Anuncios

Mor Carmelo Santana, un nadador amb discapacitat, mentres feia la volta a Gran Canaria

Carmelo Santana

Carmelo Santana abans d’afrontar un dels seus reptes | València Diari

 

El nadador canari amb discapacitat Carmelo Santana va morir este dimecres mentres estava disputant el seu últim repte, fer la volta nadant a l’illa de Gran Canària. Santana, de 50 anys, va ser localitzat sense vida en un apartament de la població de La Aldea de San Nicolás, a on va passar la nit una volta va acabar l’etapa de dimarts entre Mogán i La Aldea, de 25 kilòmetres. 

 

Anuncios

Un repte pel que feia mesos que es preparava

Justet es trobava a la mitat del seu objectiu, les 102 milles nàutiques que té el perímetre de l’illa i que volia recórrer en 11 etapes, entre l’1 i el 12 d’octubre. Després d’uns inicis prometedors en la natació i el waterpolo, un accident de trànsit li va provocar la pèrdua de la seua cama esquerra amb 19 anys

 

Va estar molts anys sense nadar, però va decidir reprendre la seua passió amb 50 anys, quan li van diagnosticar una diabetis. Va tornar a guanyar proves com la travessia en aigües obertes de Maspalomas, de la seua categoria. Desgraciadament, no va poder acabar el seu últim i gran repte, per al que s’havia estat preparant durant 15 mesos.   

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.
Anuncios