Policia local ferit en accidentar-se amb el cotxe patrulla en Vila-real

Furgoneta d'atestat de la Policia Local de Vila-real

L’agent s’ha accidentat en el mateix cotxe patrulla | Policia de Vila-real

 

Este dijous a migdia, cap a les 13.15 hores, un policia local de Vila-real ha patit un accident en un cotxe patrulla en el municipi capital de la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Tal com han comunicat des del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), la mateixa policia local ha demanat la intervenció d’Emergències per a assistir al seu company ferit.

 

Segons pareix, els fets s’han succeït en el carrer de l’Ermita de Vila-real i fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). Una volta ha arribat l’equip sanitari, s’ha assistit a un home, de 56 anys, policia local del municipi. Tenia contusions i una commoció. Una volta estabilitzat, s’ha traslladat al ferit fins a l’Hospital de la Plana, en Vila-real. No s’ha informat del motiu de l’accident del policia.

Últimes notícies

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.

València Basket i Reial Madrid afronten en l’Eurolliga el seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es mesuren a Atenes en les semifinals de la Final a Quatre de l'Eurolliga, en el qual serà el seu sèptim enfrontament del curs, amb un balanç de 4-2 a favor del conjunt blanc.

Bernabé insta el Consell a escoltar el professorat en plena vaga educativa indefinida

Pilar Bernabé acusa el Consell de governar en contra de la ciutadania i li exigix que atenga les demandes del professorat en vaga, al qual atribuïx la defensa de l'educació pública i la igualtat de l'alumnat.

Llull afronta la seua onzena Final a Quatre amb l’opció d’un pòquer històric amb el Reial Madrid

Sergio Llull disputa la seua onzena Final a Quatre de l'Eurolliga amb l'objectiu de conquistar el seu quart títol amb el Reial Madrid i batre diversos rècords individuals.