La Policia Local d’Alacant posa numeroses denúncies per incomplir les mesures sanitàries contra el Covid-19

 

Esta matinada de diumenge, 8 de novembre, la Policia Local d’Alacant ha imposat un total de cinquanta-dos denúncies per incomplir el toc de queda i no portar mascaretes, i a demés, s’han sancionat a quatre establiments en el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat per a fer front al Covid-19.

 

Tal com han informat fonts policials, els agents han dissolt de matinada una festa denunciada per sorolls, cap a les 04.15 hores, organitzada en un apartament turístic, que havia sigut llogat en carrer Sant Carles (Alacant), per a una celebració amb nou persones dins.

 

Per este motiu, la Policia Local els va sancionar per no portar l’obligada mascareta i per generar molèsties acústiques, amb música elevada, cridant i alterant la convivència ciutadana.

No respectar les distàncies de seguretat

D’altra banda, les autoritats en la vigilància dels establiments d’hostaleria van sancionar a quatre locals, un situat al carrer Baró de Finestrat, denunciat per tindre habilitada la pista de ball i no mantenir la distància de seguretat entre les taules, i un segon per mantenir en el vetllador una pantalla, a on s’emetia un partit de futbol amb so.

 

A demés, cap a les 23.30 hores, la Policia va intervindre en la zona del Port, amb dos establiments que eren denunciats per incomplir l’aforament de cadires i no mantindre distàncies de seguretat entre les taules.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha destacat «el comportament exemplar dels locals d’hostaleria que han complit totes les noves mesures i aforaments esta nit en el centre, Castanyers, l’avinguda de Pintor Javier Soler i Barri antic, tancant a la seua hora i sense cap incident».

Un botelló en Alacant

La Policia Local ha localitzat i denunciat a un total de vint-i-tres persones amb sancions de 100 euros per no usar l’obligada mascareta, i ha dissolt un botelló amb tres actes de consum de begudes alcohòliques en via pública, i durant la nit es van imposar quatre actes per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana i quatre actes per no respectar la distància de seguretat mentres fumaven.

 

Així mateix en els controls de trànsit i la vigilància organitzats en diferents accessos i eixides de la ciutat esta nit per a fer complir el toc de queda s’han sancionat a díhuit persones que no han justificat els seus desplaçaments.

 

Concretament, entre la 01.10 i les 03.20 hores, es van localitzar a sis persones que es trobaven en la via pública sense motiu justificat incomplint l’estat d’alarma, dos  en el carrer Colòmbia d’Alacant, dos en Escriptor Ferrandiz Torremocha i altres dos persones denunciades en el carrer Olivino.

 

L’edil de Seguretat ha fet una crida i comanda als ciutadans: «Hem de fer un esforç mantenint la màxima prevenció higiènica sanitària i l’ús de la mascareta. Hem de ser cauts amb les reunions familiars i socials, evitar celebracions, ja que estem en un moment complicat, i quan se celebren festes es posa en risc la salut de tots i s’incrementen les possibilitats de contagi i de ser vectors de transmissió del virus».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.