Un xiquet de 14 anys mor atropellat a l’entrada de València

Mor atropellat en la V-30

La V-30 a l’altura de la Fonteta de Sant Lluís, lloc a on es va produir l’accident | Google Maps

 

Segons dades més recents, la persona que va morir dissabte de nit en la V-30 a l’entrada de València es tractava d’un menor, de 14 anys. Segons informació acabada de proporcionar pel Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), la víctima ha mort en ser atropellada esta nit, a les 23.40 en la V-30, a l’entrada de València.

Per motius desconeguts, el xiquet estava caminant a eixes hores per la calçada quan un turisme el va atropellar en el Km 3 de la V-30, en l’enllaç de la V-31, a l’altura de la nova Fe i de la Fonteta de Sant Lluís. Fins al lloc es va desplaçar una unitat de Suport Vital Bàsic que va haver d’atendre al menor i altres sis persones amb crisi d’ansietat.

Un motorista mort en accident en Canals

I, també en la Província de València, un motorista ha mort en un accident en l’A-7 a l’altura de Canals. La víctima, un home de 55 anys, se’n va eixir de la via amb la moto quan conduïa en direcció Nord per l’Autovia del Mediterrani. 

Últimes notícies

Un comandament dubta que Basset desconeguera la retirada dels bombers en la DANA

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara que li costa creure que el exinspector cap José Miguel Basset no coneguera la desmobilització dels equips enviats a vigilar els llits del Magre i el Pedrís durant la DANA.

El València Basket culmina la seua reconstrucció conquistant la Copa de la Reina

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina després de diversos mesos de reconstrucció en plena temporada, amb el decisiu impacte de Khaalia Hillsman i els canvis en la plantilla interior i exterior.

Presó provisional per a tres dels set detinguts per una xarxa de narcotràfic desarticulada a Alzira

La Policia Nacional desarticula a Alzira una organització criminal que venia cocaïna, heroïna, marihuana i haixix i es quedava amb objectes robats com a pagament. Set persones han sigut detingudes i tres d'elles han ingressat a la presó provisional.

Baldoví tanca files amb Mónica Oltra i recolza la seua candidatura a l’Alcaldia de València

Joan Baldoví assegura que Compromís recolzarà a Mónica Oltra quan la seua candidatura a l'Alcaldia de València siga ferma i la definix com una líder absolutament neta enfront del que qualifica de lawfare de manual.

Pérez Llorca rebutja que Mónica Oltra torne a la política i siga candidata a València

Juanfran Pérez Llorca considera que Mónica Oltra no hauria de tornar a la primera línia ni presentar-se a l'alcaldia de València mentres afronta un juí pel presumpte encobriment d'abusos a una menor.

Avís groc a Castelló per fortes ratxes de vent de fins a 90 km/h

La Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per vent del nord-oest amb ratxes molt fortes, que podran aconseguir entre 80 i 90 km/h.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses afectades per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions per a les empreses més afectades per la guerra de l'Iran i convocarà la taula del Diàleg Social per a definir un escut econòmic i social.

Un comandament dubta que Basset no sabera de la retirada dels bombers en la dana

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara davant la jutgessa per la gestió de la dana i posa en qüestió que l'ex inspector cap José Miguel Basset ignorara la desmobilització d'efectius en els rius Magre i Poyo.