Mastodon
23.4 C
València
Diumenge, 7 setembre, 2025

Un mort i un ferit per un xoc entre una moto i un cotxe en l’A-70 en Sant Joan

Imatge accident moto

Imatge d’arxiu d’un accident de moto | Agències

 

Este dimecres de vesprada, cap a les 18.40 hores, s’ha produït un xoc entre un cotxe i una moto en el quilòmetre 6 de la carretera A-70, a l’altura del terme municipal de Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí. Fins al lloc el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU)  ha enviat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Avançat.

 

Una volta en el lloc, l’equip mèdic del SAMU ha practicat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada a una de les víctimes, un home de 48 anys, però no ha respost al tractament i, finalment, s‘ha informat de la seua mort en el moment de l’accident. Respecte de l’altre ferit, un home de 71 anys, se l’ha atés per policontusions i l’ambulància de Suport Vital Avançat l’ha traslladat a l’Hospital de Sant Joan. A hores d’ara, es deconeix la seua evolució i les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Roig Arena s’estrena amb un gran homenatge a Nino Bravo

El nou recinte de València va obrir amb un concert coral que va repassar els himnes de Nino Bravo davant 20.000 persones. Inversió de 400 milions i previsió de més d'un milió d'assistents el primer any.

Selfies en la façana i elogis al disseny i al so en l’obertura del Roig Arena

El nou recinte multiusos s'estrena a València amb un homenatge a Nino Bravo, entrades esgotades i aplaudiments al disseny futurista i a la qualitat del so.

Patxi López acusa el PP de convertir els seus discursos en insults i brega

El portaveu del PSOE en el Congrés acusa el PP de copiar el marc de Vox en posar la immigració en el centre i associar-la amb la delinqüència. Assenyala a Feijóo i Ayuso per alimentar la crispació sense aportar propostes.

Obertura del Roig Arena: selfies en la façana i elogis a la seua estètica i acústica

Centenars de persones es van fotografiar davant la façana del nou recinte multiusos de València, que va debutar amb un homenatge a Nino Bravo i aplaudiments a la seua acústica. El pavelló, finançat amb 400 milions, va esgotar entrades i apunta a marcar l'agenda cultural i esportiva de la ciutat.

Descobrixen capeges il·legals després del tall de l’AP-7 per la fugida d’una vaquilla a Alacant

L'AP-7 es va tancar 40 minuts a Alacant per una vaquilla escapada. En seguir el camió que la transportava, la Policia Local va destapar una capeja sense llicència en una finca.

Capturades les dos últimes vaques braves escapolides d’un camió a Alcalà de Xivert

Localitzen i capturen els dos últims #cap# de bestiar que quedaven soltes en zones rurals d'Alcalà de Xivert després de la fugida d'un camió. L'operatiu es dona per tancat.

EMT València reforça el servici per l’inici del curs i recupera la línia 63

L'EMT incrementa freqüències i torna a posar en marxa la línia 63 cap al campus de Burjassot per a cobrir la demanda de l'inici de curs. La mesura arriba després d'un estiu amb més viatgers i reforços en la xarxa.

La Generalitat rep 19 sol·licituds per a les ajudes a la producció audiovisual

La Generalitat ha registrat 19 sol·licituds a la convocatòria d'ajudes a la producció audiovisual, dotada amb 9,5 milions fins a 2027. El procés de valoració ja està en marxa amb criteris de gasto local, qualitat i impacte social.