La Policia Nacional investiga el robatori d’un camió i 1.600 bombones de butà i propà a Madrid

La Policia Nacional ha obert una recerca després del robatori d’un camió carregat amb bombones de butà en el número 4 del carrer Boyer de Madrid, en un polígon industrial on es troba la seu de Repsol Butà.

Segons han informat fonts policials, el robatori va tenir lloc divendres passat, 8 de desembre, a última hora de la vesprada i la recerca està a càrrec de la comissaria de Sant Blas-Vicálvaro.

Segons ha confirmat la Prefectura Superior de Policia de Madrid, un dels treballadors del recinte de Repsol en Vicálvaro va denunciar el succés, pel qual haurien robat unes 1.600 bombones de butà i propà. 

El vigilant denuncia que es va trobar bombones tirades per tot el recinte i diversos camions amb les claus posades, com si acabaren de ser utilitzats.

 

Preocupació per possible atac terrorista

El succés ha fet botar les alarmes per la similitud del cas amb l’atac terrorista de Barcelona i de Cambrils, ja que els jihadistes pretenien carregar un camió amb bombones de butà per a causar el major dany possible en La Rambla de Barcelona. 

De fet, els seus plans van ser desbaratats per una explosió en una casa d’Alcanar, a Tarragona, que tenien ocupada i on van planejar diversos atacs.

L’explosió, on va morir el capitost de la cèl·lula terrorista i va resultar ferit un altre dels atacants, va accelerar els plans dels terroristes, que van executar dos atacs en molt poques hores de diferència: el primer en La Rambla de Barcelona, on van morir 15 persones; i el segon en el passeig marítim de Cambrils (Tarragona), amb una dona morta.

 

Les autoritats descarten una possible connexió terrorista

A pesar de les similituds, fonts policials consultades pel diari ‘ABC’; han descartat que hi haja una relació entre el robatori d’estes bombones i un possible atac terrorista. 

Inclús han descartat que es tracte d’un robatori per a donar-li eixida a la mercaderia en el mercat negre, ja que la bombona de butà està actualment a un preu de 14,15 euros.

 Segons les primeres hipòtesis, el succés podria ser fruit de desavinences dins de la pròpia empresa. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.