Mor un home a l’A-35 al ser atropellat pel seu propi germà quan furtaven junts combustible a Moixent

Un home va morir ahir de matinada en ser atropellat pel seu germà quan els dos, junt amb una tercera persona, es disposaven a furtar combustible en Moixent, a la comarca de la Costera. L'home, de 41 anys, junt al seu germà i un altre home es trobaven furtant combustible del dipòsit d'un altre transport pesat en una àrea de servei de l'autovia A-35, a l'altura del terme municipal de Moixent. Segons sembla, el camioner afectat en vore que li estaven furtant el gasoil va aproximar-se a ells, moment en el qual el germà que es va vore descobert va voler emprendre la fugida. L'home va donar marxa enrere al vehicle pesat per poder reconduir i fugir però com ho va fer de pressa, sense adonar-se, el germà de 34 anys, no es va adonar que en la part de darrere del camió encara estava el seu germà i el va atropellar sense voler.

Fins al lloc de l'accident es van mobilitzar patrulles de la Guàrdia Civil i una ambulància. La víctima va morir en l'acte sense que els mitjans sanitaris pogueren fer res per a salvar-li la vida. Per la seua banda, els agents de la Guàrdia Civil van procedir a la detenció del més jove dels dos germans i de l'altre acompanyant que participava en el robatori, els dos de 34 i 53 anys respectivament. Als dos se'ls imputa un delicte d'homicidi per imprudència i un de robatori amb força per la sostracció del combustible. De fet, en el lloc de l'accident, els agents van trobar una mànega de les utilitzades per a traure gasoli amb succió, i la tapa del dipòsit del camió, que estava forçada.

 

Un camioner va espantar els lladres encenent les llums del camió

 

Els fets van succeir concretament a les 3.00 hores de la matinada d'ahir en el punt kilomètric 15 de la nomenada autovia, que uneix València i Albacete, i passa per Moixent. En el costat dret sentit València, en una àrea de servei on solen para camioners a descansar. Segons ha informat la Guàrdia Civil de Xàtiva, els lladres van col·locar el seu camió frigorífic en paral·lel a un altre per a suposadament traure gasoil aprofitant que el camioner estava dins del bar prenent-se alguna cosa. Segons sembla, el major dels germans (la víctima mortal), va baixar amb la mànega per a buidar el dipòsit i passar-ho directament al seu vehicle a través de la succió.

El camioner va eixir del bar i es va adonar del que estava passant, de manera que va accionar el comandament a distància de la cabina i es van encendre les llums del vehicle. Això va espantar els lladres, que van arrancar el camió i van intentar fugir donant marxa enrere, amb tan mala sort que darrere estava el germà amb la mànega.

 

Els detinguts a disposició judicial per homicidi

 

L'alçament del cadàver s'ha ordenat pel Jutjat d'Instrucció número 3 de Xàtiva i a continuació va ser traslladat a l'Institut de Medicina Legal de València per a realitzar-li l'autòpsia. Els detinguts van passar eixe mateix matí a disposició judicial acusats d'homicidi per imprudència i robatori amb força. El tercer implicat va al·legar estar dormint en el camió quan van ocórrer els fets. L'altre es trobava molt afectat pel que havia passat. Els dos homes, de nacionalitat romanesa, han quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.