Mor el raper DMX als 50 anys d’edat

 

El conegut raper DMX, nascut Earl Simmons, ha mort este divendres als 50 anys al no superar una sobredosi. El raper portava setmana tractant de recuperar-se de la sobredosi. Al llarg de tota la jornada s’han donat notícies sobre la seua defunció i des del seu entorn han hagut de desmentir-les, però finalment va arribar el trist desenllaç per a un artista que no va poder superar la seua addicció a les drogues. «Ens entristeix profundament anunciar hui que nostre volgut DMX va morir als 50 anys en White Plains Hospital amb la seua família al seu costat després d’haver estat sotmés a suport viral durant els últims dies», va escriure la seua família en un comunicat.

«Earl va ser un guerrer que va lluitar fins al final. Estimava a la seua família amb tot el seu cor i apreciem el temps que passem amb ell. La música de Earl va inspirar a innombrables fanàtics a tot el món i el seu llegat icònic sempre estarà viu. Apreciem tot l’amor i suport durant este moment increïblement difícil. Respecten la nostra privacitat mentre lamentem la pèrdua del nostre germà, pare, tio i l’home que el món coneixia com DMX», van agregar.

DMX va començar en la indústria música en la dècada dels 80, però no va ser fins als anys 90 quan va començar a despuntar i a cridar l’atenció dels més grans. Per al record la seua batalla amb Jay Z a mitjan dècada i les seues col·laboracions en discos del raper, de LL Cool J o de Mase, a més de participar en cançons amb la banda Sum 41. Però el seu gran moment va arribar en 1998 quan va llançar l’àlbum ‘It’s Dark and Hell is Hot’, que ràpidament es va guanyar a la crítica i va crear una enorme comunitat de fervents seguidors.

Mentre la seua carrera musical no feia més que créixer, els seus problemes amb la salut i la justícia també creixien. Però tot semblava que havia canviat en 2019 després de complir una condemna de 12 mesos per evasió d’impostos. En este moment va realitzar el seu últim període de rehabilitació i va tornar als escenaris, però dos anys més tard la seua vida acaba de la forma més abrupta possible, amb una sobredosi que li ha tingut en estat vegetatiu durant els últims dies.

El seu llegat perdura en la història de la música i en els 15 fills que ha tingut durant la seua curta vida. L’últim d’ells tan sols té 5 anys i el va tindre amb Desiree Lindstrom, la seua promesa.

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU