La Policia Local de Xàtiva procedeix a l’evacuació d’una quarantena de gossos d’una propietat privada

A primera hora del matí d’este dissabte s’han desplaçat fins a una propietat privada situada a l’antiga Paperera San Jorge agents de la Policia Local de Xàtiva, els quals han pogut identificar a un total de 39 gossos, 31 adults i 8 cadells, dels quals setze no comptaven amb el xip pertinent. Posteriorment s’ha requerit la presència d’un veterinari per tal de realitzar un informe sobre l’estat dels animals.

Les diligències respecte a esta instal·lació van començar a finals del passat mes d’octubre, quan el Seprona (Servei de Protecció de la Natura de la Guàrdia Civil) va efectuar un informe per les condicions en les quals es trobaven els gossos a una propietat privada de la localitat. Des d’este moment, els tècnics municipals es van fer càrrec i el passat 12 de novembre es va enviar un requeriment al propietari per tal d’actuar i posar fi a esta situació, requeriment que no ha tingut cap resposta.

Este dissabte, després dels 15 dies preceptius des que es va enviar esta notificació, i no havent posat solució a la situació dels animals, agents de la Policia Local han accedit a la instal·lació on una veterinària ha cerciorat mitjançant un informe les condicions insalubres de l’habitacle, pel que s’ha procedit a la imminent extracció i trasllat dels mateixos cap a instal·lacions de societats protectores d’animals.

L’Ajuntament de Xàtiva va demanar ahir la col·laboració de les protectores locals i comarcals, com ara SPAX i ADA, les quals es faran càrrec dels animals acollint-los i donant-los totes les atencions necessàries.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.