Tres persones ferides en ser atropellades per una moto en València

València

Lloc dels fets en València | Maps

 

Este dilluns, al voltant de les 15 hores, tres persones han sigut atropellades per una moto, en el carrer Astúries de la ciutat de València

 

  

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), després de rebre l’avís, fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB)

 

 

  

Ja en el lloc dels fets, els efectius sanitaris han atés d’una banda, a un home de 34 anys per contusions que ha sigut traslladat a l’Hospital Universitari Doctor Peset. 

 

 

  

D’altra banda, el personal sanitari ha atés també a una dona de 71 anys i a un home de 72  anys, els dos per traumatisme cranioencefàlic. Estos dos afectats han sigut evacuats a l’Hospital Clínic Universitari.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per a l’acusat de tres agressions sexuals a València, una a una menor

Un jutjat de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança, per a un home investigat per tres agressions sexuals en menys d'un any, l'última contra una menor de 16 anys a l'eixida d'un centre educatiu.

Les patronals de VTC exigixen transparència al Consell sobre la nova regulació

Les patronals de VTC reclamen al Consell claredat sobre el decret llei que regularà la seua activitat i advertixen de possibles mobilitzacions si no hi ha transparència ni seguretat jurídica.

La Banda Indefinida posa banda sonora i suport terapèutic a la vaga docent a València

La Banda Indefinida, nascuda de forma improvisada entre docents valencians, reunix ja més de 500 músics i s'ha convertit en el motor anímic i reivindicatiu de la vaga indefinida del professorat.

La Generalitat anul·la la condecoració a un policia local per falsejar el seu paper en un part a casa

La Generalitat ha revocat la felicitació pública concedida a un policia local per un suposat auxili en un part domiciliari, després de constatar que no va ser present en l'enllumenament i que l'informe policial no s'ajustava a l'ocorregut.

L’alcaldessa de València declararà com a testimoni per la gestió de la DANA el 8 de juliol

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de 2024 a València ha fixat un calendari de quinze declaracions testificals entre el 29 de juny i el 31 de juliol, que inclou a l'alcaldessa María José Catalá i a la exconsellera Ruth Merino.

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.