La Policia dissol a 29 jóvens que estaven sense mascareta, bevent i consumint drogues en un parc de València

 

Agents de la Policia Nacional han alçat esta vesprada de dimecres en la ciutat de València 29 actes a diferents grups de jóvens que es trobaven reunits en un parc del districte de Proveïments sense seguir les mesures sanitàries.

 

Els fets han passat cap a les 20.30 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció dins del dispositiu establit per a garantir les mesures sanitàries, han observat en un parc del carrer de la Democràcia, una gran quantitat de jóvens reunits sense mascareta i sense mantindre la distància de seguretat, bevent i consumint substàncies estupefaents.

 

A causa del gran número de persones congregades els policies han demanat col·laboració a més patrulles, per a la identificació de tots els xics, amb resultat de 20 actes per no usar la mascareta i no mantindre la distància social, 8 actes per consum de substàncies estupefaents i una per falta de respecte. Finalment els jóvens han abandonat el lloc voluntàriament.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.