14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

La Policia troba un magatzem ple de material sanitari en Alaquàs

Confisquen material sanitari en una nau industrial d'Alaquàs, en l'Horta Sud (València)

Han confiscat tot el material de la nau | CGTAD

 

Un batalló de l’Exèrcit de Terra amb seu en Bétera, en el camp de Túria (València), ha participat en el trasllat de material sanitari que ha sigut confiscat per la Policia Nacional en un magatzem d’Alaquàs, en l’Horta Sud (València), fins a un altre centralitzat en Quart de Poblet, en l’Horta (València), a on s’ha entregat a les autoritats sanitàries, segons ha informat la Caserna General Terrestre d’Alta Disponibilitat.

 

El magatzem a on s’ha trobat tot este material, que no s’estava comercialitzant, és una nau industrial que portava tancada uns dos anys, segons indiquen a EFE fonts coneixedores dels fets.

 

 

Entre el material confiscat hi havia 300 litres d’alcohol distribuït en botelles de diferents grandàries, 1.600 màscares de diferents tipus, 1.500 farmacioles, 100 vestits sanitaris i 260 parells de botes, a demés de gases, tisores, benes i apòsits.

 

Diferents patrulles estan controlant tot el territori valencià

La presència de l’Exèrcit de Terra s’ha estés en diferents punts del territori valencià, especialment en infraestructures crítiques i sensibles, i sempre en coordinació amb unitats d’altres forces de seguretat, bé per a alliberar-les, bé per a reforçar la seua presència.

 

De la mateixa manera, en les últimes 48 hores patrulles integrades per 30 militars han participat en la vigilància de polígons industrials en les tres províncies i també en les instal·lacions de la central nuclear de Cofrents, en la Vall de Cofrents (València).

 

Fins al moment, han participat en estes intervencions el Regiment de Transmissions 21, el Comandament d’Operacions Especials, una brigada paracaigudista i el Regiment de Cavalleria Lusitania. L’Exèrcit ha utilitzat 3.118 efectius en 146 localitats en tota Espanya, principalment en missions de presència i desinfestació, han informat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.

Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.