12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Mor un home a l’A-35 al ser atropellat pel seu propi germà quan furtaven junts combustible a Moixent

Un home va morir ahir de matinada en ser atropellat pel seu germà quan els dos, junt amb una tercera persona, es disposaven a furtar combustible en Moixent, a la comarca de la Costera. L'home, de 41 anys, junt al seu germà i un altre home es trobaven furtant combustible del dipòsit d'un altre transport pesat en una àrea de servei de l'autovia A-35, a l'altura del terme municipal de Moixent. Segons sembla, el camioner afectat en vore que li estaven furtant el gasoil va aproximar-se a ells, moment en el qual el germà que es va vore descobert va voler emprendre la fugida. L'home va donar marxa enrere al vehicle pesat per poder reconduir i fugir però com ho va fer de pressa, sense adonar-se, el germà de 34 anys, no es va adonar que en la part de darrere del camió encara estava el seu germà i el va atropellar sense voler.

Fins al lloc de l'accident es van mobilitzar patrulles de la Guàrdia Civil i una ambulància. La víctima va morir en l'acte sense que els mitjans sanitaris pogueren fer res per a salvar-li la vida. Per la seua banda, els agents de la Guàrdia Civil van procedir a la detenció del més jove dels dos germans i de l'altre acompanyant que participava en el robatori, els dos de 34 i 53 anys respectivament. Als dos se'ls imputa un delicte d'homicidi per imprudència i un de robatori amb força per la sostracció del combustible. De fet, en el lloc de l'accident, els agents van trobar una mànega de les utilitzades per a traure gasoli amb succió, i la tapa del dipòsit del camió, que estava forçada.

 

Un camioner va espantar els lladres encenent les llums del camió

 

Els fets van succeir concretament a les 3.00 hores de la matinada d'ahir en el punt kilomètric 15 de la nomenada autovia, que uneix València i Albacete, i passa per Moixent. En el costat dret sentit València, en una àrea de servei on solen para camioners a descansar. Segons ha informat la Guàrdia Civil de Xàtiva, els lladres van col·locar el seu camió frigorífic en paral·lel a un altre per a suposadament traure gasoil aprofitant que el camioner estava dins del bar prenent-se alguna cosa. Segons sembla, el major dels germans (la víctima mortal), va baixar amb la mànega per a buidar el dipòsit i passar-ho directament al seu vehicle a través de la succió.

El camioner va eixir del bar i es va adonar del que estava passant, de manera que va accionar el comandament a distància de la cabina i es van encendre les llums del vehicle. Això va espantar els lladres, que van arrancar el camió i van intentar fugir donant marxa enrere, amb tan mala sort que darrere estava el germà amb la mànega.

 

Els detinguts a disposició judicial per homicidi

 

L'alçament del cadàver s'ha ordenat pel Jutjat d'Instrucció número 3 de Xàtiva i a continuació va ser traslladat a l'Institut de Medicina Legal de València per a realitzar-li l'autòpsia. Els detinguts van passar eixe mateix matí a disposició judicial acusats d'homicidi per imprudència i robatori amb força. El tercer implicat va al·legar estar dormint en el camió quan van ocórrer els fets. L'altre es trobava molt afectat pel que havia passat. Els dos homes, de nacionalitat romanesa, han quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.

Copete, absent per molèsties; Cömert i Raba van completar només part de l’entrenament

El València va completar el segon entrenament de la setmana amb Copete absent per molèsties. Cömert i Raba van treballar amb el grup però no van acabar la sessió.

Martínez demana al València Basket recuperar-se en poques hores abans de visitar al Bayern

Pedro Martínez admet que l'equip arriba amb poc marge i quasi sense entrenar pels viatges abans del Bayern. Pradilla destaca la millora del rival a casa.

El temporal derroca tres terrasses d’un edifici a la platja de Tavernes de la Valldigna

Tres terrasses van col·lapsar este dimarts pel fort onatge en un bloc de la platja de Tavernes de la Valldigna. Dos famílies van ser desallotjades i es perimetró la zona a l'espera d'informes tècnics.

El València vol enllaçar triomfs en la pista del Bayern de Pesic

El València visita al Bayern de Munic, ara dirigit per Svetislav Pesic, amb la intenció de donar continuïtat al triomf davant Paris Basketball i afermar-se en la zona alta.

El Port d’Alacant obri el concurs per a la seua primera planta d’hidrogen renovable

L'Autoritat Portuària ha aprovat el concurs per a construir i explotar una planta d'hidrogen renovable en el moll 19. El projecte, amb 30 anys de concessió, preveu 1 MW de electrolizadores i energia pròpia per a reduir la petjada de carboni del port.

Tres partits de sanció per a Cristian Rivero per llançar una pilota al camp

Cristian Rivero ha sigut sancionat amb tres partits per llançar una pilota al camp des de la banqueta davant el Getafe. El València queda amb una sola opció en la porteria si Agirrezabala no es recupera.