El parricida d’Alzira va amenaçar a la seua dona dos dies abans de degollar a la seua filla

Unes setmanes després del succés tràgic a Alzira on una xiqueta va ser degollada pel seu pare continuen eixint a la llum altres detalls del fet. Hui segons explica 'Levante', el parricida va amenaçar dos dies abans a la seua dona de què anava a fer: «'Te voy a dar, donde más te duele'». Tot i que eixe divendres després de diversos mesos compartint casa ja havien decidit divorciar-se. Però, el seu marit va complir l'amenaça quan ella estava de camí a la comissaria per a denunciar-lo. No va arribar a entrar, de camí li telefonaren per a comunicar-li que el seu marit s'havia llançat pel balcó.

 

Els dos comparegueren ahir en el jutjat que tramita els casos de violència de gènere en el partit judicial d'Alzira. La mare de la xiqueta va declarar per primera vegada, l'anterior convocatòria va ser suspesa, ja que coincidia amb el soterrament de la menor, mentre que el pare desplaçat des de la presó de Picassent tampoc va voler declarar en esta ocasió. No obstant això, la compareixença va servir per a fixar la imputació amb la qual cosa se l'acusa d'un delicte d'assassinat alhora que el Ministeri Fiscal va sol·licitar que s'òbriga un procediment per un presumpte cas de violència de gènere.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.