Troben morta a la corredora Agnes Tirop apunyalada suposadament pel seu marit

 

La Federació d’Atletisme kenià ha fet públic a través de les xarxes socials la trista notícia de l’assassinat de l’atleta Agnes Jebet Tirop a mans suposadament del seu marit qui la va acoltellar fins a la mort diumenge passat.

La jove atleta de tan sols 25 anys havia participat en els Jocs Olímpics de Tòquio i era doble medallista mundial de 10.000 metres i plusmarquista mundial en 10 quilòmetres ruta.

En el comunicat oficial realitzat per la Federació keniana es pot llegir: “Tirop va ser trobada morta a la seua casa en Iten després que suposadament fora apunyalada pel seu espòs. Encara estem treballant per a descobrir més detalls sobre la seua desaparició. Kenya ha perdut a una joia i una de les gegants de l’atletisme de més ràpid ascens en l’escenari internacional”.

Promesa de l’atletisme kenià

 

El mes passat, Tirop, va establir un nou rècord mundial en els 10 quilòmetres en ruta durant una carrera disputada a Alemanya, on va parar el cronòmetre en 30:01. A més, va conquistar dos bronzes mundials en 10.000 metres (2017 i 2019) i va ser quarta en esta mateixa prova en els recents Jocs Olímpics de Tòquio.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.