La Policia troba un magatzem ple de material sanitari en Alaquàs

Confisquen material sanitari en una nau industrial d'Alaquàs, en l'Horta Sud (València)

Han confiscat tot el material de la nau | CGTAD

 

Un batalló de l’Exèrcit de Terra amb seu en Bétera, en el camp de Túria (València), ha participat en el trasllat de material sanitari que ha sigut confiscat per la Policia Nacional en un magatzem d’Alaquàs, en l’Horta Sud (València), fins a un altre centralitzat en Quart de Poblet, en l’Horta (València), a on s’ha entregat a les autoritats sanitàries, segons ha informat la Caserna General Terrestre d’Alta Disponibilitat.

 

El magatzem a on s’ha trobat tot este material, que no s’estava comercialitzant, és una nau industrial que portava tancada uns dos anys, segons indiquen a EFE fonts coneixedores dels fets.

 

 

Entre el material confiscat hi havia 300 litres d’alcohol distribuït en botelles de diferents grandàries, 1.600 màscares de diferents tipus, 1.500 farmacioles, 100 vestits sanitaris i 260 parells de botes, a demés de gases, tisores, benes i apòsits.

 

Diferents patrulles estan controlant tot el territori valencià

La presència de l’Exèrcit de Terra s’ha estés en diferents punts del territori valencià, especialment en infraestructures crítiques i sensibles, i sempre en coordinació amb unitats d’altres forces de seguretat, bé per a alliberar-les, bé per a reforçar la seua presència.

 

De la mateixa manera, en les últimes 48 hores patrulles integrades per 30 militars han participat en la vigilància de polígons industrials en les tres províncies i també en les instal·lacions de la central nuclear de Cofrents, en la Vall de Cofrents (València).

 

Fins al moment, han participat en estes intervencions el Regiment de Transmissions 21, el Comandament d’Operacions Especials, una brigada paracaigudista i el Regiment de Cavalleria Lusitania. L’Exèrcit ha utilitzat 3.118 efectius en 146 localitats en tota Espanya, principalment en missions de presència i desinfestació, han informat les mateixes fonts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.