La Policia Nacional investiga el robatori d’un camió i 1.600 bombones de butà i propà a Madrid

La Policia Nacional ha obert una recerca després del robatori d’un camió carregat amb bombones de butà en el número 4 del carrer Boyer de Madrid, en un polígon industrial on es troba la seu de Repsol Butà.

Segons han informat fonts policials, el robatori va tenir lloc divendres passat, 8 de desembre, a última hora de la vesprada i la recerca està a càrrec de la comissaria de Sant Blas-Vicálvaro.

Segons ha confirmat la Prefectura Superior de Policia de Madrid, un dels treballadors del recinte de Repsol en Vicálvaro va denunciar el succés, pel qual haurien robat unes 1.600 bombones de butà i propà. 

El vigilant denuncia que es va trobar bombones tirades per tot el recinte i diversos camions amb les claus posades, com si acabaren de ser utilitzats.

 

Preocupació per possible atac terrorista

El succés ha fet botar les alarmes per la similitud del cas amb l’atac terrorista de Barcelona i de Cambrils, ja que els jihadistes pretenien carregar un camió amb bombones de butà per a causar el major dany possible en La Rambla de Barcelona. 

De fet, els seus plans van ser desbaratats per una explosió en una casa d’Alcanar, a Tarragona, que tenien ocupada i on van planejar diversos atacs.

L’explosió, on va morir el capitost de la cèl·lula terrorista i va resultar ferit un altre dels atacants, va accelerar els plans dels terroristes, que van executar dos atacs en molt poques hores de diferència: el primer en La Rambla de Barcelona, on van morir 15 persones; i el segon en el passeig marítim de Cambrils (Tarragona), amb una dona morta.

 

Les autoritats descarten una possible connexió terrorista

A pesar de les similituds, fonts policials consultades pel diari ‘ABC’; han descartat que hi haja una relació entre el robatori d’estes bombones i un possible atac terrorista. 

Inclús han descartat que es tracte d’un robatori per a donar-li eixida a la mercaderia en el mercat negre, ja que la bombona de butà està actualment a un preu de 14,15 euros.

 Segons les primeres hipòtesis, el succés podria ser fruit de desavinences dins de la pròpia empresa. 

 

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.