Una dona mor d’un infart en veure com un gos perseguia el seu fill

Una dona ha mort després de patir un gran esglai. Aquesta mare va presenciar com un gos perseguia gran velocitat el seu fill, de cinc anys, la qual cosa li va provocar un «infart de l’esglai«, segons van relatar els familiars.

Els fets van ocórrer a Buenos Aires, on el xicotet es va acostar a una botiga pròxima al seu domicili quan un gos es va escapar i va començar a acostar-se a ell. El menor, per por i per a evitar l’atac, va eixir corrent, però l’animal va córrer darrere d’ell.

Tota aquesta persecució la va presenciar la mare del menor, de 46 anys, que davant l’estat de nerviosisme patit per veure al seu fill fugint de l’animal va patir un «infart de l’esglai» després del qual finalment va morir. Els mèdics forenses van corroborar que la dona va morir després d’un infart patit per haver viscut una forta impressió amb la persecució del seu fill per l’animal.

Malgrat el tràgic final d’aquesta història, el gos finalment no va arribar a mossegar al menor, ja que pel camí de la persecució va mossegar a un altre animal, la qual cosa va fer que el xicotet poguera posar-se fora de perill, segons recull La República.

Un gos mossega en la cara a un bebé de 14 mesos a Almeria

Un bebé de 14 mesos va resultar ferit greu després de ser mossegat en la cara per un gos a la terrassa d’un bar localitzada en el municipi d’Almeria d’El Ejido (Almeria).

Emergències 112 Andalusia va detallar a través d’un comunicat que el succés es va produir minuts abans de les 10,00 hores del dissabte, quan testimonis del succés alertaven que un gos havia mossegat a un bebé en la cara a la terrassa d’un bar situada al carrer Sant Isidre.

Fins al lloc del succés es van desplaçar ràpidament, mobilitzats pel centre coordinador, una UVI mòbil del Centre d’Emergències Sanitàries 061, efectius del Cos Nacional de Policia i de la Policia Local.
Fonts policials han informat que el gos, de raça American Stanford, estava amb els seus amos a la terrassa d’un establiment d’hostaleria quan va passar un matrimoni amb el bebé, i el ca s’ha abalançat i li ha mossegat la cara.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU