10.7 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Un xiquet de 14 anys mor atropellat a l’entrada de València

Mor atropellat en la V-30

La V-30 a l’altura de la Fonteta de Sant Lluís, lloc a on es va produir l’accident | Google Maps

 

Segons dades més recents, la persona que va morir dissabte de nit en la V-30 a l’entrada de València es tractava d’un menor, de 14 anys. Segons informació acabada de proporcionar pel Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), la víctima ha mort en ser atropellada esta nit, a les 23.40 en la V-30, a l’entrada de València.

Per motius desconeguts, el xiquet estava caminant a eixes hores per la calçada quan un turisme el va atropellar en el Km 3 de la V-30, en l’enllaç de la V-31, a l’altura de la nova Fe i de la Fonteta de Sant Lluís. Fins al lloc es va desplaçar una unitat de Suport Vital Bàsic que va haver d’atendre al menor i altres sis persones amb crisi d’ansietat.

Un motorista mort en accident en Canals

I, també en la Província de València, un motorista ha mort en un accident en l’A-7 a l’altura de Canals. La víctima, un home de 55 anys, se’n va eixir de la via amb la moto quan conduïa en direcció Nord per l’Autovia del Mediterrani. 

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.