Un xiquet de 14 anys mor atropellat a l’entrada de València

Mor atropellat en la V-30

La V-30 a l’altura de la Fonteta de Sant Lluís, lloc a on es va produir l’accident | Google Maps

 

Segons dades més recents, la persona que va morir dissabte de nit en la V-30 a l’entrada de València es tractava d’un menor, de 14 anys. Segons informació acabada de proporcionar pel Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), la víctima ha mort en ser atropellada esta nit, a les 23.40 en la V-30, a l’entrada de València.

Per motius desconeguts, el xiquet estava caminant a eixes hores per la calçada quan un turisme el va atropellar en el Km 3 de la V-30, en l’enllaç de la V-31, a l’altura de la nova Fe i de la Fonteta de Sant Lluís. Fins al lloc es va desplaçar una unitat de Suport Vital Bàsic que va haver d’atendre al menor i altres sis persones amb crisi d’ansietat.

Un motorista mort en accident en Canals

I, també en la Província de València, un motorista ha mort en un accident en l’A-7 a l’altura de Canals. La víctima, un home de 55 anys, se’n va eixir de la via amb la moto quan conduïa en direcció Nord per l’Autovia del Mediterrani. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Febrer s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més núvols, possible pluja i màximes a la baixa

El cap de setmana arriba amb més nuvolositat i amb precipitacions puntuals en el sud de València i nord d'Alacant. Les màximes baixaran, més a l'interior el dissabte, amb vents de l'est i nord-est.

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.