Detingut per tindre una plantació de més de 400 plantes de marihuana en Oliva

 

La Guàrdia Civil d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha conseguit detindre a un home de nacionalitat espanyola de 45 anys d’edat, al qual se li atribuïx un delicte d’elaboració i cultiu de droga.

 

Les investigacions van començar per la comunicació rebuda per part del Servici Aeri de la Zona de València, qui va comunicar i va aportar una imatge captada del cultiu descobert. Esta troballa, va portar a què la unitat responsable investigara la localització i ubicació del cultiu il·lícit.

 

Es va procedir a l’entrada i registre de la casa situada en la localitat d’Oliva, a on van trobar un cultiu de 416 plantes mitjanes en el mateix terrat. La plantació estava oculta en un clos i protegida amb una lona opaca.

 

Per estos fets s’ha procedit a la detenció d’este home de 45 anys i nacionalitat espanyola per un delicte d’elaboració i cultiu de droga, i defraudació de fluid elèctric.

Últimes notícies

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.

Desarticulada a Elx una xarxa que ocultava droga en cotxes amb doble fons: nou detinguts

La Policia Nacional i l'Agència Tributària detenen a Elx a nou persones acusades de transportar droga en vehicles amb dobles fons i de blanquejar beneficis mitjançant béns i efectiu.

La Comunitat Valenciana encapçala l’augment de turistes estrangers amb un 10,4% més al febrer

La Comunitat Valenciana lidera al febrer el creixement del turisme estranger a Espanya, amb un augment interanual del 10,4% i 740.365 visitants que van gastar 920 milions d'euros. La regió consolida estades més llargues i un gasto mitjà per turista de 1.243 euros.

Catalá qüestiona que es mantinga la titlla oberta en el topònim de València

L'alcaldessa de València defén que el topònim oficial reflectisca la pronunciació tancada de la e, que és la forma recomanada per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua en el seu dictamen.