Mor Nacho, futbolista de 14 anys, atropellat en València

Dragon Force València-Enguera Juvenil

El xiquet era centrecampista del FC Dragon Force València-Enguera | FC Dragon Force

 

A poc a poc, es van coneixent més dades de la mort tràgica que ha passat el dissabte de nit, a les 23.40 hores en la V-30, a l’entrada de València, prop del desviament cap a la pedania del Forn d’Alcedo. La víctima es tractava d’un xiquet de 14 anys, Ignacio Aznar Llorens, centrecampista del club FC Porto Dragon Club València – Enguera i veí de Castellar.

Una tragèdia per imprudència

Segons avança ‘las Provincias’, el xiquet estava amb un grupet pintant un grafit en les parets del llit del Túria. Prop de la mitjanit, quan el grupet havia ja acabat, van creuar corrent imprudentment per la V-30, una de les vies de més trànsit de la província. Els companys de Nacho van poder passar, però ell no va tindre tanta sort i un BMW que circulava cap al Port el va envestir.

Mor atropellat en la V-30

La V-30 a l’altura de la Fonteta de Sant Lluís, lloc a on se va produir l’accident | Google Maps

 

El cos de Nacho va eixir disparat i el conductor no va poder fer res per a evitar l’impacte. El cos del jove de 14 anys va quedar mutilat en diferents trossos damunt de la calçada i vàries patrulles de la Guàrdia Civil van acudir després que el mateix conductor tocara al 112. Els agents van tallar la circulació unes quantes hores.

 

El cadàver del xiquet va ser trobat a 30 metres de l’impacte, amb les restes de la pintura i el poal. La unitat de Suport Vital Bàsic que es va desplaçar fins al lloc dels fets va atendre a sis persones: quatre familiars de la víctima i el conductor i l’acompanyant, amb crisi d’ansietat, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Imatge del camió en el llit del riu Túria a la V-30

La V-30 és de les vies amb més sinistralitat de la província | Consorci Bombers València

 

Hui dilluns 13 de maig, a partir de 16.30 hores, la família estarà present en el Tanatori Municipal de València i el dimarts de matí, a les 11.00, se celebrarà la missa en el mateix tanatori. Els amics de Nacho ja han pintat un grafit en record seu que resa: «RIP KONER».

Un jugador estimat

El seu club de futbol actual, el FC Porto Dragon Force València-Enguera, va publicar un comunicat el diumenge expressant «el seu dolor profund i la consternació per la pèrdua del seu jove futbolista, Nacho Llorens. Des d’estes línies volem manifestar el nostre sentit dol i suport als familiars, amics i a tota la família del Dragon Force». 

A més, han vullgut manifestar que «Des de l’Acadèmia Internacional de Futbol de Soccer Inter-Action i l’Escola de Futbol FC Porto Dragon Force València-Enguera plorem l’absència de Nacho, centrecampista de 14 anys que des de que s’enfundà els nostres colors es va convertir en un referent per al club, tant dins com fora del camp».

El comunicat, que han fet públic en la seua pàgina web, ha sigut completat amb les publicacions en Facebook i en Instagram, en els canals oficials del Dragon Force:

 

En el cas del Facebook, hi han hagut diverses mostres de suport per part d’altres equips on el xiquet havia estat jugant, com el Paterna Club de Futbol.

 

Quant a Instagram, les mostres de suport anònimes no paren de repetir-se. I és que, com diu Toni Brotons, jugador del Porto Dragons: «DEP Nacho, sempre estaràs amb nosaltres.»

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.