16.6 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Mor Raúl Martínez, porter de 17 anys de l’Espanyol del Alquián

Raúl Martínez Capel, porter de 17 anys de l’equip juvenil A de l’Espanyol del Alquián, ha mort a l’Hospital Torrecárdenas després de sofrir la nit d’este divendres un accident de moto en la capital.

El seu club esportiu ha informat

El club esportiu Español del Alquián d’Almeria ha informat que el jove jugador Raúl Martínez ha mort durant el matí d’este dissabte després d’haver sofert un greu accident en la nit del divendres. Així ho ha detallat el club en un comunicat en el qual ha lamentat la trista mort del jugador, una “persona exemplar dins i fora del camp“.

“Des del nostre club amb el nostre president Pedro Soler al capdavant manem el nostre més sincer condol a la família i afins. Va arribar esta temporada a defensar els nostres colors, arribant a debutar amb el Sènior per la seua gran feina i dedicació. a. c. s. Raúl, sempre en el nostre cor”, ha indicat la institució esportiva.

El jove viatjava amb moto

Segons ha informat ‘La Voz de Almería’, el jove viatjava en la moto al costat d’un altre amic que era el que al conduïa. L’accident es va produir després que la motocicleta sofrís un brutal xoc contra un cotxe en un encreuament entre els carrers Gregorio Marañón i Germans Pinzó d’Almeria.

Va sofrir greus ferides després de xocar contra un cotxe per què va haver de ser ingressat a l’Hospital Universitari Torrecárdenas

El menor va eixiracomiadat de la moto i va sofrir diverses ferides de gravetat pel que va haver de ser traslladat fins a l’Hospital Universitari Torrecárdenas on els sanitaris li van induir el coma.

Per part seua, el conductor de la moto es troba ingressat en estat greu en la Unitat de Vigilància intensiva del mateix hospital on va ser traslladat l’esportista.

A més, el periòdic d’Almeria ha pogut saber que “el funeral tindrà lloc este diumenge a les cinc de la tarda a l’església dels Molins, barri d’on procedeix la família“.

<

>

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.