Anuncios

La Policia Local de Xàtiva procedeix a l’evacuació d’una quarantena de gossos d’una propietat privada

A primera hora del matí d’este dissabte s’han desplaçat fins a una propietat privada situada a l’antiga Paperera San Jorge agents de la Policia Local de Xàtiva, els quals han pogut identificar a un total de 39 gossos, 31 adults i 8 cadells, dels quals setze no comptaven amb el xip pertinent. Posteriorment s’ha requerit la presència d’un veterinari per tal de realitzar un informe sobre l’estat dels animals.

Les diligències respecte a esta instal·lació van començar a finals del passat mes d’octubre, quan el Seprona (Servei de Protecció de la Natura de la Guàrdia Civil) va efectuar un informe per les condicions en les quals es trobaven els gossos a una propietat privada de la localitat. Des d’este moment, els tècnics municipals es van fer càrrec i el passat 12 de novembre es va enviar un requeriment al propietari per tal d’actuar i posar fi a esta situació, requeriment que no ha tingut cap resposta.

Anuncios

Este dissabte, després dels 15 dies preceptius des que es va enviar esta notificació, i no havent posat solució a la situació dels animals, agents de la Policia Local han accedit a la instal·lació on una veterinària ha cerciorat mitjançant un informe les condicions insalubres de l’habitacle, pel que s’ha procedit a la imminent extracció i trasllat dels mateixos cap a instal·lacions de societats protectores d’animals.

L’Ajuntament de Xàtiva va demanar ahir la col·laboració de les protectores locals i comarcals, com ara SPAX i ADA, les quals es faran càrrec dels animals acollint-los i donant-los totes les atencions necessàries.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios