16.3 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Mor una jove de 26 anys mentre es feia un selfie amb una arma

Va ser el sogre de la dona qui va sentir un tret en l’habitatge i va trobar el cos sense vida de la seua nora. La dona presentava una ferida de bala en el coll. Tots els indicis de la investigació apunten al fet que va disparar per accident una arma amb el qual s’estava fotografiant.

Després d’examinar a la dona, de 26 anys, les autoritats van determinar que només presentava un tret de bala en el coll i no hi havia cap signe de forcejament en el cos. Els investigadors van determinar que el més probable és que es tractara d’un accident.

Radhika Gupta estava en una habitació de la seua casa d’Hardoidel, pertanyent a l’estat indi d’Uttar Pradesh. Tot apunta al fet que s’estava fotografiant amb una arma que es va disparar accidentalment.

Les autoritats van trobar el seu telèfon mòbil al costat del cos en el qual hi havia diverses fotografies que s’havia pres abans de l‘accident mortal.

La família de la víctima va assegurar que la dona desconeixia que l’arma estava carregada. El seu marit va relatar als investigadors que a la seua esposa li agradava traure’s fotografies posant amb l’arma.

Malgrat això, el pare de la víctima, que no es trobava en l’habitatge ha denunciat els fets perquè s’òbriga una investigació tal com informen mitjans locals.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.