10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Pirelli decidix traslladar la seua seu de Catalunya a València

 

L'empresa fabricadora de pneumàtics Pirelli ha decidit en el dia de hui unir-se al grup d'empreses que han traslladat la seua seu social a Espanya fora de Catalunya com informa el periòdic 'ABC'. En concret, el fabricant italià ha marxat de Barcelona a València, segons arreplega el Butlletí Oficial del Registre Mercantil (Borme). Així, Pirelli seguix els passos de CaixaBank, on el Consell Administratiu d'este banc va decidir a principis d'octubre canviar la seua seu social a València.

  

  

També va donar el pas el Banc Sabadell, on avant la incertesa de la independència de Catalunya, unes de les caixes més importants d'Espanya va decidir no arriscar i canviar la seua seu a Alacant, com ja informàvem en este diari. L'arribada del Sabadell, suposarà un ingrés de més de 600 milions d'euros a la Comunitat Valenciana per l'Impost de Societats, un fet que valorava de forma positiva el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.

  

  

Des que se celebrara el referèndum a Catalunya el passat 1 d'octubre, un total de 2.931 empreses han traslladat la seua seu social de Catalunya a altres comunitats del país. Així i tot, segons el Col·legi de Registradors Mercantils d'Espanya, el ritme de fugides ha decrescut en les últimes setmanes, arribant a 24 eixides ahir dilluns.

 

Des que se celebrara el referèndum a Catalunya el passat 1 d'octubre, un total de 2.931 empreses han traslladat la seua seu social de Catalunya a altres comunitats del país. Així i tot, segons el Col·legi de Registradors Mercantils d'Espanya, el ritme de fugides ha decrescut en les últimes setmanes, arribant a 24 eixides ahir dilluns. 

 

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.