La il·lustradora Paula Bonet denuncia que patix assetjament des de fa més d’un any

 

L’artista valenciana Paula Bonet ha denunciat que porta patint acossament «des de fa més d’un any». La il·lustradora i pintora originària de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), però resident en Barcelona ha publicat en les seues xarxes socials un missatge a on informa que este matí ha acudit a la comissaria per a ampliar «una denúncia per assetjament».

 

Segons explica ella mateixa, «la història du allargant-se més d’un any: colps en la porta del meu taller, pujades i baixades de persiana a última hora del dia, anguiles tallades en trossets amb la brometa ‘el violador‘ escrita en el sobre, desenes de mails, assistència a les meues xarrades assentat en la primera fila, insults per mail…»

 

Bonet ha afegit que, a tot això, se li sumen «declaracions d’amor, desitjos de mort i un llarg etcètera» que no pot explicar per twitter. El drama d’esta situació, tal com li han explicat els seus advocats, és que es pot fer poc. I és que, segons pareix, com que és un individu desconegut i no una parella o exparella seua, no es pot conseguir ni una ordre d’allunyament.

La reconeguda il·lustradora explica que ha donat a conéixer la situació perquè està «cansada» i «per si acaba passant alguna cosa». I és que, tal com afirma, ha hagut de prendre mesures de seguretat pròpies per a protegir-se com: dur gas pebre o un cúter en la bossa de mà, a demés d’inversions econòmiques en el taller per a reforçar la seguretat o que les alumnes sempre estiguen tancades a pany i clau quan ella no estiga.

 

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.