Es fa passar per policia per a estafar a un matrimoni en Benidorm

Imatge de diversos bitllets de 50 euros requisats pels Mossos d'Esquadra

L’home deixà al matrimoni en números rojos | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home per una presumpta estafa a un matrimoni d’avançada edat. L’ara detingut es va fer passar per policia per a accedir al seu compte bancari i buidar-lo.

 

El procediment de l’autor, segons els agents, va ser vigilar a la parella en el seu dia a dia fins que els va vore entrar en sa casa, quan els va sorprendre mostrant-los una placa. D’esta forma, amb l’excusa de què s’estaven produint robatoris en la zona, va conseguir entrar en la vivenda.

 

Una volta dins, va recórrer les habitacions per a comprovar que no els havien furtat res i, fent ús de tècniques emocionals, va conseguir fer-se amb la cartilla bancària de la parella i amb les claus d’accés. Hores més tard, les víctimes van comprovar que el seu compte es trobava en números rojos.

 

Amb diferents investigacions, els agents han conseguit identificar al presumpte estafador i procedir a la seua detenció, durant la que portava la placa falsa entre les seues pertinences. La Policia afirma que no és la primera volta que l’autor actuava d’esta manera amb persones majors. 

 

Des de la Policia Nacional s’oferix un compte de correu ‘protegealmayor@policia.es’ per a qualsevol dubte o consulta relacionada amb el col·lectiu de majors. Igualment, es recorden alguns consells de seguretat per a què quan es detecte la pèrdua d’una targeta, cartilla o document bancari, es denuncie o s’avise al banc.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.

Més de 100 xefs trien València per a repensar la gastronomia espanyola

Més d’un centenar de cuiners de tot l’Estat s’han reunit a València en l’Assemblea Autonòmica d’Euro-Toques per a debatre sobre producte local, tradició i futur de la cuina espanyola.

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.

Pilar Bernabé presenta el seu projecte per a ser alcaldessa dels 87 barris de València en 2027

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a encapçalar la llista a l’alcaldia de València en 2027, amb un projecte centrat en habitatge, renaturalització i atenció als 87 barris de la ciutat.