Una dona mor d’un infart en veure com un gos perseguia el seu fill

Una dona ha mort després de patir un gran esglai. Aquesta mare va presenciar com un gos perseguia gran velocitat el seu fill, de cinc anys, la qual cosa li va provocar un «infart de l’esglai«, segons van relatar els familiars.

Els fets van ocórrer a Buenos Aires, on el xicotet es va acostar a una botiga pròxima al seu domicili quan un gos es va escapar i va començar a acostar-se a ell. El menor, per por i per a evitar l’atac, va eixir corrent, però l’animal va córrer darrere d’ell.

Tota aquesta persecució la va presenciar la mare del menor, de 46 anys, que davant l’estat de nerviosisme patit per veure al seu fill fugint de l’animal va patir un «infart de l’esglai» després del qual finalment va morir. Els mèdics forenses van corroborar que la dona va morir després d’un infart patit per haver viscut una forta impressió amb la persecució del seu fill per l’animal.

Malgrat el tràgic final d’aquesta història, el gos finalment no va arribar a mossegar al menor, ja que pel camí de la persecució va mossegar a un altre animal, la qual cosa va fer que el xicotet poguera posar-se fora de perill, segons recull La República.

Un gos mossega en la cara a un bebé de 14 mesos a Almeria

Un bebé de 14 mesos va resultar ferit greu després de ser mossegat en la cara per un gos a la terrassa d’un bar localitzada en el municipi d’Almeria d’El Ejido (Almeria).

Emergències 112 Andalusia va detallar a través d’un comunicat que el succés es va produir minuts abans de les 10,00 hores del dissabte, quan testimonis del succés alertaven que un gos havia mossegat a un bebé en la cara a la terrassa d’un bar situada al carrer Sant Isidre.

Fins al lloc del succés es van desplaçar ràpidament, mobilitzats pel centre coordinador, una UVI mòbil del Centre d’Emergències Sanitàries 061, efectius del Cos Nacional de Policia i de la Policia Local.
Fonts policials han informat que el gos, de raça American Stanford, estava amb els seus amos a la terrassa d’un establiment d’hostaleria quan va passar un matrimoni amb el bebé, i el ca s’ha abalançat i li ha mossegat la cara.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.