La Policia troba un magatzem ple de material sanitari en Alaquàs

Confisquen material sanitari en una nau industrial d'Alaquàs, en l'Horta Sud (València)

Han confiscat tot el material de la nau | CGTAD

 

Un batalló de l’Exèrcit de Terra amb seu en Bétera, en el camp de Túria (València), ha participat en el trasllat de material sanitari que ha sigut confiscat per la Policia Nacional en un magatzem d’Alaquàs, en l’Horta Sud (València), fins a un altre centralitzat en Quart de Poblet, en l’Horta (València), a on s’ha entregat a les autoritats sanitàries, segons ha informat la Caserna General Terrestre d’Alta Disponibilitat.

 

El magatzem a on s’ha trobat tot este material, que no s’estava comercialitzant, és una nau industrial que portava tancada uns dos anys, segons indiquen a EFE fonts coneixedores dels fets.

 

 

Entre el material confiscat hi havia 300 litres d’alcohol distribuït en botelles de diferents grandàries, 1.600 màscares de diferents tipus, 1.500 farmacioles, 100 vestits sanitaris i 260 parells de botes, a demés de gases, tisores, benes i apòsits.

 

Diferents patrulles estan controlant tot el territori valencià

La presència de l’Exèrcit de Terra s’ha estés en diferents punts del territori valencià, especialment en infraestructures crítiques i sensibles, i sempre en coordinació amb unitats d’altres forces de seguretat, bé per a alliberar-les, bé per a reforçar la seua presència.

 

De la mateixa manera, en les últimes 48 hores patrulles integrades per 30 militars han participat en la vigilància de polígons industrials en les tres províncies i també en les instal·lacions de la central nuclear de Cofrents, en la Vall de Cofrents (València).

 

Fins al moment, han participat en estes intervencions el Regiment de Transmissions 21, el Comandament d’Operacions Especials, una brigada paracaigudista i el Regiment de Cavalleria Lusitania. L’Exèrcit ha utilitzat 3.118 efectius en 146 localitats en tota Espanya, principalment en missions de presència i desinfestació, han informat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.