La Policia Local de Xàtiva procedeix a l’evacuació d’una quarantena de gossos d’una propietat privada

A primera hora del matí d’este dissabte s’han desplaçat fins a una propietat privada situada a l’antiga Paperera San Jorge agents de la Policia Local de Xàtiva, els quals han pogut identificar a un total de 39 gossos, 31 adults i 8 cadells, dels quals setze no comptaven amb el xip pertinent. Posteriorment s’ha requerit la presència d’un veterinari per tal de realitzar un informe sobre l’estat dels animals.

Les diligències respecte a esta instal·lació van començar a finals del passat mes d’octubre, quan el Seprona (Servei de Protecció de la Natura de la Guàrdia Civil) va efectuar un informe per les condicions en les quals es trobaven els gossos a una propietat privada de la localitat. Des d’este moment, els tècnics municipals es van fer càrrec i el passat 12 de novembre es va enviar un requeriment al propietari per tal d’actuar i posar fi a esta situació, requeriment que no ha tingut cap resposta.

Este dissabte, després dels 15 dies preceptius des que es va enviar esta notificació, i no havent posat solució a la situació dels animals, agents de la Policia Local han accedit a la instal·lació on una veterinària ha cerciorat mitjançant un informe les condicions insalubres de l’habitacle, pel que s’ha procedit a la imminent extracció i trasllat dels mateixos cap a instal·lacions de societats protectores d’animals.

L’Ajuntament de Xàtiva va demanar ahir la col·laboració de les protectores locals i comarcals, com ara SPAX i ADA, les quals es faran càrrec dels animals acollint-los i donant-los totes les atencions necessàries.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.