19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Una operació contra la droga acaba amb 7 detinguts en València

Carrer

Imatge d’un carrer del barri de la Malvarrosa | Google Maps

 

Este dijous passat de matinada, en el barri de la Malva-rosa de València, la Policia Nacional ha detingut a set persones en una gran operació contra la venda de droga, en la que han participat quasi un centenar de policies.

 

Segons expliquen des de ‘Las Provincias’, en l’operació han actuat fins a 80 efectius de diferents unitats policials de la ciutat, fet que va despertar l’atenció dels residents de la zona davant del desplegament policial en el carrer.

 

Fins i tot, va participar un helicòpter de la Policia Nacional per a controlar que cap dels investigats pegara a fugir per les teulades o qualsevol altre lloc. Els agents van entrar en algunes cases de la zona i van intervindre cocaïna, marihuana, heroïna, haixix i grans quantitats de diners en metàl·lic. Els detinguts estan acusats de delictes contra la salut pública i en les pròximes hores passaran a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La borrasca Nils deixa ratxes de fins a 145 km/h en la Comunitat Valenciana sense incidències greus

El pas de la borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 145 km/h a Xodos i més de 140 km/h a Alcoi, sense incidències greus. Emergències ha coordinat intervencions puntuals a València i Alacant.

Ricardo Ten celebra el Premi Infanta Sofía i ja mira a la classificació per a Los Angeles 2028

Ricardo Ten va celebrar el Premi Infanta Sofía amb una alegria immensa i va destacar la visibilitat per a l'esport paralímpic. Després de la seua triple medalla a París 2024, fixa objectius en els mundials i la classificació per a Los Angeles 2028.

Catalá afirma que el projecte en el port no té per què ser un gratacel

L'alcaldessa ha defés que la futura construcció en la Marina no té per què ser un gratacel i que l'altura quedarà definida pels projectes. Ha retret a Compromís el seu canvi de postura i manté el diàleg amb les associacions veïnals.

Detinguda a València després de confessar que va enverinar a la seua parella amb pastilles

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va confessar haver introduït nombroses pastilles en el desdejuni de la seua parella. L'home, de 71 anys, tenia antecedents per agressió sexual i va estar tretze mesos a la presó provisional.

El rescat de fotos de la DANA a València retorna memòria a les famílies

El projecte 'Salvem els fotos' treballa amb 2,5 milions d'imatges danyades per la DANA de 2024 per a retornar records i alleujar l'impacte emocional. La iniciativa, impulsada per la UV, continuarà activa en 2026.

Pérez Llorca acusa el Govern de sabotatge a Alacant per no finançar l’abocat zero

El president valencià ha denunciat que l'Executiu no sufraga els 300 milions del projecte de reutilització total de l'aigua a Alacant i la Diputació se suma a les crítiques.

Ricardo Ten i Awa Fam brillen entre els guardonats dels Premis Nacionals de l’Esport

La gala del Pardo va unir els premis de 2023 i 2024 amb els Reis al capdavant. Ten i Fam van compartir focus amb Aitana Bonmatí, Rodri, María Pérez i Álvaro Martín.

Associacions de víctimes de la dana acusen el Consell d’intentar diluir la seua veu en Les Corts

Les tres associacions majoritàries denuncien que la comissió d'investigació en Les Corts les agrupa amb més entitats i limita els seus temps d'intervenció. Demanen prioritat i claredat en un procés que, asseguren, avança amb poques sessions.