14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant dissol un botelló i a un grup de jóvens que no respectaven les normes

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 27 denúncies per desobediència incomplint les mesures sanitàries i de seguretat per a fer front al Covid-19 en la ciutat. La Policia ha hagut de desallotjar un grup de jóvens que estaven fent botelló i reunits, i s’han sancionat a quatre persones per consumir alcohol i no portar les mascaretes obligatòries posant en risc la seua salut i la de les persones i familiars.

 

A demés, els agents policials han denunciat a deu persones que estaven agrupades i sense respectar les distàncies. La Policia, davant de la gravetat dels contagis, han incrementat els operatius davant de l’entrada en vigor de les noves restriccions.

 

Des de l’Ajuntament fan una crida al fet que s’usen les mascaretes. Este dilluns la Policia ha imposat 15 noves denúncies, que s’unixen a les 57 del cap de setmana. En este sentit, l’edil de Seguretat ha insistit que «la mascareta és obligatòria i una de les mesures més eficaces per a evitar que ens contagiem i hem de portar-la sempre en la via pública».

 

En els dispositius de vigilància durant la vesprada s’han alçat també dos actes per fumar en grups, i altres quatre per no respectar les distàncies entre persones i desobeir les indicacions policials per a garantir que no es produisquen nous contagis.

Últimes notícies

El dofí mular trobat a Nules registra la major supervivència amb amputacions severes

Un estudi de la Universitat de València documenta el cas de major duració d'un cetaci en llibertat amb amputacions greus: un dofí mular trobat a Nules. Va sobreviure més de dos anys sense aleta cabal i amb una pectoral danyada; va adaptar el seu nade i la seua alimentació, però va morir després d'una nova interacció pesquera.

Assumixen 5 anys i mig de presó per segrestar un home i demanar 350.000 euros de rescat

Els cinc processaments han admés el segrest i han pactat amb la Fiscalia penes de 5 anys i 6 mesos cada un. L'Audiència va dictar sentència 'in voce' i va fixar 37.000 euros d'indemnització.

Congrés i Senat suspenen les comissions de la DANA per la tragèdia ferroviària

Les comissions sobre la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 s'han suspés després de l'accident ferroviari de Adamuz. Congrés i Senat han paralitzat tres dies la seua activitat i ajornen compareixences clau.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El València s'enfrontarà a l'Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa del Rei, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. El sorteig també va aparellar Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per alt risc de fugida

El Suprem ha confirmat la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García en apreciar un alt risc de fugida i la proximitat del juí. Les peticions de pena i el creixement dels indicis pesen en la decisió.

Basset afirma que l’És-Alert per la DANA del 29-O es va retardar després de moltes voltes

L'excap dels bombers de València ha declarat que el text de l'avís es va debatre en excés i va arribar tard. Critica la falta de dades i un comandament poc clar.

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.