Policia local ferit en accidentar-se amb el cotxe patrulla en Vila-real

Furgoneta d'atestat de la Policia Local de Vila-real

L’agent s’ha accidentat en el mateix cotxe patrulla | Policia de Vila-real

 

Este dijous a migdia, cap a les 13.15 hores, un policia local de Vila-real ha patit un accident en un cotxe patrulla en el municipi capital de la comarca de la Plana Baixa (Castelló). Tal com han comunicat des del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), la mateixa policia local ha demanat la intervenció d’Emergències per a assistir al seu company ferit.

 

Segons pareix, els fets s’han succeït en el carrer de l’Ermita de Vila-real i fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). Una volta ha arribat l’equip sanitari, s’ha assistit a un home, de 56 anys, policia local del municipi. Tenia contusions i una commoció. Una volta estabilitzat, s’ha traslladat al ferit fins a l’Hospital de la Plana, en Vila-real. No s’ha informat del motiu de l’accident del policia.

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.