El parricida d’Alzira va amenaçar a la seua dona dos dies abans de degollar a la seua filla

Unes setmanes després del succés tràgic a Alzira on una xiqueta va ser degollada pel seu pare continuen eixint a la llum altres detalls del fet. Hui segons explica 'Levante', el parricida va amenaçar dos dies abans a la seua dona de què anava a fer: «'Te voy a dar, donde más te duele'». Tot i que eixe divendres després de diversos mesos compartint casa ja havien decidit divorciar-se. Però, el seu marit va complir l'amenaça quan ella estava de camí a la comissaria per a denunciar-lo. No va arribar a entrar, de camí li telefonaren per a comunicar-li que el seu marit s'havia llançat pel balcó.

 

Els dos comparegueren ahir en el jutjat que tramita els casos de violència de gènere en el partit judicial d'Alzira. La mare de la xiqueta va declarar per primera vegada, l'anterior convocatòria va ser suspesa, ja que coincidia amb el soterrament de la menor, mentre que el pare desplaçat des de la presó de Picassent tampoc va voler declarar en esta ocasió. No obstant això, la compareixença va servir per a fixar la imputació amb la qual cosa se l'acusa d'un delicte d'assassinat alhora que el Ministeri Fiscal va sol·licitar que s'òbriga un procediment per un presumpte cas de violència de gènere.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.