Commoció per la mort de ‘Coco’, el capità de rugbi de la Vila Joiosa

 

Trista notícia en la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa, (Alacant). Bruno René Villalba, de 34 anys i més conegut com ‘Coco‘, ha mort esta matinada degut a una pneumonia que li van detectar setmanes després

 

El jugador, que té 3 fills, ha commocionat al seu equip, el ‘Club de Rugby La Vila’, del qui era el capità amb 8 temporades al llom. Davant d’estos fets, la plantilla ha suspés temporalment els entrenaments. A més, el partit de Divisió d’Honor B que s’anava a disputar este cap de setmana entre La Vila i Les Abelles —equip en el que també havia militat— s’ha posposat per la Federació Espanyola de Rugbi.

 

El seu equip també ha sol·licitat la suspensió del partit de Primera territorial entre l’Inter i La Vila, petició acceptada per la federació territorial. Per últim, els clubs de tot el territori valencià que disputen partits oficials este cap de setmana, guardaran un minut de silenci en memòria del jugador d’origen argentí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.

Alerta per calor de nivell taronja en deu comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dimecres el nivell de risc taronja per altes temperatures en municipis de deu comarques de les províncies de València i Castelló, coincidint amb l’eclipsi total de sol.

Naixen dues noves oficines per a blindar la ciberseguretat i el Dato de Salut

Sanitat ha creat l’Oficina Autonòmica de Ciberseguretat Sanitària i l’Oficina Autonòmica del Dato de Salut, que reforçaran la protecció dels sistemes i de les dades del Sistema Valencià de Salut sense superar el gasto assignat.

Tallats els accessos a l’Albufera i El Saler pel màxim risc d’incendis en l’eclipse solar

L’Ajuntament de València ha activat un dispositiu especial per l’eclipse solar amb tancament d’accessos al parc natural de l’Albufera i al bosc de la Devesa, i restriccions a les platges del sud.

Quatre detinguts per una estafa de 380.000 euros amb factures falses de palets

La Policia Nacional ha detingut quatre hòmens a Benidorm i Sant Vicent del Raspeig acusats d’estafar més de 380.000 euros a una empresa mitjançant factures simulades de compra de palets.

Mor un banyista a la Gran Platja de Santa Pola després de 50 minuts de reanimació

Un home ha mort este dimarts a la Gran Platja de Santa Pola després d intenses maniobres de reanimació durant quasi 50 minuts. L autòpsia haurà d aclarir ara la causa exacta de la seua mort.

Com viure l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana amb seguretat i sense col·lapses

La Comunitat Valenciana ha activat un ampli dispositiu de seguretat, trànsit, neteja i sanitat, amb nous punts oficials i recomanacions per observar l’eclipsi solar d’aquest dimecres sense riscos.

El Cervantes Saavedra estudiarà a Columbretes com reacciona la fauna marina a l’eclipsi solar

El Buque Escuela Cervantes Saavedra ha posat rumb a les Illes Columbretes per a observar l’eclipsi solar d’este dimecres i analitzar com canvia el comportament de les aus i la fauna marina al Mediterrani.