La Policia Nacional investiga el robatori d’un camió i 1.600 bombones de butà i propà a Madrid

La Policia Nacional ha obert una recerca després del robatori d’un camió carregat amb bombones de butà en el número 4 del carrer Boyer de Madrid, en un polígon industrial on es troba la seu de Repsol Butà.

Segons han informat fonts policials, el robatori va tenir lloc divendres passat, 8 de desembre, a última hora de la vesprada i la recerca està a càrrec de la comissaria de Sant Blas-Vicálvaro.

Segons ha confirmat la Prefectura Superior de Policia de Madrid, un dels treballadors del recinte de Repsol en Vicálvaro va denunciar el succés, pel qual haurien robat unes 1.600 bombones de butà i propà. 

El vigilant denuncia que es va trobar bombones tirades per tot el recinte i diversos camions amb les claus posades, com si acabaren de ser utilitzats.

 

Preocupació per possible atac terrorista

El succés ha fet botar les alarmes per la similitud del cas amb l’atac terrorista de Barcelona i de Cambrils, ja que els jihadistes pretenien carregar un camió amb bombones de butà per a causar el major dany possible en La Rambla de Barcelona. 

De fet, els seus plans van ser desbaratats per una explosió en una casa d’Alcanar, a Tarragona, que tenien ocupada i on van planejar diversos atacs.

L’explosió, on va morir el capitost de la cèl·lula terrorista i va resultar ferit un altre dels atacants, va accelerar els plans dels terroristes, que van executar dos atacs en molt poques hores de diferència: el primer en La Rambla de Barcelona, on van morir 15 persones; i el segon en el passeig marítim de Cambrils (Tarragona), amb una dona morta.

 

Les autoritats descarten una possible connexió terrorista

A pesar de les similituds, fonts policials consultades pel diari ‘ABC’; han descartat que hi haja una relació entre el robatori d’estes bombones i un possible atac terrorista. 

Inclús han descartat que es tracte d’un robatori per a donar-li eixida a la mercaderia en el mercat negre, ja que la bombona de butà està actualment a un preu de 14,15 euros.

 Segons les primeres hipòtesis, el succés podria ser fruit de desavinences dins de la pròpia empresa. 

 

Últimes notícies

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.

L’augment de la temperatura de la mar posa en risc la clòtxina valenciana

L’augment de la temperatura i l’acidificació de la mar Mediterrània obliguen els productors de clòtxina valenciana a avançar la campanya i estudiar noves tècniques de cultiu per a garantir la viabilitat del sector.

Bombers de València s’uneixen a l’extinció dels grans incendis de Madrid i Àvila

Un equip especialitzat de Bombers de València, amb sis efectius i tres vehicles, s’ha desplaçat este dissabte a Madrid per a reforçar el dispositiu contra els incendis forestals que afecten la regió i la província veïna d’Àvila.