Detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx un narco buscat pel Regne Unit

L’Aeroport d’Alacant-Elx és el principal aeroport valencià en trànsit de persones | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx a un presumpte narcotraficant buscat pel Regne Unit des de març i que s’enfronta a una possible condemna de 14 anys de presó en el país.

 

Els agents de la Policia Nacional de Fronteres de l’Aeroport de l’Altet van rebre la informació que una persona buscada per les autoritats del Regne Unit, per un delicte de tràfic de drogues, podria estar movent-se per la zona de València, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Després de dur a terme unes quantes perquisicions, els policies van descobrir que el pròfug pretenia fugir del país via aèria, per la qual cosa van establir un dispositiu en l’aeroport per a trobar-lo.

 

Fruit de l’operatiu, els investigadors van localitzar al fugitiu i, després de verificar la seua documentació i comprovar que, efectivament, es tractava de la persona reclamada pel Regne Unit, van procedir a la seua detenció.

 

Els fets pels quals estava reclamat van ocórrer l’any 2011 en la ciutat de Londonderry, a on la policia britànica va localitzar en un registre diferents classes de drogues a punt per a la seua venda i distribució.

 

El detingut, de 30 anys, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència Nacional a Madrid per a procedir a la seua extradició.

 

Notícies relacionades…

Últimes notícies

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.

Aemet activa l’avís groc per pluges i tempestes amb graníssol a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa per a este diumenge l'avís groc a l'interior de Castelló per pluges intenses, tempestes amb possible graníssol i ratxes molt fortes de vent entre les 14.00 i les 21.00 hores.

Una nova IA millora la gestió d’anomenades al 112 en emergències mèdiques

Investigadors de la UPV i el Servici d'Emergències Sanitàries de la Comunitat Valenciana han creat una ferramenta d'intel·ligència artificial que optimitza la gestió i priorització de les anomenades metgesses al 112.