Un policia ferit després de ser envestit per un bou que es va escapar d’un escorxador a Burjassot

Un agent de la Policia Local de Burjassot ha resultat ferit aquest dimarts a la vesprada per un bou brau que es va escapar d’un escorxador quan anava a ser sacrificat.

El policia va ser envestit quan tractava al costat d’altres companys de neutralitzar al cap de bestiar en una zona agrícola.

El policia es troba estable, amb nombroses contusions, però no va patir ferides d’asta de bou excepte en una mà, gràcies al fet que portava el jupetí antibales, encara que sí abrasions en el tòrax provocades precisament per les fortíssimes envestides i el fregament de les banyes contra aquesta peça de seguretat.

L’única ferida per asta la té en una mà, amb importants esquinçaments en la palma, que requereixen intervenció quirúrgica reparadora, segons les fonts a les quals ha tingut accés aquest diari, raó per la qual continua hospitalitzat.

L’astat d’uns 500 quilos de pes, s’havia eixit dels corrals i estava solt dins de les instal·lacions.

Immune als dards paralitzants

Després de rebre l’avís, els agents es van traslladar a l’escorxador i primer van tractar de neutralitzar-lo amb dards tranquil·litzadors sense que assortiren cap efecte en l’animal, que així i tot va trencar un filat de la instal·lació i va escapar a camp obert.

Va ser llavors quan els agents van començar a disparar les seues armes reglamentàries i el bou va envestir a l’agent ferit.

Finalment, després de realitzar diverses desenes de trets, els policies van aconseguir abatre al cap de bestiar.

Últimes notícies

Juí a una presidenta de comunitat per carregar 80.000 euros al compte d’una veïna morta

Una presidenta de comunitat de propietaris de Dénia s'enfronta a dos anys de prision per presumpta estafa en carregar quasi 80.000 euros en rebuts al compte d'una veïna que ja habia mort.

Ferit un jove de 21 anys en xocar el seu cotxe contra un arbre a Alcoi

Un jove de 21 anys resulta ferit en col·lidir el cotxe que conduïa contra un arbre en un carrer del nucli urbà d'Alcoi i és traslladat a l'hospital.

Carlos Cuerpo i Arcadi España s’estrenen en la Moncloa abans del primer Consell de Ministres

Carlos Cuerpo i Arcadi España posen en l'escalinata de la Moncloa abans d'assistir al seu primer Consell de Ministres com a titulars de les seues noves carteres després de l'eixida de María Jesús Montero.

Ratxes de vent de fins a 122 km/h assoten diversos municipis de Castelló

El fort vent a la província de Castelló deixa ratxes màximes de 122 km/h i manté actiu l'avís groc, amb registres destacats a l'interior i la costa.

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.