Es fa passar per policia per a estafar a un matrimoni en Benidorm

Imatge de diversos bitllets de 50 euros requisats pels Mossos d'Esquadra

L’home deixà al matrimoni en números rojos | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home per una presumpta estafa a un matrimoni d’avançada edat. L’ara detingut es va fer passar per policia per a accedir al seu compte bancari i buidar-lo.

 

El procediment de l’autor, segons els agents, va ser vigilar a la parella en el seu dia a dia fins que els va vore entrar en sa casa, quan els va sorprendre mostrant-los una placa. D’esta forma, amb l’excusa de què s’estaven produint robatoris en la zona, va conseguir entrar en la vivenda.

 

Una volta dins, va recórrer les habitacions per a comprovar que no els havien furtat res i, fent ús de tècniques emocionals, va conseguir fer-se amb la cartilla bancària de la parella i amb les claus d’accés. Hores més tard, les víctimes van comprovar que el seu compte es trobava en números rojos.

 

Amb diferents investigacions, els agents han conseguit identificar al presumpte estafador i procedir a la seua detenció, durant la que portava la placa falsa entre les seues pertinences. La Policia afirma que no és la primera volta que l’autor actuava d’esta manera amb persones majors. 

 

Des de la Policia Nacional s’oferix un compte de correu ‘protegealmayor@policia.es’ per a qualsevol dubte o consulta relacionada amb el col·lectiu de majors. Igualment, es recorden alguns consells de seguretat per a què quan es detecte la pèrdua d’una targeta, cartilla o document bancari, es denuncie o s’avise al banc.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.