La il·lustradora Paula Bonet denuncia que patix assetjament des de fa més d’un any

 

L’artista valenciana Paula Bonet ha denunciat que porta patint acossament «des de fa més d’un any». La il·lustradora i pintora originària de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), però resident en Barcelona ha publicat en les seues xarxes socials un missatge a on informa que este matí ha acudit a la comissaria per a ampliar «una denúncia per assetjament».

 

Segons explica ella mateixa, «la història du allargant-se més d’un any: colps en la porta del meu taller, pujades i baixades de persiana a última hora del dia, anguiles tallades en trossets amb la brometa ‘el violador‘ escrita en el sobre, desenes de mails, assistència a les meues xarrades assentat en la primera fila, insults per mail…»

 

Bonet ha afegit que, a tot això, se li sumen «declaracions d’amor, desitjos de mort i un llarg etcètera» que no pot explicar per twitter. El drama d’esta situació, tal com li han explicat els seus advocats, és que es pot fer poc. I és que, segons pareix, com que és un individu desconegut i no una parella o exparella seua, no es pot conseguir ni una ordre d’allunyament.

La reconeguda il·lustradora explica que ha donat a conéixer la situació perquè està «cansada» i «per si acaba passant alguna cosa». I és que, tal com afirma, ha hagut de prendre mesures de seguretat pròpies per a protegir-se com: dur gas pebre o un cúter en la bossa de mà, a demés d’inversions econòmiques en el taller per a reforçar la seguretat o que les alumnes sempre estiguen tancades a pany i clau quan ella no estiga.

 

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.