Mor Raúl Martínez, porter de 17 anys de l’Espanyol del Alquián

Raúl Martínez Capel, porter de 17 anys de l’equip juvenil A de l’Espanyol del Alquián, ha mort a l’Hospital Torrecárdenas després de sofrir la nit d’este divendres un accident de moto en la capital.

El seu club esportiu ha informat

El club esportiu Español del Alquián d’Almeria ha informat que el jove jugador Raúl Martínez ha mort durant el matí d’este dissabte després d’haver sofert un greu accident en la nit del divendres. Així ho ha detallat el club en un comunicat en el qual ha lamentat la trista mort del jugador, una “persona exemplar dins i fora del camp“.

“Des del nostre club amb el nostre president Pedro Soler al capdavant manem el nostre més sincer condol a la família i afins. Va arribar esta temporada a defensar els nostres colors, arribant a debutar amb el Sènior per la seua gran feina i dedicació. a. c. s. Raúl, sempre en el nostre cor”, ha indicat la institució esportiva.

El jove viatjava amb moto

Segons ha informat ‘La Voz de Almería’, el jove viatjava en la moto al costat d’un altre amic que era el que al conduïa. L’accident es va produir després que la motocicleta sofrís un brutal xoc contra un cotxe en un encreuament entre els carrers Gregorio Marañón i Germans Pinzó d’Almeria.

Va sofrir greus ferides després de xocar contra un cotxe per què va haver de ser ingressat a l’Hospital Universitari Torrecárdenas

El menor va eixiracomiadat de la moto i va sofrir diverses ferides de gravetat pel que va haver de ser traslladat fins a l’Hospital Universitari Torrecárdenas on els sanitaris li van induir el coma.

Per part seua, el conductor de la moto es troba ingressat en estat greu en la Unitat de Vigilància intensiva del mateix hospital on va ser traslladat l’esportista.

A més, el periòdic d’Almeria ha pogut saber que “el funeral tindrà lloc este diumenge a les cinc de la tarda a l’església dels Molins, barri d’on procedeix la família“.

<

>

Últimes notícies

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.