La Policia Local de Xàtiva procedeix a l’evacuació d’una quarantena de gossos d’una propietat privada

A primera hora del matí d’este dissabte s’han desplaçat fins a una propietat privada situada a l’antiga Paperera San Jorge agents de la Policia Local de Xàtiva, els quals han pogut identificar a un total de 39 gossos, 31 adults i 8 cadells, dels quals setze no comptaven amb el xip pertinent. Posteriorment s’ha requerit la presència d’un veterinari per tal de realitzar un informe sobre l’estat dels animals.

Les diligències respecte a esta instal·lació van començar a finals del passat mes d’octubre, quan el Seprona (Servei de Protecció de la Natura de la Guàrdia Civil) va efectuar un informe per les condicions en les quals es trobaven els gossos a una propietat privada de la localitat. Des d’este moment, els tècnics municipals es van fer càrrec i el passat 12 de novembre es va enviar un requeriment al propietari per tal d’actuar i posar fi a esta situació, requeriment que no ha tingut cap resposta.

Este dissabte, després dels 15 dies preceptius des que es va enviar esta notificació, i no havent posat solució a la situació dels animals, agents de la Policia Local han accedit a la instal·lació on una veterinària ha cerciorat mitjançant un informe les condicions insalubres de l’habitacle, pel que s’ha procedit a la imminent extracció i trasllat dels mateixos cap a instal·lacions de societats protectores d’animals.

L’Ajuntament de Xàtiva va demanar ahir la col·laboració de les protectores locals i comarcals, com ara SPAX i ADA, les quals es faran càrrec dels animals acollint-los i donant-los totes les atencions necessàries.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.