Una operació contra la droga acaba amb 7 detinguts en València

Carrer

Imatge d’un carrer del barri de la Malvarrosa | Google Maps

 

Este dijous passat de matinada, en el barri de la Malva-rosa de València, la Policia Nacional ha detingut a set persones en una gran operació contra la venda de droga, en la que han participat quasi un centenar de policies.

 

Anuncios

Segons expliquen des de ‘Las Provincias’, en l’operació han actuat fins a 80 efectius de diferents unitats policials de la ciutat, fet que va despertar l’atenció dels residents de la zona davant del desplegament policial en el carrer.

 

Fins i tot, va participar un helicòpter de la Policia Nacional per a controlar que cap dels investigats pegara a fugir per les teulades o qualsevol altre lloc. Els agents van entrar en algunes cases de la zona i van intervindre cocaïna, marihuana, heroïna, haixix i grans quantitats de diners en metàl·lic. Els detinguts estan acusats de delictes contra la salut pública i en les pròximes hores passaran a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.