12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

La il·lustradora Paula Bonet denuncia que patix assetjament des de fa més d’un any

 

L’artista valenciana Paula Bonet ha denunciat que porta patint acossament «des de fa més d’un any». La il·lustradora i pintora originària de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), però resident en Barcelona ha publicat en les seues xarxes socials un missatge a on informa que este matí ha acudit a la comissaria per a ampliar «una denúncia per assetjament».

 

Segons explica ella mateixa, «la història du allargant-se més d’un any: colps en la porta del meu taller, pujades i baixades de persiana a última hora del dia, anguiles tallades en trossets amb la brometa ‘el violador‘ escrita en el sobre, desenes de mails, assistència a les meues xarrades assentat en la primera fila, insults per mail…»

 

Bonet ha afegit que, a tot això, se li sumen «declaracions d’amor, desitjos de mort i un llarg etcètera» que no pot explicar per twitter. El drama d’esta situació, tal com li han explicat els seus advocats, és que es pot fer poc. I és que, segons pareix, com que és un individu desconegut i no una parella o exparella seua, no es pot conseguir ni una ordre d’allunyament.

La reconeguda il·lustradora explica que ha donat a conéixer la situació perquè està «cansada» i «per si acaba passant alguna cosa». I és que, tal com afirma, ha hagut de prendre mesures de seguretat pròpies per a protegir-se com: dur gas pebre o un cúter en la bossa de mà, a demés d’inversions econòmiques en el taller per a reforçar la seguretat o que les alumnes sempre estiguen tancades a pany i clau quan ella no estiga.

 

Últimes notícies

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics