El parricida d’Alzira va amenaçar a la seua dona dos dies abans de degollar a la seua filla

Unes setmanes després del succés tràgic a Alzira on una xiqueta va ser degollada pel seu pare continuen eixint a la llum altres detalls del fet. Hui segons explica 'Levante', el parricida va amenaçar dos dies abans a la seua dona de què anava a fer: «'Te voy a dar, donde más te duele'». Tot i que eixe divendres després de diversos mesos compartint casa ja havien decidit divorciar-se. Però, el seu marit va complir l'amenaça quan ella estava de camí a la comissaria per a denunciar-lo. No va arribar a entrar, de camí li telefonaren per a comunicar-li que el seu marit s'havia llançat pel balcó.

 

Els dos comparegueren ahir en el jutjat que tramita els casos de violència de gènere en el partit judicial d'Alzira. La mare de la xiqueta va declarar per primera vegada, l'anterior convocatòria va ser suspesa, ja que coincidia amb el soterrament de la menor, mentre que el pare desplaçat des de la presó de Picassent tampoc va voler declarar en esta ocasió. No obstant això, la compareixença va servir per a fixar la imputació amb la qual cosa se l'acusa d'un delicte d'assassinat alhora que el Ministeri Fiscal va sol·licitar que s'òbriga un procediment per un presumpte cas de violència de gènere.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.