La parella del propietari del pou on va caure Julen: «No estava tapat»

Imagen pozo julen

La xicota del propietari de la finca on Julen va perdre la vida ha explicat que dies abans el pou no estava tapat | València  Diari
 

El judici pel ‘cas Julen’ segueix i aquesta vegada li ha tocat declarar a la parella del propietari de la finca a Totalán on hi ha el pou per on va caure el xiquet. Durant la seua declaració davant la jutgessa la dona ha explicat que dies abans del tràgic accident el forat del pou no estava tapat. No obstant això, no descarta que aquest pogués estar tapat el dia en què va caure el menor.

 

 

El propietari del pou va assegurar que el forat «sí que estava tapat»

Segons ha recollit ‘EspañaDiario’, la xicota de David Serrano, l’únic imputat per homicidi imprudent, ha declarat que el pou era perillós perquè, dies abans de l’accident, quan ella hi va anar no estava tapat: «Vaig veure un forat negre. No estava tapat».

 

No obstant això, la dona ha confessat que el dia en què va succeir el tràgic accident no es va fixar en el pou: «No em vaig fixar en com estava el pou just abans que caigués en Julen. Penso que aquell dia sí que estava tapat però va poder caure. Si va pujar-hi a sobre, va poder moure algun maó».

 

Imagen de David Serrano, dueño de la finca dónde Julen perdió la vida.

David Serrano assegura que el pou estava tapat aquell dia | EFE

 

Els pous van convertir el terreny en perillós

D’altra banda, David Serrano ha declarat davant la jutgessa que ell va ser l’encarregat de fer el dinar aquell dia mentre que els xiquet es quedaven jugant baix la vigilància dels altres adults. De sobte, tots van començar a cridar i va ser llavors quan va veure que un dels maons del pou s’havia desplaçat i el xiquet havia caigut pel forat: «Quan van fer el forat jo el vaig tapar. Després, ho vaig treure i el dia del dinar vaig tornar a posar els dos blocs de maó. Fa un mes i pico que busque una explicació a com va poder caure».

 

El propietari de la finca ha confessat que va advertir als altres del perill que hi havia a la zona. Malgrat que aquestes declaracions es contradiuen amb les paraules de la mare de Julen, Victoria que assegura que «si arribe a saber que hi ha pous oberts i que no estan tapats, agafe  el meu fill i me’n vaig». Tot i que el pare de Julen, José, ha declarat que sí que ho sabia i, a més, ha explicat que el pou estava tapat: «Em va avisar dels pous quan m’estava ensenyant la finca».

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.