Mor Raúl Martínez, porter de 17 anys de l’Espanyol del Alquián

Raúl Martínez Capel, porter de 17 anys de l’equip juvenil A de l’Espanyol del Alquián, ha mort a l’Hospital Torrecárdenas després de sofrir la nit d’este divendres un accident de moto en la capital.

El seu club esportiu ha informat

El club esportiu Español del Alquián d’Almeria ha informat que el jove jugador Raúl Martínez ha mort durant el matí d’este dissabte després d’haver sofert un greu accident en la nit del divendres. Així ho ha detallat el club en un comunicat en el qual ha lamentat la trista mort del jugador, una «persona exemplar dins i fora del camp«.

«Des del nostre club amb el nostre president Pedro Soler al capdavant manem el nostre més sincer condol a la família i afins. Va arribar esta temporada a defensar els nostres colors, arribant a debutar amb el Sènior per la seua gran feina i dedicació. a. c. s. Raúl, sempre en el nostre cor», ha indicat la institució esportiva.

El jove viatjava amb moto

Segons ha informat ‘La Voz de Almería’, el jove viatjava en la moto al costat d’un altre amic que era el que al conduïa. L’accident es va produir després que la motocicleta sofrís un brutal xoc contra un cotxe en un encreuament entre els carrers Gregorio Marañón i Germans Pinzó d’Almeria.

Va sofrir greus ferides després de xocar contra un cotxe per què va haver de ser ingressat a l’Hospital Universitari Torrecárdenas

El menor va eixiracomiadat de la moto i va sofrir diverses ferides de gravetat pel que va haver de ser traslladat fins a l’Hospital Universitari Torrecárdenas on els sanitaris li van induir el coma.

Per part seua, el conductor de la moto es troba ingressat en estat greu en la Unitat de Vigilància intensiva del mateix hospital on va ser traslladat l’esportista.

A més, el periòdic d’Almeria ha pogut saber que «el funeral tindrà lloc este diumenge a les cinc de la tarda a l’església dels Molins, barri d’on procedeix la família«.

<

>

Últimes notícies

Ferits un home de Burjassot i una dona d’Alcora en l’últim encierro dels Sanfermins

L’últim encierro dels Sanfermins ha deixat deu atesos a l’Hospital Universitario de Navarra, entre ells un home de Burjassot i una dona d’Alcora, a més de dos corredors cornejats amb pronòstic reservat.

La compravenda de vivendes baixa un 10,8 % al maig a la Comunitat Valenciana i supera la caiguda estatal

La compravenda de vivendes ha baixat un 10,8 % al maig a la Comunitat Valenciana, fins a 8.669 operacions, una caiguda superior al 7,3 % registrat a Espanya. Tot i això, respecte d’abril les operacions han repuntat un 6 % i el sector suma un descens acumulat del 3,4 % en l’any.

El trumpisme sobra i falta un nou marxisme

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una tesi principal i és que el trumpisme posa en perill valors propis de les democràcies occidentals, com els drets humans, la igualtat, l’estat del benestar i la convivència

Asfaltat nocturn a la Gran Via Marqués del Túria per a reduir soroll i molèsties

L’Ajuntament de València ha iniciat el reasfaltat integral nocturn de la Gran Via Marqués del Túria, amb paviment fonoabsorbent i una inversió d’1,24 milions d’euros.

Detingut a Almassora amb 120 grams de marihuana després d’un control de la Guàrdia Civil

Un conductor ha sigut detingut a Almassora després que la Guàrdia Civil li interviguera uns 120 grams de marihuana en un control de seguretat ciutadana.

Dimarts d’oratge extrem a l’interior de València: fins a 38 graus i nits tòrrides

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts un episodi de calor extrema amb fins a 38 graus en zones interiors i una altra nit tòrrida, segons Aemet i Avamet.

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.