El parricida d’Alzira va amenaçar a la seua dona dos dies abans de degollar a la seua filla

Unes setmanes després del succés tràgic a Alzira on una xiqueta va ser degollada pel seu pare continuen eixint a la llum altres detalls del fet. Hui segons explica 'Levante', el parricida va amenaçar dos dies abans a la seua dona de què anava a fer: «'Te voy a dar, donde más te duele'». Tot i que eixe divendres després de diversos mesos compartint casa ja havien decidit divorciar-se. Però, el seu marit va complir l'amenaça quan ella estava de camí a la comissaria per a denunciar-lo. No va arribar a entrar, de camí li telefonaren per a comunicar-li que el seu marit s'havia llançat pel balcó.

 

Els dos comparegueren ahir en el jutjat que tramita els casos de violència de gènere en el partit judicial d'Alzira. La mare de la xiqueta va declarar per primera vegada, l'anterior convocatòria va ser suspesa, ja que coincidia amb el soterrament de la menor, mentre que el pare desplaçat des de la presó de Picassent tampoc va voler declarar en esta ocasió. No obstant això, la compareixença va servir per a fixar la imputació amb la qual cosa se l'acusa d'un delicte d'assassinat alhora que el Ministeri Fiscal va sol·licitar que s'òbriga un procediment per un presumpte cas de violència de gènere.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.