13.7 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Un pres condemnat per un tiroteig entre clans en Alacant s’escapa de l’Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló

El fugitiu havia acudit a l’Hospital General de Castelló a una visita mèdica | Google Maps

Juan Antonio Jiménez Martínez, un pres de 35 anys, està en busca i captura després de què s’escapara este mateix dilluns de vesprada. L’intern en la presó d’Albocàsser, situada en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), havia acudit a l’Hospital General de Castelló, d’on s’escapà.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, cap a les set de la vesprada, Juan Antonio ha pujat al furgó policial, que l’esperava després de la visita mèdica, i ha començat a queixar-se per alguna dolència. En eixe moment, un dels agents de la Guàrdia Civil ha obert la porta per a vore què li passava, però el pres li ha pegat una puntada i ha pegat a fugir.

 

A pesar de què l’intern patia alguns problemes de salut últimament, ha resultat estar en perfecte estat físic, ja que ha començat a córrer ràpidament pel pàrquing del centre fins a guanyar-los una distància als agents d’uns 20 metres i conseguir endinsar-se en un descampat proper.

 

Els agents han intentat localitzar-lo sense èxit, fins i tot, amb la col·laboració de la Policia Nacional, motiu pel que pesa sobre ell ara una ordre de detenció.

 

Juan Antonio estava en presó, en concret, en el mòdul conflictiu 2 del centre, per tres temptatives d’homicidi, després d’haver participat en un tiroteig entre clans en 2013 en la barriada de Santa Isabel d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.