Commoció per la mort de ‘Coco’, el capità de rugbi de la Vila Joiosa

 

Trista notícia en la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa, (Alacant). Bruno René Villalba, de 34 anys i més conegut com ‘Coco‘, ha mort esta matinada degut a una pneumonia que li van detectar setmanes després

 

El jugador, que té 3 fills, ha commocionat al seu equip, el ‘Club de Rugby La Vila’, del qui era el capità amb 8 temporades al llom. Davant d’estos fets, la plantilla ha suspés temporalment els entrenaments. A més, el partit de Divisió d’Honor B que s’anava a disputar este cap de setmana entre La Vila i Les Abelles —equip en el que també havia militat— s’ha posposat per la Federació Espanyola de Rugbi.

 

El seu equip també ha sol·licitat la suspensió del partit de Primera territorial entre l’Inter i La Vila, petició acceptada per la federació territorial. Per últim, els clubs de tot el territori valencià que disputen partits oficials este cap de setmana, guardaran un minut de silenci en memòria del jugador d’origen argentí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana en la Comunitat Valenciana amb vent fort, ruixats i millora progressiva

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb vent molt fort a l'interior de Castelló i ruixats en el sud, abans de donar pas a un ambient més estable amb núvols i clars.

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.