Una operació contra la droga acaba amb 7 detinguts en València

Carrer

Imatge d’un carrer del barri de la Malvarrosa | Google Maps

 

Este dijous passat de matinada, en el barri de la Malva-rosa de València, la Policia Nacional ha detingut a set persones en una gran operació contra la venda de droga, en la que han participat quasi un centenar de policies.

 

Segons expliquen des de ‘Las Provincias’, en l’operació han actuat fins a 80 efectius de diferents unitats policials de la ciutat, fet que va despertar l’atenció dels residents de la zona davant del desplegament policial en el carrer.

 

Fins i tot, va participar un helicòpter de la Policia Nacional per a controlar que cap dels investigats pegara a fugir per les teulades o qualsevol altre lloc. Els agents van entrar en algunes cases de la zona i van intervindre cocaïna, marihuana, heroïna, haixix i grans quantitats de diners en metàl·lic. Els detinguts estan acusats de delictes contra la salut pública i en les pròximes hores passaran a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.