió i van intentar fugir donant marxa enrere, amb tan mala sort que darrere estava el germà amb la mànega.

 

Els detinguts a disposició judicial per homicidi

 

L'alçament del cadàver s'ha ordenat pel Jutjat d'Instrucció número 3 de Xàtiva i a continuació va ser traslladat a l'Institut de Medicina Legal de València per a realitzar-li l'autòpsia. Els detinguts van passar eixe mateix matí a disposició judicial acusats d'homicidi per imprudència i robatori amb força. El tercer implicat va al·legar estar dormint en el camió quan van ocórrer els fets. L'altre es trobava molt afectat pel que havia passat. Els dos homes, de nacionalitat romanesa, han quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.