Es fa passar per policia per a estafar a un matrimoni en Benidorm

Imatge de diversos bitllets de 50 euros requisats pels Mossos d'Esquadra

L’home deixà al matrimoni en números rojos | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home per una presumpta estafa a un matrimoni d’avançada edat. L’ara detingut es va fer passar per policia per a accedir al seu compte bancari i buidar-lo.

 

El procediment de l’autor, segons els agents, va ser vigilar a la parella en el seu dia a dia fins que els va vore entrar en sa casa, quan els va sorprendre mostrant-los una placa. D’esta forma, amb l’excusa de què s’estaven produint robatoris en la zona, va conseguir entrar en la vivenda.

 

Una volta dins, va recórrer les habitacions per a comprovar que no els havien furtat res i, fent ús de tècniques emocionals, va conseguir fer-se amb la cartilla bancària de la parella i amb les claus d’accés. Hores més tard, les víctimes van comprovar que el seu compte es trobava en números rojos.

 

Amb diferents investigacions, els agents han conseguit identificar al presumpte estafador i procedir a la seua detenció, durant la que portava la placa falsa entre les seues pertinences. La Policia afirma que no és la primera volta que l’autor actuava d’esta manera amb persones majors. 

 

Des de la Policia Nacional s’oferix un compte de correu ‘protegealmayor@policia.es’ per a qualsevol dubte o consulta relacionada amb el col·lectiu de majors. Igualment, es recorden alguns consells de seguretat per a què quan es detecte la pèrdua d’una targeta, cartilla o document bancari, es denuncie o s’avise al banc.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.