Es fa passar per policia per a estafar a un matrimoni en Benidorm

Imatge de diversos bitllets de 50 euros requisats pels Mossos d'Esquadra

L’home deixà al matrimoni en números rojos | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home per una presumpta estafa a un matrimoni d’avançada edat. L’ara detingut es va fer passar per policia per a accedir al seu compte bancari i buidar-lo.

 

El procediment de l’autor, segons els agents, va ser vigilar a la parella en el seu dia a dia fins que els va vore entrar en sa casa, quan els va sorprendre mostrant-los una placa. D’esta forma, amb l’excusa de què s’estaven produint robatoris en la zona, va conseguir entrar en la vivenda.

 

Una volta dins, va recórrer les habitacions per a comprovar que no els havien furtat res i, fent ús de tècniques emocionals, va conseguir fer-se amb la cartilla bancària de la parella i amb les claus d’accés. Hores més tard, les víctimes van comprovar que el seu compte es trobava en números rojos.

 

Amb diferents investigacions, els agents han conseguit identificar al presumpte estafador i procedir a la seua detenció, durant la que portava la placa falsa entre les seues pertinences. La Policia afirma que no és la primera volta que l’autor actuava d’esta manera amb persones majors. 

 

Des de la Policia Nacional s’oferix un compte de correu ‘protegealmayor@policia.es’ per a qualsevol dubte o consulta relacionada amb el col·lectiu de majors. Igualment, es recorden alguns consells de seguretat per a què quan es detecte la pèrdua d’una targeta, cartilla o document bancari, es denuncie o s’avise al banc.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.