Pirelli decidix traslladar la seua seu de Catalunya a València

 

L'empresa fabricadora de pneumàtics Pirelli ha decidit en el dia de hui unir-se al grup d'empreses que han traslladat la seua seu social a Espanya fora de Catalunya com informa el periòdic 'ABC'. En concret, el fabricant italià ha marxat de Barcelona a València, segons arreplega el Butlletí Oficial del Registre Mercantil (Borme). Així, Pirelli seguix els passos de CaixaBank, on el Consell Administratiu d'este banc va decidir a principis d'octubre canviar la seua seu social a València.

  

  

També va donar el pas el Banc Sabadell, on avant la incertesa de la independència de Catalunya, unes de les caixes més importants d'Espanya va decidir no arriscar i canviar la seua seu a Alacant, com ja informàvem en este diari. L'arribada del Sabadell, suposarà un ingrés de més de 600 milions d'euros a la Comunitat Valenciana per l'Impost de Societats, un fet que valorava de forma positiva el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.

  

  

Des que se celebrara el referèndum a Catalunya el passat 1 d'octubre, un total de 2.931 empreses han traslladat la seua seu social de Catalunya a altres comunitats del país. Així i tot, segons el Col·legi de Registradors Mercantils d'Espanya, el ritme de fugides ha decrescut en les últimes setmanes, arribant a 24 eixides ahir dilluns.

 

Des que se celebrara el referèndum a Catalunya el passat 1 d'octubre, un total de 2.931 empreses han traslladat la seua seu social de Catalunya a altres comunitats del país. Així i tot, segons el Col·legi de Registradors Mercantils d'Espanya, el ritme de fugides ha decrescut en les últimes setmanes, arribant a 24 eixides ahir dilluns. 

 

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU