Mor el primer treballador d’una residència valenciana per coronavirus

 

Un treballador d’una residència de la província de València ha mort a conseqüència de la COVID-19, segons s’ha notificat a la Fiscalia. Es tracta de la primera víctima d’este col·lectiu en el territori valencià.

 

Fa uns dies es va notificar la defunció d’este empleat a la secció Civil de la Fiscalia de València, organisme encarregat de portar un control sobre estos centres per a protegir a un dels col·lectius més vulnerables davant del coronavirus.

 

Al ministeri públic no li constava cap defunció de treballadors en residències valencianes i este seria el primer cas, que es va comunicar recentment, en concret, fa tres o quatre dies.

 

Esta víctima se suma als sis professionals sanitaris valencians que han mort contagiats pel coronavirus. La família d’un d’estos metges, que treballava en el SAMU, ha interposat una querella contra la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ja que considera que «va ser abandonat absolutament a la seua sort».

 

Les últimes dades aportades per la consellera de Sanitat, Ana Barceló, respecte a sanitaris amb positiu en COVID-19 ara com ara pugen fins a 658 —xifres d’este dilluns—. D’altra banda, el número d’altes en este col·lectiu ascendia a 2.027.

 

Dades en residències

Segons les informacions relatives a residències, ara com ara, han mort 521 residents i hi ha casos positius en 86 centres, onze d’ells en la província de Castelló, 34 en la d’Alacant i 41 en la província de València.

 

De la mateixa manera, tampoc ha variat el número de centres que es troben davall la vigilància activa del personal sanitari. Són 28 residències valencianes: huit en la província de Castelló, set en la província d’Alacant i 13 en la província de València.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.