12.1 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Mor el raper DMX als 50 anys d’edat

 

El conegut raper DMX, nascut Earl Simmons, ha mort este divendres als 50 anys al no superar una sobredosi. El raper portava setmana tractant de recuperar-se de la sobredosi. Al llarg de tota la jornada s’han donat notícies sobre la seua defunció i des del seu entorn han hagut de desmentir-les, però finalment va arribar el trist desenllaç per a un artista que no va poder superar la seua addicció a les drogues. “Ens entristeix profundament anunciar hui que nostre volgut DMX va morir als 50 anys en White Plains Hospital amb la seua família al seu costat després d’haver estat sotmés a suport viral durant els últims dies”, va escriure la seua família en un comunicat.

“Earl va ser un guerrer que va lluitar fins al final. Estimava a la seua família amb tot el seu cor i apreciem el temps que passem amb ell. La música de Earl va inspirar a innombrables fanàtics a tot el món i el seu llegat icònic sempre estarà viu. Apreciem tot l’amor i suport durant este moment increïblement difícil. Respecten la nostra privacitat mentre lamentem la pèrdua del nostre germà, pare, tio i l’home que el món coneixia com DMX”, van agregar.

DMX va començar en la indústria música en la dècada dels 80, però no va ser fins als anys 90 quan va començar a despuntar i a cridar l’atenció dels més grans. Per al record la seua batalla amb Jay Z a mitjan dècada i les seues col·laboracions en discos del raper, de LL Cool J o de Mase, a més de participar en cançons amb la banda Sum 41. Però el seu gran moment va arribar en 1998 quan va llançar l’àlbum ‘It’s Dark and Hell is Hot’, que ràpidament es va guanyar a la crítica i va crear una enorme comunitat de fervents seguidors.

Mentre la seua carrera musical no feia més que créixer, els seus problemes amb la salut i la justícia també creixien. Però tot semblava que havia canviat en 2019 després de complir una condemna de 12 mesos per evasió d’impostos. En este moment va realitzar el seu últim període de rehabilitació i va tornar als escenaris, però dos anys més tard la seua vida acaba de la forma més abrupta possible, amb una sobredosi que li ha tingut en estat vegetatiu durant els últims dies.

El seu llegat perdura en la història de la música i en els 15 fills que ha tingut durant la seua curta vida. L’últim d’ells tan sols té 5 anys i el va tindre amb Desiree Lindstrom, la seua promesa.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.