Anuncios

Ordenen l’ingrés a la presó de Juana Arribas per sostraure als seus fills

El jutjat penal número 1 de Granada ha ordenat la detenció i ingrés a la presó de Juana Rivas per a complir la condemna ferma de dos anys i mig de presó per un suposat delicte de sostracció dels seus dos fills menors en l’estiu de 2016.

Les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat han de localitzar a la mare de Maracena en un termini no superior a 15 dies a fi de notificar-li la resolució d’ingrés a la presó.

Anuncios

El Jutjat reclama també a Juana Rivas el pagament de la indemnització de 12.000 euros per a rescabalar a la seua exparella, l’italià Francesco Arcuri, que té la custòdia dels xiquets en Carloforte, amb prevenció de procedir a la via de constrenyiment en cas d’impagament.

En el mateix acte, que està datat este dijous 27 de maig, es dirigeix un exhort al Registre Civil on conste inscrit el naixement dels menors a fi que quede anotada la privació de la pàtria potestat de la condemnada per un període de 6 anys.

Esta decisió es produeix després que Juana Rivas esgotara l’últim cartutx que li quedava per a evitar la pena de presó imposada per la sostracció dels seus dos fills menors.

Després d’una successió de plets perduts i un grapat de decisions equivocades, la Sala penal del Tribunal Suprem va reduir a dos anys i mig la pena de cinc anys de presó i sis de pèrdua de la pàtria potestat imposada per l’Audiència Provincial de Granada.

El seu lletrat ha demanat l’indult del Govern per a lliurar a la presumpta mare coratge de Maracena d’entrar en la presó per aquell viatge sense retorn que va emprendre a Espanya amb els seus fills per a no entregar-los al seu pare, que vivia a Itàlia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios