Mor el raper DMX als 50 anys d’edat

 

El conegut raper DMX, nascut Earl Simmons, ha mort este divendres als 50 anys al no superar una sobredosi. El raper portava setmana tractant de recuperar-se de la sobredosi. Al llarg de tota la jornada s’han donat notícies sobre la seua defunció i des del seu entorn han hagut de desmentir-les, però finalment va arribar el trist desenllaç per a un artista que no va poder superar la seua addicció a les drogues. «Ens entristeix profundament anunciar hui que nostre volgut DMX va morir als 50 anys en White Plains Hospital amb la seua família al seu costat després d’haver estat sotmés a suport viral durant els últims dies», va escriure la seua família en un comunicat.

«Earl va ser un guerrer que va lluitar fins al final. Estimava a la seua família amb tot el seu cor i apreciem el temps que passem amb ell. La música de Earl va inspirar a innombrables fanàtics a tot el món i el seu llegat icònic sempre estarà viu. Apreciem tot l’amor i suport durant este moment increïblement difícil. Respecten la nostra privacitat mentre lamentem la pèrdua del nostre germà, pare, tio i l’home que el món coneixia com DMX», van agregar.

DMX va començar en la indústria música en la dècada dels 80, però no va ser fins als anys 90 quan va començar a despuntar i a cridar l’atenció dels més grans. Per al record la seua batalla amb Jay Z a mitjan dècada i les seues col·laboracions en discos del raper, de LL Cool J o de Mase, a més de participar en cançons amb la banda Sum 41. Però el seu gran moment va arribar en 1998 quan va llançar l’àlbum ‘It’s Dark and Hell is Hot’, que ràpidament es va guanyar a la crítica i va crear una enorme comunitat de fervents seguidors.

Mentre la seua carrera musical no feia més que créixer, els seus problemes amb la salut i la justícia també creixien. Però tot semblava que havia canviat en 2019 després de complir una condemna de 12 mesos per evasió d’impostos. En este moment va realitzar el seu últim període de rehabilitació i va tornar als escenaris, però dos anys més tard la seua vida acaba de la forma més abrupta possible, amb una sobredosi que li ha tingut en estat vegetatiu durant els últims dies.

El seu llegat perdura en la història de la música i en els 15 fills que ha tingut durant la seua curta vida. L’últim d’ells tan sols té 5 anys i el va tindre amb Desiree Lindstrom, la seua promesa.

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.