Detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx un narco buscat pel Regne Unit

L’Aeroport d’Alacant-Elx és el principal aeroport valencià en trànsit de persones | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx a un presumpte narcotraficant buscat pel Regne Unit des de març i que s’enfronta a una possible condemna de 14 anys de presó en el país.

 

Els agents de la Policia Nacional de Fronteres de l’Aeroport de l’Altet van rebre la informació que una persona buscada per les autoritats del Regne Unit, per un delicte de tràfic de drogues, podria estar movent-se per la zona de València, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Després de dur a terme unes quantes perquisicions, els policies van descobrir que el pròfug pretenia fugir del país via aèria, per la qual cosa van establir un dispositiu en l’aeroport per a trobar-lo.

 

Fruit de l’operatiu, els investigadors van localitzar al fugitiu i, després de verificar la seua documentació i comprovar que, efectivament, es tractava de la persona reclamada pel Regne Unit, van procedir a la seua detenció.

 

Els fets pels quals estava reclamat van ocórrer l’any 2011 en la ciutat de Londonderry, a on la policia britànica va localitzar en un registre diferents classes de drogues a punt per a la seua venda i distribució.

 

El detingut, de 30 anys, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència Nacional a Madrid per a procedir a la seua extradició.

 

Notícies relacionades…

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.