Detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx un narco buscat pel Regne Unit

L’Aeroport d’Alacant-Elx és el principal aeroport valencià en trànsit de persones | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx a un presumpte narcotraficant buscat pel Regne Unit des de març i que s’enfronta a una possible condemna de 14 anys de presó en el país.

 

Els agents de la Policia Nacional de Fronteres de l’Aeroport de l’Altet van rebre la informació que una persona buscada per les autoritats del Regne Unit, per un delicte de tràfic de drogues, podria estar movent-se per la zona de València, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Després de dur a terme unes quantes perquisicions, els policies van descobrir que el pròfug pretenia fugir del país via aèria, per la qual cosa van establir un dispositiu en l’aeroport per a trobar-lo.

 

Fruit de l’operatiu, els investigadors van localitzar al fugitiu i, després de verificar la seua documentació i comprovar que, efectivament, es tractava de la persona reclamada pel Regne Unit, van procedir a la seua detenció.

 

Els fets pels quals estava reclamat van ocórrer l’any 2011 en la ciutat de Londonderry, a on la policia britànica va localitzar en un registre diferents classes de drogues a punt per a la seua venda i distribució.

 

El detingut, de 30 anys, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència Nacional a Madrid per a procedir a la seua extradició.

 

Notícies relacionades…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.