Un policia ferit després de ser envestit per un bou que es va escapar d’un escorxador a Burjassot

Un agent de la Policia Local de Burjassot ha resultat ferit aquest dimarts a la vesprada per un bou brau que es va escapar d’un escorxador quan anava a ser sacrificat.

El policia va ser envestit quan tractava al costat d’altres companys de neutralitzar al cap de bestiar en una zona agrícola.

El policia es troba estable, amb nombroses contusions, però no va patir ferides d’asta de bou excepte en una mà, gràcies al fet que portava el jupetí antibales, encara que sí abrasions en el tòrax provocades precisament per les fortíssimes envestides i el fregament de les banyes contra aquesta peça de seguretat.

L’única ferida per asta la té en una mà, amb importants esquinçaments en la palma, que requereixen intervenció quirúrgica reparadora, segons les fonts a les quals ha tingut accés aquest diari, raó per la qual continua hospitalitzat.

L’astat d’uns 500 quilos de pes, s’havia eixit dels corrals i estava solt dins de les instal·lacions.

Immune als dards paralitzants

Després de rebre l’avís, els agents es van traslladar a l’escorxador i primer van tractar de neutralitzar-lo amb dards tranquil·litzadors sense que assortiren cap efecte en l’animal, que així i tot va trencar un filat de la instal·lació i va escapar a camp obert.

Va ser llavors quan els agents van començar a disparar les seues armes reglamentàries i el bou va envestir a l’agent ferit.

Finalment, després de realitzar diverses desenes de trets, els policies van aconseguir abatre al cap de bestiar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.