La parella del propietari del pou on va caure Julen: «No estava tapat»

Imagen pozo julen

La xicota del propietari de la finca on Julen va perdre la vida ha explicat que dies abans el pou no estava tapat | València  Diari
 

El judici pel ‘cas Julen’ segueix i aquesta vegada li ha tocat declarar a la parella del propietari de la finca a Totalán on hi ha el pou per on va caure el xiquet. Durant la seua declaració davant la jutgessa la dona ha explicat que dies abans del tràgic accident el forat del pou no estava tapat. No obstant això, no descarta que aquest pogués estar tapat el dia en què va caure el menor.

 

 

El propietari del pou va assegurar que el forat «sí que estava tapat»

Segons ha recollit ‘EspañaDiario’, la xicota de David Serrano, l’únic imputat per homicidi imprudent, ha declarat que el pou era perillós perquè, dies abans de l’accident, quan ella hi va anar no estava tapat: «Vaig veure un forat negre. No estava tapat».

 

No obstant això, la dona ha confessat que el dia en què va succeir el tràgic accident no es va fixar en el pou: «No em vaig fixar en com estava el pou just abans que caigués en Julen. Penso que aquell dia sí que estava tapat però va poder caure. Si va pujar-hi a sobre, va poder moure algun maó».

 

Imagen de David Serrano, dueño de la finca dónde Julen perdió la vida.

David Serrano assegura que el pou estava tapat aquell dia | EFE

 

Els pous van convertir el terreny en perillós

D’altra banda, David Serrano ha declarat davant la jutgessa que ell va ser l’encarregat de fer el dinar aquell dia mentre que els xiquet es quedaven jugant baix la vigilància dels altres adults. De sobte, tots van començar a cridar i va ser llavors quan va veure que un dels maons del pou s’havia desplaçat i el xiquet havia caigut pel forat: «Quan van fer el forat jo el vaig tapar. Després, ho vaig treure i el dia del dinar vaig tornar a posar els dos blocs de maó. Fa un mes i pico que busque una explicació a com va poder caure».

 

El propietari de la finca ha confessat que va advertir als altres del perill que hi havia a la zona. Malgrat que aquestes declaracions es contradiuen amb les paraules de la mare de Julen, Victoria que assegura que «si arribe a saber que hi ha pous oberts i que no estan tapats, agafe  el meu fill i me’n vaig». Tot i que el pare de Julen, José, ha declarat que sí que ho sabia i, a més, ha explicat que el pou estava tapat: «Em va avisar dels pous quan m’estava ensenyant la finca».

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.