La Policia Local d’Alacant posa numeroses denúncies per incomplir les mesures sanitàries contra el Covid-19

 

Esta matinada de diumenge, 8 de novembre, la Policia Local d’Alacant ha imposat un total de cinquanta-dos denúncies per incomplir el toc de queda i no portar mascaretes, i a demés, s’han sancionat a quatre establiments en el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat per a fer front al Covid-19.

 

Tal com han informat fonts policials, els agents han dissolt de matinada una festa denunciada per sorolls, cap a les 04.15 hores, organitzada en un apartament turístic, que havia sigut llogat en carrer Sant Carles (Alacant), per a una celebració amb nou persones dins.

 

Per este motiu, la Policia Local els va sancionar per no portar l’obligada mascareta i per generar molèsties acústiques, amb música elevada, cridant i alterant la convivència ciutadana.

No respectar les distàncies de seguretat

D’altra banda, les autoritats en la vigilància dels establiments d’hostaleria van sancionar a quatre locals, un situat al carrer Baró de Finestrat, denunciat per tindre habilitada la pista de ball i no mantenir la distància de seguretat entre les taules, i un segon per mantenir en el vetllador una pantalla, a on s’emetia un partit de futbol amb so.

 

A demés, cap a les 23.30 hores, la Policia va intervindre en la zona del Port, amb dos establiments que eren denunciats per incomplir l’aforament de cadires i no mantindre distàncies de seguretat entre les taules.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha destacat «el comportament exemplar dels locals d’hostaleria que han complit totes les noves mesures i aforaments esta nit en el centre, Castanyers, l’avinguda de Pintor Javier Soler i Barri antic, tancant a la seua hora i sense cap incident».

Un botelló en Alacant

La Policia Local ha localitzat i denunciat a un total de vint-i-tres persones amb sancions de 100 euros per no usar l’obligada mascareta, i ha dissolt un botelló amb tres actes de consum de begudes alcohòliques en via pública, i durant la nit es van imposar quatre actes per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana i quatre actes per no respectar la distància de seguretat mentres fumaven.

 

Així mateix en els controls de trànsit i la vigilància organitzats en diferents accessos i eixides de la ciutat esta nit per a fer complir el toc de queda s’han sancionat a díhuit persones que no han justificat els seus desplaçaments.

 

Concretament, entre la 01.10 i les 03.20 hores, es van localitzar a sis persones que es trobaven en la via pública sense motiu justificat incomplint l’estat d’alarma, dos  en el carrer Colòmbia d’Alacant, dos en Escriptor Ferrandiz Torremocha i altres dos persones denunciades en el carrer Olivino.

 

L’edil de Seguretat ha fet una crida i comanda als ciutadans: «Hem de fer un esforç mantenint la màxima prevenció higiènica sanitària i l’ús de la mascareta. Hem de ser cauts amb les reunions familiars i socials, evitar celebracions, ja que estem en un moment complicat, i quan se celebren festes es posa en risc la salut de tots i s’incrementen les possibilitats de contagi i de ser vectors de transmissió del virus».

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.