Detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx un narco buscat pel Regne Unit

L’Aeroport d’Alacant-Elx és el principal aeroport valencià en trànsit de persones | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’Aeroport d’Alacant-Elx a un presumpte narcotraficant buscat pel Regne Unit des de març i que s’enfronta a una possible condemna de 14 anys de presó en el país.

 

Els agents de la Policia Nacional de Fronteres de l’Aeroport de l’Altet van rebre la informació que una persona buscada per les autoritats del Regne Unit, per un delicte de tràfic de drogues, podria estar movent-se per la zona de València, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Després de dur a terme unes quantes perquisicions, els policies van descobrir que el pròfug pretenia fugir del país via aèria, per la qual cosa van establir un dispositiu en l’aeroport per a trobar-lo.

 

Fruit de l’operatiu, els investigadors van localitzar al fugitiu i, després de verificar la seua documentació i comprovar que, efectivament, es tractava de la persona reclamada pel Regne Unit, van procedir a la seua detenció.

 

Els fets pels quals estava reclamat van ocórrer l’any 2011 en la ciutat de Londonderry, a on la policia britànica va localitzar en un registre diferents classes de drogues a punt per a la seua venda i distribució.

 

El detingut, de 30 anys, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció de l’Audiència Nacional a Madrid per a procedir a la seua extradició.

 

Notícies relacionades…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.