Anuncios

Commoció per la mort de ‘Coco’, el capità de rugbi de la Vila Joiosa

 

Trista notícia en la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa, (Alacant). Bruno René Villalba, de 34 anys i més conegut com ‘Coco‘, ha mort esta matinada degut a una pneumonia que li van detectar setmanes després

 

El jugador, que té 3 fills, ha commocionat al seu equip, el ‘Club de Rugby La Vila’, del qui era el capità amb 8 temporades al llom. Davant d’estos fets, la plantilla ha suspés temporalment els entrenaments. A més, el partit de Divisió d’Honor B que s’anava a disputar este cap de setmana entre La Vila i Les Abelles —equip en el que també havia militat— s’ha posposat per la Federació Espanyola de Rugbi.

Anuncios

 

El seu equip també ha sol·licitat la suspensió del partit de Primera territorial entre l’Inter i La Vila, petició acceptada per la federació territorial. Per últim, els clubs de tot el territori valencià que disputen partits oficials este cap de setmana, guardaran un minut de silenci en memòria del jugador d’origen argentí.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.
Anuncios