La Policia Local d’Alacant dissol un botelló i a un grup de jóvens que no respectaven les normes

 

La Policia Local d’Alacant ha posat 27 denúncies per desobediència incomplint les mesures sanitàries i de seguretat per a fer front al Covid-19 en la ciutat. La Policia ha hagut de desallotjar un grup de jóvens que estaven fent botelló i reunits, i s’han sancionat a quatre persones per consumir alcohol i no portar les mascaretes obligatòries posant en risc la seua salut i la de les persones i familiars.

 

A demés, els agents policials han denunciat a deu persones que estaven agrupades i sense respectar les distàncies. La Policia, davant de la gravetat dels contagis, han incrementat els operatius davant de l’entrada en vigor de les noves restriccions.

 

Des de l’Ajuntament fan una crida al fet que s’usen les mascaretes. Este dilluns la Policia ha imposat 15 noves denúncies, que s’unixen a les 57 del cap de setmana. En este sentit, l’edil de Seguretat ha insistit que «la mascareta és obligatòria i una de les mesures més eficaces per a evitar que ens contagiem i hem de portar-la sempre en la via pública».

 

En els dispositius de vigilància durant la vesprada s’han alçat també dos actes per fumar en grups, i altres quatre per no respectar les distàncies entre persones i desobeir les indicacions policials per a garantir que no es produisquen nous contagis.

Últimes notícies

L’Elx, amb deu jugadors, sorprén l’Espanyol a Cornellà

L’Elx ha guanyat 1-3 l’Espanyol al RCDE Stadium malgrat jugar amb deu des del minut 6, amb doblet de Fer Niño i gol de Valera.

Deting a València el jove que buscaven per matar a colps el seu padrastre

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 23 anys, fugit des del 8 de setembre, acusat de matar a colps amb una mancuerna el seu padrastre al barri de Sant Isidre.

València reobri el Jardí del Túria excepte el tram del Palau de la Música

L'Ajuntament de València ha reobert el Jardí del Túria després del temporal, però manté tancat el tram del voltant del Palau de la Música per treballs de neteja i manteniment després del desbordament d'un col·lector.

Una empresa del Parc Científic d’Alacant crea una tecnologia per a blindar arxius 3D industrials

Curial, empresa vinculada al Parc Científic de la Universitat d’Alacant, ha desenvolupat una tecnologia pròpia que marca de forma indetectable cada arxiu 3D per a reforçar-ne la protecció i rastrejar possibles fugues en projectes industrials d’I+D+i.

Rescaten un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos

Bombers del Consorci Provincial de Castelló han rescatat un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos, i també han auxiliat un motorista accidentat en una pista forestal entre Adzaneta del Maestrat i Llucena.

Per què Aemet no activa l’avís roig per les últimes pluges a València

Aemet defensa que l’avís roig per pluges a València s’ha de limitar a episodis realment extraordinaris i que els llindars varien segons la freqüència d’estos fenòmens a cada territori.

Més de 3.200 llamps colpegen la Comunitat Valenciana en una vesprada de fortes tempestes

Les tempestes del 16 de setembre han deixat 3.258 llamps núvol-terra a la Comunitat Valenciana i fins a 113,6 l/m2 a L'Eliana, segons Meteorage i Avamet.

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.