Tres persones ferides en ser atropellades per una moto en València

València

Lloc dels fets en València | Maps

 

Este dilluns, al voltant de les 15 hores, tres persones han sigut atropellades per una moto, en el carrer Astúries de la ciutat de València

 

  

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), després de rebre l’avís, fins al lloc dels fets s’han desplaçat dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB)

 

 

  

Ja en el lloc dels fets, els efectius sanitaris han atés d’una banda, a un home de 34 anys per contusions que ha sigut traslladat a l’Hospital Universitari Doctor Peset. 

 

 

  

D’altra banda, el personal sanitari ha atés també a una dona de 71 anys i a un home de 72  anys, els dos per traumatisme cranioencefàlic. Estos dos afectats han sigut evacuats a l’Hospital Clínic Universitari.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.