14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

La il·lustradora Paula Bonet denuncia que patix assetjament des de fa més d’un any

 

L’artista valenciana Paula Bonet ha denunciat que porta patint acossament «des de fa més d’un any». La il·lustradora i pintora originària de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), però resident en Barcelona ha publicat en les seues xarxes socials un missatge a on informa que este matí ha acudit a la comissaria per a ampliar «una denúncia per assetjament».

 

Segons explica ella mateixa, «la història du allargant-se més d’un any: colps en la porta del meu taller, pujades i baixades de persiana a última hora del dia, anguiles tallades en trossets amb la brometa ‘el violador‘ escrita en el sobre, desenes de mails, assistència a les meues xarrades assentat en la primera fila, insults per mail…»

 

Bonet ha afegit que, a tot això, se li sumen «declaracions d’amor, desitjos de mort i un llarg etcètera» que no pot explicar per twitter. El drama d’esta situació, tal com li han explicat els seus advocats, és que es pot fer poc. I és que, segons pareix, com que és un individu desconegut i no una parella o exparella seua, no es pot conseguir ni una ordre d’allunyament.

La reconeguda il·lustradora explica que ha donat a conéixer la situació perquè està «cansada» i «per si acaba passant alguna cosa». I és que, tal com afirma, ha hagut de prendre mesures de seguretat pròpies per a protegir-se com: dur gas pebre o un cúter en la bossa de mà, a demés d’inversions econòmiques en el taller per a reforçar la seguretat o que les alumnes sempre estiguen tancades a pany i clau quan ella no estiga.

 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.