Un pres condemnat per un tiroteig entre clans en Alacant s’escapa de l’Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló

El fugitiu havia acudit a l’Hospital General de Castelló a una visita mèdica | Google Maps

Juan Antonio Jiménez Martínez, un pres de 35 anys, està en busca i captura després de què s’escapara este mateix dilluns de vesprada. L’intern en la presó d’Albocàsser, situada en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), havia acudit a l’Hospital General de Castelló, d’on s’escapà.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, cap a les set de la vesprada, Juan Antonio ha pujat al furgó policial, que l’esperava després de la visita mèdica, i ha començat a queixar-se per alguna dolència. En eixe moment, un dels agents de la Guàrdia Civil ha obert la porta per a vore què li passava, però el pres li ha pegat una puntada i ha pegat a fugir.

 

A pesar de què l’intern patia alguns problemes de salut últimament, ha resultat estar en perfecte estat físic, ja que ha començat a córrer ràpidament pel pàrquing del centre fins a guanyar-los una distància als agents d’uns 20 metres i conseguir endinsar-se en un descampat proper.

 

Els agents han intentat localitzar-lo sense èxit, fins i tot, amb la col·laboració de la Policia Nacional, motiu pel que pesa sobre ell ara una ordre de detenció.

 

Juan Antonio estava en presó, en concret, en el mòdul conflictiu 2 del centre, per tres temptatives d’homicidi, després d’haver participat en un tiroteig entre clans en 2013 en la barriada de Santa Isabel d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.