Pirelli decidix traslladar la seua seu de Catalunya a València

 

L'empresa fabricadora de pneumàtics Pirelli ha decidit en el dia de hui unir-se al grup d'empreses que han traslladat la seua seu social a Espanya fora de Catalunya com informa el periòdic 'ABC'. En concret, el fabricant italià ha marxat de Barcelona a València, segons arreplega el Butlletí Oficial del Registre Mercantil (Borme). Així, Pirelli seguix els passos de CaixaBank, on el Consell Administratiu d'este banc va decidir a principis d'octubre canviar la seua seu social a València.

  

  

També va donar el pas el Banc Sabadell, on avant la incertesa de la independència de Catalunya, unes de les caixes més importants d'Espanya va decidir no arriscar i canviar la seua seu a Alacant, com ja informàvem en este diari. L'arribada del Sabadell, suposarà un ingrés de més de 600 milions d'euros a la Comunitat Valenciana per l'Impost de Societats, un fet que valorava de forma positiva el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.

  

  

Des que se celebrara el referèndum a Catalunya el passat 1 d'octubre, un total de 2.931 empreses han traslladat la seua seu social de Catalunya a altres comunitats del país. Així i tot, segons el Col·legi de Registradors Mercantils d'Espanya, el ritme de fugides ha decrescut en les últimes setmanes, arribant a 24 eixides ahir dilluns.

 

Des que se celebrara el referèndum a Catalunya el passat 1 d'octubre, un total de 2.931 empreses han traslladat la seua seu social de Catalunya a altres comunitats del país. Així i tot, segons el Col·legi de Registradors Mercantils d'Espanya, el ritme de fugides ha decrescut en les últimes setmanes, arribant a 24 eixides ahir dilluns. 

 

Últimes notícies

Deu noms que revolucionen LaLiga 2025-26

Deu futbolistes es consoliden com a grans revelacions de LaLiga 2025-26, claus en la millora dels seus equips i en el gir competitiu del campionat.

Els sindicats docents entreguen a Educació un nou document i tornen a la taula de negociació a les 16 hores

Els sindicats STEPV, UGT i CCOO han presentat a la Conselleria de Educacion un nou document amb propostes en ple undecimo dia de vaga indefinida i estan citats a una nova reunion a les 16 hores.

Les nits d’hotel pugen un 2,7% fins a abril per l’estirada de la Setmana Santa

Les pernoctacions en hotels van créixer un 2,7% entre gener i abril, amb un fort impuls dels viatgers estrangers i de l'efecte calendari de la Setmana Santa. Els preus i la rendibilitat hotelera també van avançar amb força.

Estiu de rècord en ocupació: hostaleria i distribució oferixen milers de vacants qualificades

Hostaleria, supermercats i la indústria alimentària reforcen plantilles este estiu amb més de mig milió de contractes i noves escoles, beques i cursos per a captar personal qualificat.

‘La soledad del pecado’ i el robo de xiquets

Leo Giménez és lingüista y en el seu article d'esta setmana para la sobre la novel·la 'La soledad del pecado', que té com idea principal éuna Espanya marcada per la repressió moral, religiosa i política, on moltes dones embarassades fora del matrimoni eren castigades socialment i, en molts casos, separades dels seus fills

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.