Mor Nacho, futbolista de 14 anys, atropellat en València

Dragon Force València-Enguera Juvenil

El xiquet era centrecampista del FC Dragon Force València-Enguera | FC Dragon Force

 

A poc a poc, es van coneixent més dades de la mort tràgica que ha passat el dissabte de nit, a les 23.40 hores en la V-30, a l’entrada de València, prop del desviament cap a la pedania del Forn d’Alcedo. La víctima es tractava d’un xiquet de 14 anys, Ignacio Aznar Llorens, centrecampista del club FC Porto Dragon Club València – Enguera i veí de Castellar.

Una tragèdia per imprudència

Segons avança ‘las Provincias’, el xiquet estava amb un grupet pintant un grafit en les parets del llit del Túria. Prop de la mitjanit, quan el grupet havia ja acabat, van creuar corrent imprudentment per la V-30, una de les vies de més trànsit de la província. Els companys de Nacho van poder passar, però ell no va tindre tanta sort i un BMW que circulava cap al Port el va envestir.

Mor atropellat en la V-30

La V-30 a l’altura de la Fonteta de Sant Lluís, lloc a on se va produir l’accident | Google Maps

 

El cos de Nacho va eixir disparat i el conductor no va poder fer res per a evitar l’impacte. El cos del jove de 14 anys va quedar mutilat en diferents trossos damunt de la calçada i vàries patrulles de la Guàrdia Civil van acudir després que el mateix conductor tocara al 112. Els agents van tallar la circulació unes quantes hores.

 

El cadàver del xiquet va ser trobat a 30 metres de l’impacte, amb les restes de la pintura i el poal. La unitat de Suport Vital Bàsic que es va desplaçar fins al lloc dels fets va atendre a sis persones: quatre familiars de la víctima i el conductor i l’acompanyant, amb crisi d’ansietat, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Imatge del camió en el llit del riu Túria a la V-30

La V-30 és de les vies amb més sinistralitat de la província | Consorci Bombers València

 

Hui dilluns 13 de maig, a partir de 16.30 hores, la família estarà present en el Tanatori Municipal de València i el dimarts de matí, a les 11.00, se celebrarà la missa en el mateix tanatori. Els amics de Nacho ja han pintat un grafit en record seu que resa: «RIP KONER».

Un jugador estimat

El seu club de futbol actual, el FC Porto Dragon Force València-Enguera, va publicar un comunicat el diumenge expressant «el seu dolor profund i la consternació per la pèrdua del seu jove futbolista, Nacho Llorens. Des d’estes línies volem manifestar el nostre sentit dol i suport als familiars, amics i a tota la família del Dragon Force». 

A més, han vullgut manifestar que «Des de l’Acadèmia Internacional de Futbol de Soccer Inter-Action i l’Escola de Futbol FC Porto Dragon Force València-Enguera plorem l’absència de Nacho, centrecampista de 14 anys que des de que s’enfundà els nostres colors es va convertir en un referent per al club, tant dins com fora del camp».

El comunicat, que han fet públic en la seua pàgina web, ha sigut completat amb les publicacions en Facebook i en Instagram, en els canals oficials del Dragon Force:

 

En el cas del Facebook, hi han hagut diverses mostres de suport per part d’altres equips on el xiquet havia estat jugant, com el Paterna Club de Futbol.

 

Quant a Instagram, les mostres de suport anònimes no paren de repetir-se. I és que, com diu Toni Brotons, jugador del Porto Dragons: «DEP Nacho, sempre estaràs amb nosaltres.»

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.