Ordenen l’ingrés a la presó de Juana Arribas per sostraure als seus fills

El jutjat penal número 1 de Granada ha ordenat la detenció i ingrés a la presó de Juana Rivas per a complir la condemna ferma de dos anys i mig de presó per un suposat delicte de sostracció dels seus dos fills menors en l’estiu de 2016.

Les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat han de localitzar a la mare de Maracena en un termini no superior a 15 dies a fi de notificar-li la resolució d’ingrés a la presó.

El Jutjat reclama també a Juana Rivas el pagament de la indemnització de 12.000 euros per a rescabalar a la seua exparella, l’italià Francesco Arcuri, que té la custòdia dels xiquets en Carloforte, amb prevenció de procedir a la via de constrenyiment en cas d’impagament.

En el mateix acte, que està datat este dijous 27 de maig, es dirigeix un exhort al Registre Civil on conste inscrit el naixement dels menors a fi que quede anotada la privació de la pàtria potestat de la condemnada per un període de 6 anys.

Esta decisió es produeix després que Juana Rivas esgotara l’últim cartutx que li quedava per a evitar la pena de presó imposada per la sostracció dels seus dos fills menors.

Després d’una successió de plets perduts i un grapat de decisions equivocades, la Sala penal del Tribunal Suprem va reduir a dos anys i mig la pena de cinc anys de presó i sis de pèrdua de la pàtria potestat imposada per l’Audiència Provincial de Granada.

El seu lletrat ha demanat l’indult del Govern per a lliurar a la presumpta mare coratge de Maracena d’entrar en la presó per aquell viatge sense retorn que va emprendre a Espanya amb els seus fills per a no entregar-los al seu pare, que vivia a Itàlia.

Últimes notícies

El nou Valencia busca reaccionar a Mendizorrotza davant un Alavés invicte a casa

El Valencia inicia la seua nova etapa a Mendizorrotza, on l'Alavés ha guanyat tots els partits, amb la banqueta i l'estructura esportiva en plena remodelació.

Educació reunirà divendres les autonomies amb el PISA 2025 de fons

El Ministeri d Educació ha convocat per a divendres la conferència sectorial amb les comunitats per repartir fons de FP i abordar el Pla d Educació Inclusiva, en plena polèmica pels resultats de l informe PISA 2025.

Boluda insta a aprofitar la proposta de finançament per a la Comunitat Valenciana

El president de l’AVE, Vicente Boluda, defensa a Alacant que la Comunitat Valenciana ha d’aprofitar l’oferta de reforma del finançament autonòmic i la qualifica de punt de partida per a millorar.

Muñoz insta el PP a treballar per la Comunitat i deixar d’atacar Morant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha advertit el PP que la Comunitat Valenciana està 'paralitzada' i li ha exigit que deixe d’atacar Diana Morant i fixe ja data per al debat de política general en Les Corts.

Llanos resta importància al candidat de Vox i posa el focus en el projecte del partit

José María Llanos assegura que el nom del candidat de Vox a la Generalitat és secundari i que el fonamental és que la ciutadania conega el projecte del partit i el seu compromís amb el servici públic. El síndic també ha demanat que el Debat de política general se celebre com més prompte millor.

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.