16 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Troben una pastera amb 7 persones en una cala de Benitatxell

 

Set persones han sigut localitzades este matí de dimarts, cap a les 7.30 hores, en la cala Moraig de la localitat de Benitatxell, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després de, presumptament, haver arribat en una pastera a terra.

 

Segons han informat fonts de Guàrdia Civil, Salvament Marítim i Creu Roja a Europa Press, els immigrants han avisat, a través d’una telefonada, de la seua situació esta passada matinada, cap a les 02.24 hores, quan estaven a unes tres milles de la costa de Benidorm, en la mateixa comarca.

 

Finalment han sigut localitzats en Cala Moraig. Els set són hòmens, d’origen algerià i majors d’edat. Tots estan en bon estat de salut i a l’espera de passar les proves PCR en el Port d’Alacant, a on han sigut derivats.

Últimes notícies

El retorn del pont complica el trànsit amb retencions en AP-7, A-23, A-31 i A-7

L'últim dia del pont de la Constitució deixa retencions a Tarragona, Osca, Alacant i Múrcia. Diversos accidents agreugen la circulació a Barcelona, Toledo, Madrid i Cadis.

Desarticulada una xarxa de narcotràfic i blanqueig amb 25 detinguts i embargament milionari

Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han desmantellat una organització en el sud peninsular dedicada al tràfic de drogues i al blanqueig. Hi ha 25 detinguts i béns embargats per 6,11 milions, a més de droga, armes i prop de cent vehicles.

València Basket obri la segona fase de l’Eurolliga davant Casademont Zaragoza

València Basket obri la segona fase de l'Eurolliga femenina davant Casademont Zaragoza en el Roig Arena, primer dol d'una setmana amb doble enfrontament. Torna Cristina Ouviña i podria debutar Nia Coffey; Raquel Carrera seguix de baixa.

La Fe coordina un estudi europeu sobre un nou tractament contra l’infart de miocardi

L'Hospital La Fe coordina el projecte europeu Copernican per a comparar pilotes farmacoactivos enfront de stents en infart agut de miocardi. L'assaig inclourà 1.400 pacients i podria canviar les guies clíniques si confirma la seua hipòtesi.

La UPV prepara una nova edició de La Ciència als Falles per a monuments infantils

La UPV prepara una nova edició de La Ciència als Falles, que per tercer any premia escenes que acosten la ciència a la ciutadania. La convocatòria es dirigix en exclusiva a falles infantils i atorga premis de 800, 500 i 300 euros, amb els ninots guanyadors en el museu de la universitat.

Reial Madrid, Barcelona, Atlètic i Athletic entren en setzens de la Copa del Rei i seguixen cinc de la Comunitat

Els quatre participants de la Supercopa s'incorporen al sorteig i es creuaran amb rivals de Segona o Primera RFEF. Llevant, Vila-real, Elx, València i Eldense seguixen en competició.

El Vila-real iguala amb 7 les porteries a zero de la passada Lliga després del 2-0 al Getafe

El Vila-real suma la seua sèptima porteria a zero en Lliga després de véncer 2-0 al Getafe i iguala el total del curs passat. La millora percentual més que es duplica.

Gayà supera a Mestre i ja és el quart jugador del València amb més partits en Lliga

El capità che va aconseguir 324 partits de lliga davant el Sevilla i va avançar a Manolo Mestre per a situar-se quart en el rànquing històric del València. Només li superen Fernando Gómez, Ricardo Arias i David Albelda.