La Policia Local d’Alacant posa numeroses denúncies per incomplir les mesures sanitàries contra el Covid-19

 

Esta matinada de diumenge, 8 de novembre, la Policia Local d’Alacant ha imposat un total de cinquanta-dos denúncies per incomplir el toc de queda i no portar mascaretes, i a demés, s’han sancionat a quatre establiments en el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat per a fer front al Covid-19.

 

Tal com han informat fonts policials, els agents han dissolt de matinada una festa denunciada per sorolls, cap a les 04.15 hores, organitzada en un apartament turístic, que havia sigut llogat en carrer Sant Carles (Alacant), per a una celebració amb nou persones dins.

 

Per este motiu, la Policia Local els va sancionar per no portar l’obligada mascareta i per generar molèsties acústiques, amb música elevada, cridant i alterant la convivència ciutadana.

No respectar les distàncies de seguretat

D’altra banda, les autoritats en la vigilància dels establiments d’hostaleria van sancionar a quatre locals, un situat al carrer Baró de Finestrat, denunciat per tindre habilitada la pista de ball i no mantenir la distància de seguretat entre les taules, i un segon per mantenir en el vetllador una pantalla, a on s’emetia un partit de futbol amb so.

 

A demés, cap a les 23.30 hores, la Policia va intervindre en la zona del Port, amb dos establiments que eren denunciats per incomplir l’aforament de cadires i no mantindre distàncies de seguretat entre les taules.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha destacat «el comportament exemplar dels locals d’hostaleria que han complit totes les noves mesures i aforaments esta nit en el centre, Castanyers, l’avinguda de Pintor Javier Soler i Barri antic, tancant a la seua hora i sense cap incident».

Un botelló en Alacant

La Policia Local ha localitzat i denunciat a un total de vint-i-tres persones amb sancions de 100 euros per no usar l’obligada mascareta, i ha dissolt un botelló amb tres actes de consum de begudes alcohòliques en via pública, i durant la nit es van imposar quatre actes per infracció a la Llei de Seguretat Ciutadana i quatre actes per no respectar la distància de seguretat mentres fumaven.

 

Així mateix en els controls de trànsit i la vigilància organitzats en diferents accessos i eixides de la ciutat esta nit per a fer complir el toc de queda s’han sancionat a díhuit persones que no han justificat els seus desplaçaments.

 

Concretament, entre la 01.10 i les 03.20 hores, es van localitzar a sis persones que es trobaven en la via pública sense motiu justificat incomplint l’estat d’alarma, dos  en el carrer Colòmbia d’Alacant, dos en Escriptor Ferrandiz Torremocha i altres dos persones denunciades en el carrer Olivino.

 

L’edil de Seguretat ha fet una crida i comanda als ciutadans: «Hem de fer un esforç mantenint la màxima prevenció higiènica sanitària i l’ús de la mascareta. Hem de ser cauts amb les reunions familiars i socials, evitar celebracions, ja que estem en un moment complicat, i quan se celebren festes es posa en risc la salut de tots i s’incrementen les possibilitats de contagi i de ser vectors de transmissió del virus».

Últimes notícies

Investiguen a un veí de Sant Jordi per abandonar al seu gos en estat crític

El Seprona de la Guàrdia Civil investiga a un veí de Sant Jordi (Castelló) per un presumpte delicte d'abandó animal després de trobar al seu gos en estat crític en una zona rural.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major brot d’hepatitis C a València

Mor en un hospital Juan Maeso, l'anestesista condemnat a 1.933 anys de presó pel contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València.

La flota pesquera espanyola es planteja amarrar per la pujada del gasoil lligada a la guerra de l’Iran

Les associacions d'armadors i confraries alerten que la pujada del gasoil per la guerra de l'Iran porta a la flota al límit de la rendibilitat i pressionen per a aconseguir ajudes immediates.

El turisme d’interior de la Comunitat Valenciana s’acosta al ple per Setmana Santa amb fins a un 87% d’ocupació

El turisme d'interior de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació d'entre el 74 i el 87% per Setmana Santa, amb fort pes de les reserves d'última hora i lideratge del viatger local.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major contagi d’hepatitis C a València

L'anestesista Juan Maeso, condemnat a 1.933 anys de presó per un contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València, ha mort en un hospital després d'eixir en llibertat condicional en 2023 pel seu delicat estat de salut.

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.

Ferit un jove de 21 anys en xocar el seu cotxe contra un arbre a Alcoi

Un jove de 21 anys resulta ferit en col·lidir el cotxe que conduïa contra un arbre en un carrer del nucli urbà d'Alcoi i és traslladat a l'hospital.

Carlos Cuerpo i Arcadi España s’estrenen en la Moncloa abans del primer Consell de Ministres

Carlos Cuerpo i Arcadi España posen en l'escalinata de la Moncloa abans d'assistir al seu primer Consell de Ministres com a titulars de les seues noves carteres després de l'eixida de María Jesús Montero.