8.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Un pres condemnat per un tiroteig entre clans en Alacant s’escapa de l’Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló

El fugitiu havia acudit a l’Hospital General de Castelló a una visita mèdica | Google Maps

Juan Antonio Jiménez Martínez, un pres de 35 anys, està en busca i captura després de què s’escapara este mateix dilluns de vesprada. L’intern en la presó d’Albocàsser, situada en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), havia acudit a l’Hospital General de Castelló, d’on s’escapà.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, cap a les set de la vesprada, Juan Antonio ha pujat al furgó policial, que l’esperava després de la visita mèdica, i ha començat a queixar-se per alguna dolència. En eixe moment, un dels agents de la Guàrdia Civil ha obert la porta per a vore què li passava, però el pres li ha pegat una puntada i ha pegat a fugir.

 

A pesar de què l’intern patia alguns problemes de salut últimament, ha resultat estar en perfecte estat físic, ja que ha començat a córrer ràpidament pel pàrquing del centre fins a guanyar-los una distància als agents d’uns 20 metres i conseguir endinsar-se en un descampat proper.

 

Els agents han intentat localitzar-lo sense èxit, fins i tot, amb la col·laboració de la Policia Nacional, motiu pel que pesa sobre ell ara una ordre de detenció.

 

Juan Antonio estava en presó, en concret, en el mòdul conflictiu 2 del centre, per tres temptatives d’homicidi, després d’haver participat en un tiroteig entre clans en 2013 en la barriada de Santa Isabel d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L”ionqui dels diners’ torna a la banqueta amb tres empresaris per tripijocs en Cultura de València

Marcos Benavent torna este dilluns a la banqueta al costat de tres empresaris i al exgerente d'una fundació per suposats tripijocs entre 2003 i 2008 en l'àrea de Cultura de València. La Fiscalia demana fins a 6 anys i mig de presó, multes, inhabilitació i devolució de fons per comissions il·lícites.

Descens general de les temperatures el dissabte i vent fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dissabte baixen les temperatures en tota la Comunitat Valenciana, amb mínimes al final del dia i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior. El diumenge pujaran les màximes, la cota de neu s'elevarà i el vent continuarà bufant amb força en zones interiors.

Alerta groga per vent a l’interior de la Comunitat Valenciana i temporal en la costa

L'interior de Castelló, València i Alacant i el litoral sud d'Alacant estan en avís per vent. La costa de València i Alacant suma alerta per fenòmens costaners.

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.