Mor Raúl Martínez, porter de 17 anys de l’Espanyol del Alquián

Raúl Martínez Capel, porter de 17 anys de l’equip juvenil A de l’Espanyol del Alquián, ha mort a l’Hospital Torrecárdenas després de sofrir la nit d’este divendres un accident de moto en la capital.

El seu club esportiu ha informat

El club esportiu Español del Alquián d’Almeria ha informat que el jove jugador Raúl Martínez ha mort durant el matí d’este dissabte després d’haver sofert un greu accident en la nit del divendres. Així ho ha detallat el club en un comunicat en el qual ha lamentat la trista mort del jugador, una “persona exemplar dins i fora del camp“.

“Des del nostre club amb el nostre president Pedro Soler al capdavant manem el nostre més sincer condol a la família i afins. Va arribar esta temporada a defensar els nostres colors, arribant a debutar amb el Sènior per la seua gran feina i dedicació. a. c. s. Raúl, sempre en el nostre cor”, ha indicat la institució esportiva.

El jove viatjava amb moto

Segons ha informat ‘La Voz de Almería’, el jove viatjava en la moto al costat d’un altre amic que era el que al conduïa. L’accident es va produir després que la motocicleta sofrís un brutal xoc contra un cotxe en un encreuament entre els carrers Gregorio Marañón i Germans Pinzó d’Almeria.

Va sofrir greus ferides després de xocar contra un cotxe per què va haver de ser ingressat a l’Hospital Universitari Torrecárdenas

El menor va eixiracomiadat de la moto i va sofrir diverses ferides de gravetat pel que va haver de ser traslladat fins a l’Hospital Universitari Torrecárdenas on els sanitaris li van induir el coma.

Per part seua, el conductor de la moto es troba ingressat en estat greu en la Unitat de Vigilància intensiva del mateix hospital on va ser traslladat l’esportista.

A més, el periòdic d’Almeria ha pogut saber que “el funeral tindrà lloc este diumenge a les cinc de la tarda a l’església dels Molins, barri d’on procedeix la família“.

<

>

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.