Mor Raúl Martínez, porter de 17 anys de l’Espanyol del Alquián

Raúl Martínez Capel, porter de 17 anys de l’equip juvenil A de l’Espanyol del Alquián, ha mort a l’Hospital Torrecárdenas després de sofrir la nit d’este divendres un accident de moto en la capital.

El seu club esportiu ha informat

El club esportiu Español del Alquián d’Almeria ha informat que el jove jugador Raúl Martínez ha mort durant el matí d’este dissabte després d’haver sofert un greu accident en la nit del divendres. Així ho ha detallat el club en un comunicat en el qual ha lamentat la trista mort del jugador, una «persona exemplar dins i fora del camp«.

«Des del nostre club amb el nostre president Pedro Soler al capdavant manem el nostre més sincer condol a la família i afins. Va arribar esta temporada a defensar els nostres colors, arribant a debutar amb el Sènior per la seua gran feina i dedicació. a. c. s. Raúl, sempre en el nostre cor», ha indicat la institució esportiva.

El jove viatjava amb moto

Segons ha informat ‘La Voz de Almería’, el jove viatjava en la moto al costat d’un altre amic que era el que al conduïa. L’accident es va produir després que la motocicleta sofrís un brutal xoc contra un cotxe en un encreuament entre els carrers Gregorio Marañón i Germans Pinzó d’Almeria.

Va sofrir greus ferides després de xocar contra un cotxe per què va haver de ser ingressat a l’Hospital Universitari Torrecárdenas

El menor va eixiracomiadat de la moto i va sofrir diverses ferides de gravetat pel que va haver de ser traslladat fins a l’Hospital Universitari Torrecárdenas on els sanitaris li van induir el coma.

Per part seua, el conductor de la moto es troba ingressat en estat greu en la Unitat de Vigilància intensiva del mateix hospital on va ser traslladat l’esportista.

A més, el periòdic d’Almeria ha pogut saber que «el funeral tindrà lloc este diumenge a les cinc de la tarda a l’església dels Molins, barri d’on procedeix la família«.

<

>

Últimes notícies

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.