Mor Nacho, futbolista de 14 anys, atropellat en València

Dragon Force València-Enguera Juvenil

El xiquet era centrecampista del FC Dragon Force València-Enguera | FC Dragon Force

 

A poc a poc, es van coneixent més dades de la mort tràgica que ha passat el dissabte de nit, a les 23.40 hores en la V-30, a l’entrada de València, prop del desviament cap a la pedania del Forn d’Alcedo. La víctima es tractava d’un xiquet de 14 anys, Ignacio Aznar Llorens, centrecampista del club FC Porto Dragon Club València – Enguera i veí de Castellar.

Una tragèdia per imprudència

Segons avança ‘las Provincias’, el xiquet estava amb un grupet pintant un grafit en les parets del llit del Túria. Prop de la mitjanit, quan el grupet havia ja acabat, van creuar corrent imprudentment per la V-30, una de les vies de més trànsit de la província. Els companys de Nacho van poder passar, però ell no va tindre tanta sort i un BMW que circulava cap al Port el va envestir.

Mor atropellat en la V-30

La V-30 a l’altura de la Fonteta de Sant Lluís, lloc a on se va produir l’accident | Google Maps

 

El cos de Nacho va eixir disparat i el conductor no va poder fer res per a evitar l’impacte. El cos del jove de 14 anys va quedar mutilat en diferents trossos damunt de la calçada i vàries patrulles de la Guàrdia Civil van acudir després que el mateix conductor tocara al 112. Els agents van tallar la circulació unes quantes hores.

 

El cadàver del xiquet va ser trobat a 30 metres de l’impacte, amb les restes de la pintura i el poal. La unitat de Suport Vital Bàsic que es va desplaçar fins al lloc dels fets va atendre a sis persones: quatre familiars de la víctima i el conductor i l’acompanyant, amb crisi d’ansietat, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Imatge del camió en el llit del riu Túria a la V-30

La V-30 és de les vies amb més sinistralitat de la província | Consorci Bombers València

 

Hui dilluns 13 de maig, a partir de 16.30 hores, la família estarà present en el Tanatori Municipal de València i el dimarts de matí, a les 11.00, se celebrarà la missa en el mateix tanatori. Els amics de Nacho ja han pintat un grafit en record seu que resa: «RIP KONER».

Un jugador estimat

El seu club de futbol actual, el FC Porto Dragon Force València-Enguera, va publicar un comunicat el diumenge expressant «el seu dolor profund i la consternació per la pèrdua del seu jove futbolista, Nacho Llorens. Des d’estes línies volem manifestar el nostre sentit dol i suport als familiars, amics i a tota la família del Dragon Force». 

A més, han vullgut manifestar que «Des de l’Acadèmia Internacional de Futbol de Soccer Inter-Action i l’Escola de Futbol FC Porto Dragon Force València-Enguera plorem l’absència de Nacho, centrecampista de 14 anys que des de que s’enfundà els nostres colors es va convertir en un referent per al club, tant dins com fora del camp».

El comunicat, que han fet públic en la seua pàgina web, ha sigut completat amb les publicacions en Facebook i en Instagram, en els canals oficials del Dragon Force:

 

En el cas del Facebook, hi han hagut diverses mostres de suport per part d’altres equips on el xiquet havia estat jugant, com el Paterna Club de Futbol.

 

Quant a Instagram, les mostres de suport anònimes no paren de repetir-se. I és que, com diu Toni Brotons, jugador del Porto Dragons: «DEP Nacho, sempre estaràs amb nosaltres.»

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.