La il·lustradora Paula Bonet denuncia que patix assetjament des de fa més d’un any

 

L’artista valenciana Paula Bonet ha denunciat que porta patint acossament «des de fa més d’un any». La il·lustradora i pintora originària de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), però resident en Barcelona ha publicat en les seues xarxes socials un missatge a on informa que este matí ha acudit a la comissaria per a ampliar «una denúncia per assetjament».

 

Segons explica ella mateixa, «la història du allargant-se més d’un any: colps en la porta del meu taller, pujades i baixades de persiana a última hora del dia, anguiles tallades en trossets amb la brometa ‘el violador‘ escrita en el sobre, desenes de mails, assistència a les meues xarrades assentat en la primera fila, insults per mail…»

 

Bonet ha afegit que, a tot això, se li sumen «declaracions d’amor, desitjos de mort i un llarg etcètera» que no pot explicar per twitter. El drama d’esta situació, tal com li han explicat els seus advocats, és que es pot fer poc. I és que, segons pareix, com que és un individu desconegut i no una parella o exparella seua, no es pot conseguir ni una ordre d’allunyament.

La reconeguda il·lustradora explica que ha donat a conéixer la situació perquè està «cansada» i «per si acaba passant alguna cosa». I és que, tal com afirma, ha hagut de prendre mesures de seguretat pròpies per a protegir-se com: dur gas pebre o un cúter en la bossa de mà, a demés d’inversions econòmiques en el taller per a reforçar la seguretat o que les alumnes sempre estiguen tancades a pany i clau quan ella no estiga.

 

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.