La Policia troba un magatzem ple de material sanitari en Alaquàs

Confisquen material sanitari en una nau industrial d'Alaquàs, en l'Horta Sud (València)

Han confiscat tot el material de la nau | CGTAD

 

Un batalló de l’Exèrcit de Terra amb seu en Bétera, en el camp de Túria (València), ha participat en el trasllat de material sanitari que ha sigut confiscat per la Policia Nacional en un magatzem d’Alaquàs, en l’Horta Sud (València), fins a un altre centralitzat en Quart de Poblet, en l’Horta (València), a on s’ha entregat a les autoritats sanitàries, segons ha informat la Caserna General Terrestre d’Alta Disponibilitat.

 

El magatzem a on s’ha trobat tot este material, que no s’estava comercialitzant, és una nau industrial que portava tancada uns dos anys, segons indiquen a EFE fonts coneixedores dels fets.

 

 

Entre el material confiscat hi havia 300 litres d’alcohol distribuït en botelles de diferents grandàries, 1.600 màscares de diferents tipus, 1.500 farmacioles, 100 vestits sanitaris i 260 parells de botes, a demés de gases, tisores, benes i apòsits.

 

Diferents patrulles estan controlant tot el territori valencià

La presència de l’Exèrcit de Terra s’ha estés en diferents punts del territori valencià, especialment en infraestructures crítiques i sensibles, i sempre en coordinació amb unitats d’altres forces de seguretat, bé per a alliberar-les, bé per a reforçar la seua presència.

 

De la mateixa manera, en les últimes 48 hores patrulles integrades per 30 militars han participat en la vigilància de polígons industrials en les tres províncies i també en les instal·lacions de la central nuclear de Cofrents, en la Vall de Cofrents (València).

 

Fins al moment, han participat en estes intervencions el Regiment de Transmissions 21, el Comandament d’Operacions Especials, una brigada paracaigudista i el Regiment de Cavalleria Lusitania. L’Exèrcit ha utilitzat 3.118 efectius en 146 localitats en tota Espanya, principalment en missions de presència i desinfestació, han informat les mateixes fonts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx firma un triomf vital davant un Atlètic en inferioritat

L'Elx s'imposa 3-2 a un Atlètic amb moltes baixes i més d'una hora en inferioritat, i fa un pas clau en la lluita per la permanència en LaLiga.

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.