Mor el raper DMX als 50 anys d’edat

 

El conegut raper DMX, nascut Earl Simmons, ha mort este divendres als 50 anys al no superar una sobredosi. El raper portava setmana tractant de recuperar-se de la sobredosi. Al llarg de tota la jornada s’han donat notícies sobre la seua defunció i des del seu entorn han hagut de desmentir-les, però finalment va arribar el trist desenllaç per a un artista que no va poder superar la seua addicció a les drogues. «Ens entristeix profundament anunciar hui que nostre volgut DMX va morir als 50 anys en White Plains Hospital amb la seua família al seu costat després d’haver estat sotmés a suport viral durant els últims dies», va escriure la seua família en un comunicat.

«Earl va ser un guerrer que va lluitar fins al final. Estimava a la seua família amb tot el seu cor i apreciem el temps que passem amb ell. La música de Earl va inspirar a innombrables fanàtics a tot el món i el seu llegat icònic sempre estarà viu. Apreciem tot l’amor i suport durant este moment increïblement difícil. Respecten la nostra privacitat mentre lamentem la pèrdua del nostre germà, pare, tio i l’home que el món coneixia com DMX», van agregar.

DMX va començar en la indústria música en la dècada dels 80, però no va ser fins als anys 90 quan va començar a despuntar i a cridar l’atenció dels més grans. Per al record la seua batalla amb Jay Z a mitjan dècada i les seues col·laboracions en discos del raper, de LL Cool J o de Mase, a més de participar en cançons amb la banda Sum 41. Però el seu gran moment va arribar en 1998 quan va llançar l’àlbum ‘It’s Dark and Hell is Hot’, que ràpidament es va guanyar a la crítica i va crear una enorme comunitat de fervents seguidors.

Mentre la seua carrera musical no feia més que créixer, els seus problemes amb la salut i la justícia també creixien. Però tot semblava que havia canviat en 2019 després de complir una condemna de 12 mesos per evasió d’impostos. En este moment va realitzar el seu últim període de rehabilitació i va tornar als escenaris, però dos anys més tard la seua vida acaba de la forma més abrupta possible, amb una sobredosi que li ha tingut en estat vegetatiu durant els últims dies.

El seu llegat perdura en la història de la música i en els 15 fills que ha tingut durant la seua curta vida. L’últim d’ells tan sols té 5 anys i el va tindre amb Desiree Lindstrom, la seua promesa.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.