12.3 C
València
Dimecres, 12 novembre, 2025

Mor una jove de 26 anys mentre es feia un selfie amb una arma

Va ser el sogre de la dona qui va sentir un tret en l’habitatge i va trobar el cos sense vida de la seua nora. La dona presentava una ferida de bala en el coll. Tots els indicis de la investigació apunten al fet que va disparar per accident una arma amb el qual s’estava fotografiant.

Després d’examinar a la dona, de 26 anys, les autoritats van determinar que només presentava un tret de bala en el coll i no hi havia cap signe de forcejament en el cos. Els investigadors van determinar que el més probable és que es tractara d’un accident.

Radhika Gupta estava en una habitació de la seua casa d’Hardoidel, pertanyent a l’estat indi d’Uttar Pradesh. Tot apunta al fet que s’estava fotografiant amb una arma que es va disparar accidentalment.

Les autoritats van trobar el seu telèfon mòbil al costat del cos en el qual hi havia diverses fotografies que s’havia pres abans de l‘accident mortal.

La família de la víctima va assegurar que la dona desconeixia que l’arma estava carregada. El seu marit va relatar als investigadors que a la seua esposa li agradava traure’s fotografies posant amb l’arma.

Malgrat això, el pare de la víctima, que no es trobava en l’habitatge ha denunciat els fets perquè s’òbriga una investigació tal com informen mitjans locals.

Últimes notícies

El Reial Madrid va firmar l’acta sota protesta però no va precisar els motius

El club blanc va firmar l'acta del partit davant València Basket sota protesta, però no va deixar per escrit la raó. Scariolo va assenyalar un temps mort no concedit.

El València imposa la llei del triple: 89-76 al Reial Madrid

El València va derrotar 89-76 al Reial Madrid en l'Eurolliga amb 16 triples i un 39% d'encert per 7 i un 23% del seu rival. El tir exterior i les faltes de Tavares van marcar el dol.

89-76. València tomba al Reial Madrid a colp de triple

València Basket es va imposar 89-76 al Reial Madrid en l'Eurolliga gràcies a 16 triples i un 39% exterior. L'encert perimetral va neutralitzar el domini blanc del rebot.

Mazón defén que ningú ha donat més explicacions ni assumit més responsabilitats per la dana

En Les Corts, el president en funcions ha reivindicat que porta un any donant explicacions i que va arribar a dimitir després de la dana del 29 d'octubre de 2024, amb 229 morts. Ha demanat centrar-se en causes i solucions i ha retret la falta d'explicacions del Govern.

L’activitat de Coca-Cola aporta 692 milions a l’economia valenciana i 11.011 ocupacions

Un estudi xifra en 692 milions el valor afegit de l'activitat de Coca-Cola en la Comunitat Valenciana, el 0,47% del PIB en 2024. La companyia sosté 11.011 ocupacions gràcies a la seua cadena de valor i a una planta clau a Quart de Poblet.

PSPV i Compromís han retret a Mazón ‘victimisme’ i haver desatés l’emergència de la DANA

PSPV i Compromís han acusat a Carlos Mazón de presentar-se com a víctima i de no liderar la resposta a la DANA del 29 d'octubre. Han denunciat que no va respondre a preguntes clau i que va incórrer en mentides.

PP i Vox enaltixen que Mazón compareix per la DANA i enlletgixen l’absència del Govern

PP i Vox han subratllat que Carlos Mazón ha donat explicacions en la comissió d'investigació sobre la DANA en Les Corts, mentres el Govern no ha acudit. La sessió ha derivat en retrets per la gestió, les alertes i les obres pendents.

PP i Vox destaquen que Mazón ha comparegut per la DANA i que el Govern no ha donat la cara

PP i Vox han subratllat la compareixença de Carlos Mazón davant la comissió de la DANA i han retret l'absència del Govern. Han posat el focus en les cadires buides i en la gestió de la tragèdia que va deixar 229 morts.