La Policia Nacional deté a dos homes després de cometre dos robatoris amb violència la mateixa nit

Agents de la Policia Nacional han detingut a Burjassot (València) a dos homes de 36 i 53 anys com a presumptes autors de dos robatoris amb violència, un d’ells en grau de temptativa, comesos en esta localitat, a un taxista, i a un home que acabava de retirar diners d’un caixer. Els sospitosos haurien sostret uns 150 euros en efectiu, a més d’agredir al taxista que va haver de ser traslladat a l’Hospital de la Fe a causa de les lesions.

Enviaren dotacions al lloc

Els fets van ocórrer al voltant de les quatre de la matinada, quan una agent de la Policia Nacional franca de servei que es trobava en el seu domicili, va sentir uns crits que provenien del carrer i en apuntar-se va veure com un home estava sent agredit per altres dos, per la qual cosa ràpidament va avisar a la sala del 091 que envià dotacions al lloc.

Una vegada en el lloc, els policies van comprovar que l’home agredit era un taxista, que es trobava realitzant una carrera amb dos clients, un d’ells va començar a propinar-li cops al cap amb una eina que el mateix taxista portava baix un dels seients. L’agressió va començar en els voltants del cementiri de Benimamet i el taxista va continuar conduint fins que va poder detenir el vehicle i sortir fugint, mentre els agressors arrencaven la caixa de la recaptació i marxaven amb les claus del taxi.

Un estat gran de nerviosisme

Unes hores després, casualment poc després d’entrar en servei de patrulla, la mateixa policia que havia presenciat l’agressió, juntament amb el seu company van ser requerits per un home en estat de gran nerviosisme que els va manifestar haver estat víctima d’un intent de robatori, quan pel que sembla, dos homes li havien seguit des d’un caixer automàtic on acabava de retirar diners i s’haurien acostat a ell dient-li que els donés la bandolera que portava, alhora que li sacsaven i la hi intentaven arrabassar, desistint del seu intent quan va començar a cridar demanant auxili, aconseguint fugir fins a trobar-se amb la patrulla.

Els policies van donar una batuda per la zona, localitzant al carrer Mendizabal de Burjassot a dos homes que encaixaven amb la descripció facilitada dels agressors, per la qual cosa després d’identificar-los, van poder comprovar com presentaven excoriacions a les seues mans i rastres del que podria ser sang en la sabatilla d’un d’ells, manifestant tots dos que portaven tota la nit de festa per esta zona i no disposaven de diners per a tornar a casa.

L’autoritat judicial ha decretat presó provisional per als dos

Després de diverses investigacions i comprovacions, els agents van detenir als sospitosos com a presumptes autors de dos robatoris amb violència sent un en grau de temptativa.

Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial que ha decretat presó provisional per a als dos.

Últimes notícies

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.