La Policia Local d’Alacant dissol un botelló i a un grup de jóvens que no respectaven les normes

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 27 denúncies per desobediència incomplint les mesures sanitàries i de seguretat per a fer front al Covid-19 en la ciutat. La Policia ha hagut de desallotjar un grup de jóvens que estaven fent botelló i reunits, i s’han sancionat a quatre persones per consumir alcohol i no portar les mascaretes obligatòries posant en risc la seua salut i la de les persones i familiars.

 

A demés, els agents policials han denunciat a deu persones que estaven agrupades i sense respectar les distàncies. La Policia, davant de la gravetat dels contagis, han incrementat els operatius davant de l’entrada en vigor de les noves restriccions.

 

Des de l’Ajuntament fan una crida al fet que s’usen les mascaretes. Este dilluns la Policia ha imposat 15 noves denúncies, que s’unixen a les 57 del cap de setmana. En este sentit, l’edil de Seguretat ha insistit que «la mascareta és obligatòria i una de les mesures més eficaces per a evitar que ens contagiem i hem de portar-la sempre en la via pública».

 

En els dispositius de vigilància durant la vesprada s’han alçat també dos actes per fumar en grups, i altres quatre per no respectar les distàncies entre persones i desobeir les indicacions policials per a garantir que no es produisquen nous contagis.

Últimes notícies

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.