El parricida d’Alzira va amenaçar a la seua dona dos dies abans de degollar a la seua filla

Unes setmanes després del succés tràgic a Alzira on una xiqueta va ser degollada pel seu pare continuen eixint a la llum altres detalls del fet. Hui segons explica 'Levante', el parricida va amenaçar dos dies abans a la seua dona de què anava a fer: «'Te voy a dar, donde más te duele'». Tot i que eixe divendres després de diversos mesos compartint casa ja havien decidit divorciar-se. Però, el seu marit va complir l'amenaça quan ella estava de camí a la comissaria per a denunciar-lo. No va arribar a entrar, de camí li telefonaren per a comunicar-li que el seu marit s'havia llançat pel balcó.

 

Els dos comparegueren ahir en el jutjat que tramita els casos de violència de gènere en el partit judicial d'Alzira. La mare de la xiqueta va declarar per primera vegada, l'anterior convocatòria va ser suspesa, ja que coincidia amb el soterrament de la menor, mentre que el pare desplaçat des de la presó de Picassent tampoc va voler declarar en esta ocasió. No obstant això, la compareixença va servir per a fixar la imputació amb la qual cosa se l'acusa d'un delicte d'assassinat alhora que el Ministeri Fiscal va sol·licitar que s'òbriga un procediment per un presumpte cas de violència de gènere.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.