La Policia troba un magatzem ple de material sanitari en Alaquàs

Confisquen material sanitari en una nau industrial d'Alaquàs, en l'Horta Sud (València)

Han confiscat tot el material de la nau | CGTAD

 

Un batalló de l’Exèrcit de Terra amb seu en Bétera, en el camp de Túria (València), ha participat en el trasllat de material sanitari que ha sigut confiscat per la Policia Nacional en un magatzem d’Alaquàs, en l’Horta Sud (València), fins a un altre centralitzat en Quart de Poblet, en l’Horta (València), a on s’ha entregat a les autoritats sanitàries, segons ha informat la Caserna General Terrestre d’Alta Disponibilitat.

 

El magatzem a on s’ha trobat tot este material, que no s’estava comercialitzant, és una nau industrial que portava tancada uns dos anys, segons indiquen a EFE fonts coneixedores dels fets.

 

 

Entre el material confiscat hi havia 300 litres d’alcohol distribuït en botelles de diferents grandàries, 1.600 màscares de diferents tipus, 1.500 farmacioles, 100 vestits sanitaris i 260 parells de botes, a demés de gases, tisores, benes i apòsits.

 

Diferents patrulles estan controlant tot el territori valencià

La presència de l’Exèrcit de Terra s’ha estés en diferents punts del territori valencià, especialment en infraestructures crítiques i sensibles, i sempre en coordinació amb unitats d’altres forces de seguretat, bé per a alliberar-les, bé per a reforçar la seua presència.

 

De la mateixa manera, en les últimes 48 hores patrulles integrades per 30 militars han participat en la vigilància de polígons industrials en les tres províncies i també en les instal·lacions de la central nuclear de Cofrents, en la Vall de Cofrents (València).

 

Fins al moment, han participat en estes intervencions el Regiment de Transmissions 21, el Comandament d’Operacions Especials, una brigada paracaigudista i el Regiment de Cavalleria Lusitania. L’Exèrcit ha utilitzat 3.118 efectius en 146 localitats en tota Espanya, principalment en missions de presència i desinfestació, han informat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.