Un pres condemnat per un tiroteig entre clans en Alacant s’escapa de l’Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló

El fugitiu havia acudit a l’Hospital General de Castelló a una visita mèdica | Google Maps

Juan Antonio Jiménez Martínez, un pres de 35 anys, està en busca i captura després de què s’escapara este mateix dilluns de vesprada. L’intern en la presó d’Albocàsser, situada en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), havia acudit a l’Hospital General de Castelló, d’on s’escapà.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, cap a les set de la vesprada, Juan Antonio ha pujat al furgó policial, que l’esperava després de la visita mèdica, i ha començat a queixar-se per alguna dolència. En eixe moment, un dels agents de la Guàrdia Civil ha obert la porta per a vore què li passava, però el pres li ha pegat una puntada i ha pegat a fugir.

 

A pesar de què l’intern patia alguns problemes de salut últimament, ha resultat estar en perfecte estat físic, ja que ha començat a córrer ràpidament pel pàrquing del centre fins a guanyar-los una distància als agents d’uns 20 metres i conseguir endinsar-se en un descampat proper.

 

Els agents han intentat localitzar-lo sense èxit, fins i tot, amb la col·laboració de la Policia Nacional, motiu pel que pesa sobre ell ara una ordre de detenció.

 

Juan Antonio estava en presó, en concret, en el mòdul conflictiu 2 del centre, per tres temptatives d’homicidi, després d’haver participat en un tiroteig entre clans en 2013 en la barriada de Santa Isabel d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.

CSIF porta a Fiscalia les suposades coaccions als seus delegats en la negociació d’Educació

El sindicat CSIF ha presentat un escrit a Fiscalia i a Delegacio del Govern perque investiguen els intents de coaccio i intimidacio que, segons denuncia, van patir els seus delegats en la mesa de negociacio d’Educacio per la vaga indefinida del professorat no universitari.

El Ministeri envia a Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni del Parc Central

El Ministeri de Transports ha remés a l’Ajuntament d’Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni per al futur Parc Central, amb una inversió prevista de 347 milions d’euros, que ara analitzen els tècnics municipals.

Patricia, assassinada a Callosa de Segura, és la víctima 23 de violència masclista en 2026

Patricia, de 48 anys, ha sigut assassinada presumptament per la seua parella a Callosa de Segura i es convertix en la víctima número 23 de violència masclista en 2026 i la 1.364 des de 2003. Igualtat confirma el cas, trasllada el seu suport a l'entorn de la víctima i recorda els recursos d'atenció disponibles les 24 hores.

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.

Educació titlla d’irreal l’informe econòmic de la Plataforma de Docents en Lluita

La Conselleria d'Educació qualifica d'irreal i poc rigorós l'informe econòmic amb què la Plataforma de Docents en Lluita vol sustentar les seues demandes de reducció de ràtios, climatització de centres i més plantilla, i adverteix que barreja fons ja compromesos, ingressos puntuals i recursos inexistents.