Pirelli decidix traslladar la seua seu de Catalunya a València

 

L'empresa fabricadora de pneumàtics Pirelli ha decidit en el dia de hui unir-se al grup d'empreses que han traslladat la seua seu social a Espanya fora de Catalunya com informa el periòdic 'ABC'. En concret, el fabricant italià ha marxat de Barcelona a València, segons arreplega el Butlletí Oficial del Registre Mercantil (Borme). Així, Pirelli seguix els passos de CaixaBank, on el Consell Administratiu d'este banc va decidir a principis d'octubre canviar la seua seu social a València.

  

  

També va donar el pas el Banc Sabadell, on avant la incertesa de la independència de Catalunya, unes de les caixes més importants d'Espanya va decidir no arriscar i canviar la seua seu a Alacant, com ja informàvem en este diari. L'arribada del Sabadell, suposarà un ingrés de més de 600 milions d'euros a la Comunitat Valenciana per l'Impost de Societats, un fet que valorava de forma positiva el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.

  

  

Des que se celebrara el referèndum a Catalunya el passat 1 d'octubre, un total de 2.931 empreses han traslladat la seua seu social de Catalunya a altres comunitats del país. Així i tot, segons el Col·legi de Registradors Mercantils d'Espanya, el ritme de fugides ha decrescut en les últimes setmanes, arribant a 24 eixides ahir dilluns.

 

Des que se celebrara el referèndum a Catalunya el passat 1 d'octubre, un total de 2.931 empreses han traslladat la seua seu social de Catalunya a altres comunitats del país. Així i tot, segons el Col·legi de Registradors Mercantils d'Espanya, el ritme de fugides ha decrescut en les últimes setmanes, arribant a 24 eixides ahir dilluns. 

 

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.