La Policia Local d’Alacant posa numeroses denúncies per incomplir les mesures sanitàries contra el Covid-19

 

Esta matinada de diumenge, 8 de novembre, la Policia Local d’Alacant ha imposat un total de cinquanta-dos denúncies per incomplir el toc de queda i no portar mascaretes, i a demés, s’han sancionat a quatre establiments en el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat per a fer front al Covid-19.

 

Tal com han informat fonts policials, els agents han dissolt de matinada una festa denunciada per sorolls, cap a les 04.15 hores, organitzada en un apartament turístic, que havia sigut llogat en carrer Sant Carles (Alacant), per a una celebració amb nou persones dins.

 

Per este motiu, la Policia Local els va sancionar per no portar l’obligada mascareta i per generar molèsties acústiques, amb música elevada, cridant i alterant la convivència ciutadana.

No respectar les distàncies de seguretat

D’altra banda, les autoritats en la vigilància dels establiments d’hostaleria van sancionar a quatre locals, un situat al carrer Baró de Finestrat, denunciat per tindre habilitada la pista de ball i no mantenir la distància de seguretat entre les taules, i un segon per mantenir en el vetllador una pantalla, a on s’emetia un partit de futbol amb so.

 

A demés, cap a les 23.30 hores, la Policia va intervindre en la zona del Port, amb dos establiments que eren denunciats per incomplir l’aforament de cadires i no mantindre distàncies de seguretat entre les taules.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha destacat «el comportament exemplar dels locals d’hostaleria que han complit totes les noves mesures i aforaments esta nit en el centre, Castanyers, l’avinguda de Pintor Javier Soler i Barri antic, tancant a la seua hora i sense cap incident».

Un botelló en Alacant

La Policia Local ha localitzat i denunciat a un total de vint-i-tres persones amb sancions de 100 euros per no usar l’obligada mascareta, i ha dissolt un botelló amb tres actes de consum de begudes alcohòliques en via pública, i durant la nit es van imposar quatre actes per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana i quatre actes per no respectar la distància de seguretat mentres fumaven.

 

Així mateix en els controls de trànsit i la vigilància organitzats en diferents accessos i eixides de la ciutat esta nit per a fer complir el toc de queda s’han sancionat a díhuit persones que no han justificat els seus desplaçaments.

 

Concretament, entre la 01.10 i les 03.20 hores, es van localitzar a sis persones que es trobaven en la via pública sense motiu justificat incomplint l’estat d’alarma, dos  en el carrer Colòmbia d’Alacant, dos en Escriptor Ferrandiz Torremocha i altres dos persones denunciades en el carrer Olivino.

 

L’edil de Seguretat ha fet una crida i comanda als ciutadans: «Hem de fer un esforç mantenint la màxima prevenció higiènica sanitària i l’ús de la mascareta. Hem de ser cauts amb les reunions familiars i socials, evitar celebracions, ja que estem en un moment complicat, i quan se celebren festes es posa en risc la salut de tots i s’incrementen les possibilitats de contagi i de ser vectors de transmissió del virus».

Anuncios

Últimes notícies

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.