17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Mor Nacho, futbolista de 14 anys, atropellat en València

Dragon Force València-Enguera Juvenil

El xiquet era centrecampista del FC Dragon Force València-Enguera | FC Dragon Force

 

A poc a poc, es van coneixent més dades de la mort tràgica que ha passat el dissabte de nit, a les 23.40 hores en la V-30, a l’entrada de València, prop del desviament cap a la pedania del Forn d’Alcedo. La víctima es tractava d’un xiquet de 14 anys, Ignacio Aznar Llorens, centrecampista del club FC Porto Dragon Club València – Enguera i veí de Castellar.

Una tragèdia per imprudència

Segons avança ‘las Provincias’, el xiquet estava amb un grupet pintant un grafit en les parets del llit del Túria. Prop de la mitjanit, quan el grupet havia ja acabat, van creuar corrent imprudentment per la V-30, una de les vies de més trànsit de la província. Els companys de Nacho van poder passar, però ell no va tindre tanta sort i un BMW que circulava cap al Port el va envestir.

Mor atropellat en la V-30

La V-30 a l’altura de la Fonteta de Sant Lluís, lloc a on se va produir l’accident | Google Maps

 

El cos de Nacho va eixir disparat i el conductor no va poder fer res per a evitar l’impacte. El cos del jove de 14 anys va quedar mutilat en diferents trossos damunt de la calçada i vàries patrulles de la Guàrdia Civil van acudir després que el mateix conductor tocara al 112. Els agents van tallar la circulació unes quantes hores.

 

El cadàver del xiquet va ser trobat a 30 metres de l’impacte, amb les restes de la pintura i el poal. La unitat de Suport Vital Bàsic que es va desplaçar fins al lloc dels fets va atendre a sis persones: quatre familiars de la víctima i el conductor i l’acompanyant, amb crisi d’ansietat, segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Imatge del camió en el llit del riu Túria a la V-30

La V-30 és de les vies amb més sinistralitat de la província | Consorci Bombers València

 

Hui dilluns 13 de maig, a partir de 16.30 hores, la família estarà present en el Tanatori Municipal de València i el dimarts de matí, a les 11.00, se celebrarà la missa en el mateix tanatori. Els amics de Nacho ja han pintat un grafit en record seu que resa: «RIP KONER».

Un jugador estimat

El seu club de futbol actual, el FC Porto Dragon Force València-Enguera, va publicar un comunicat el diumenge expressant «el seu dolor profund i la consternació per la pèrdua del seu jove futbolista, Nacho Llorens. Des d’estes línies volem manifestar el nostre sentit dol i suport als familiars, amics i a tota la família del Dragon Force». 

A més, han vullgut manifestar que «Des de l’Acadèmia Internacional de Futbol de Soccer Inter-Action i l’Escola de Futbol FC Porto Dragon Force València-Enguera plorem l’absència de Nacho, centrecampista de 14 anys que des de que s’enfundà els nostres colors es va convertir en un referent per al club, tant dins com fora del camp».

El comunicat, que han fet públic en la seua pàgina web, ha sigut completat amb les publicacions en Facebook i en Instagram, en els canals oficials del Dragon Force:

 

En el cas del Facebook, hi han hagut diverses mostres de suport per part d’altres equips on el xiquet havia estat jugant, com el Paterna Club de Futbol.

 

Quant a Instagram, les mostres de suport anònimes no paren de repetir-se. I és que, com diu Toni Brotons, jugador del Porto Dragons: «DEP Nacho, sempre estaràs amb nosaltres.»

 

Últimes notícies

Robles condecora a la unitat de transports de l’Exèrcit pel seu paper en la dana

Margarita Robles ha condecorat a deu membres de l'Agrupació de Transports núm. 1 pel seu suport logístic durant la dana a València. Defensa ha destacat la seua capacitat de desplegament i la importància dels seus mitjans pesats per a restablir la mobilitat.

El Consell defén el compromís de Feijóo amb València abans, durant i després de la dana

Miguel Barrachina ha assegurat que Feijóo s'ha implicat amb la Comunitat Valenciana abans, durant i després de la dana i ha recordat el 'Pla València' de 12.000 milions que, segons diu, el Govern seguix sense executar. Ha evitat valorar detalls judicials i ha dirigit les seues crítiques al PSOE i a Diana Morant.

La Generalitat busca contactar amb la família del pres valencià alliberat a Veneçuela

El Consell ha confirmat l'alliberament a Veneçuela d'Ernesto Gorbe Cardona i està establint contacte amb la seua família. Exteriors ha confirmat l'excarceració de cinc espanyols dins d'un nombre important d'alliberaments.

El València dona per perduda la temporada de Diakhaby i buscarà un central en el mercat

El València assumix que Mouctar Diakhaby no tornarà esta temporada després de la seua operació muscular. Carlos Corberán fixa com a prioritat fitxar un central al gener.

Sanitat designa a Vall d’Hebron i Germans Trias com a referència en cirurgia de trastorns del moviment

Vall d'Hebron (pediàtric) i Germans Trias (adults) han sigut designats CSUR per a cirurgies de trastorns del moviment. El cas de Darío il·lustra el seu impacte.

El València s’aferra a Mestalla i a este efecte Sadiq davant un Elx revelació

El València rep a l'Elx en zona de descens i confia en la seua solidesa a Mestalla i en el retorn de Sadiq. L'Elx, revelació, busca el seu primer triomf fora.

Andalusia, Catalunya i Comunitat Valenciana concentrarien el 60% de l’augment de finançament proposat

La proposta del Govern concentraria sis de cada deu euros addicionals a Andalusia, Catalunya i la Comunitat Valenciana. El total per a les autonomies de règim comú ascendiria a 20.975 milions.

El Consell analitza el nou finançament, exigix fons d’anivellament i critica el pacte unilateral

El Govern valencià analitza la proposta d'Hisenda que assigna 3.667 milions a la Comunitat, detecta tres absències #greu i reclama un fons d'anivellament. A més, qualifica d'impresentables les formes i denúncia un pacte unilateral amb ERC.