13.2 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Mor una jove de 26 anys mentre es feia un selfie amb una arma

Va ser el sogre de la dona qui va sentir un tret en l’habitatge i va trobar el cos sense vida de la seua nora. La dona presentava una ferida de bala en el coll. Tots els indicis de la investigació apunten al fet que va disparar per accident una arma amb el qual s’estava fotografiant.

Després d’examinar a la dona, de 26 anys, les autoritats van determinar que només presentava un tret de bala en el coll i no hi havia cap signe de forcejament en el cos. Els investigadors van determinar que el més probable és que es tractara d’un accident.

Radhika Gupta estava en una habitació de la seua casa d’Hardoidel, pertanyent a l’estat indi d’Uttar Pradesh. Tot apunta al fet que s’estava fotografiant amb una arma que es va disparar accidentalment.

Les autoritats van trobar el seu telèfon mòbil al costat del cos en el qual hi havia diverses fotografies que s’havia pres abans de l‘accident mortal.

La família de la víctima va assegurar que la dona desconeixia que l’arma estava carregada. El seu marit va relatar als investigadors que a la seua esposa li agradava traure’s fotografies posant amb l’arma.

Malgrat això, el pare de la víctima, que no es trobava en l’habitatge ha denunciat els fets perquè s’òbriga una investigació tal com informen mitjans locals.

Últimes notícies

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.

El PSPV ha anunciat que blindarà per llei la gestió pública de la sanitat per a evitar privatitzacions

Diana Morant ha anunciat un blindatge legal per a assegurar la gestió pública de la sanitat i ha promés revertir l'hospital del Vinalopó. També ha criticat la paràlisi de reversions del PP i ha avançat un pla de xoc a Torrevieja.

FGV obri 68 places per a conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM

FGV ha obert una convocatòria per concurs oposició amb 68 places per a servicis de conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM d'Alacant. La inscripció és telemàtica i tanca el 22 de desembre a les 11.59 h.

Compromís reclama un nou pla de treball en la comissió de la dana de Les Corts

Compromís ha registrat en Les Corts una petició per a replantejar la comissió de la dana, recuperar documentació rebutjada i citar ja a les associacions de víctimes. El grup critica el pla aprovat per PP i Vox i alerta d'absències en la pròxima sessió.

Les pluges han superat els 100 litres a la Safor en quatre hores i han provocat avisos puntuals

La Font d'En Carrós ha registrat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés trencaments de baixants. Alacant i Castelló han acumulat menys pluja.

Corma, Bisquert i Guanter, de la UPV, revaliden la seua presència en l’elit mundial de científics

Els tres investigadors vinculats a la UPV figuren de nou en la llista Highly Cited Researchers 2025 de Clarivate. Reclamen finançament estable, menys burocràcia i més aposta per risc científic.