6.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Un pres condemnat per un tiroteig entre clans en Alacant s’escapa de l’Hospital General de Castelló

Hospital General de Castelló

El fugitiu havia acudit a l’Hospital General de Castelló a una visita mèdica | Google Maps

Juan Antonio Jiménez Martínez, un pres de 35 anys, està en busca i captura després de què s’escapara este mateix dilluns de vesprada. L’intern en la presó d’Albocàsser, situada en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), havia acudit a l’Hospital General de Castelló, d’on s’escapà.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, cap a les set de la vesprada, Juan Antonio ha pujat al furgó policial, que l’esperava després de la visita mèdica, i ha començat a queixar-se per alguna dolència. En eixe moment, un dels agents de la Guàrdia Civil ha obert la porta per a vore què li passava, però el pres li ha pegat una puntada i ha pegat a fugir.

 

A pesar de què l’intern patia alguns problemes de salut últimament, ha resultat estar en perfecte estat físic, ja que ha començat a córrer ràpidament pel pàrquing del centre fins a guanyar-los una distància als agents d’uns 20 metres i conseguir endinsar-se en un descampat proper.

 

Els agents han intentat localitzar-lo sense èxit, fins i tot, amb la col·laboració de la Policia Nacional, motiu pel que pesa sobre ell ara una ordre de detenció.

 

Juan Antonio estava en presó, en concret, en el mòdul conflictiu 2 del centre, per tres temptatives d’homicidi, després d’haver participat en un tiroteig entre clans en 2013 en la barriada de Santa Isabel d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cel poc nuvolós, temperatures sense canvis i vent fluix este dimarts en la Comunitat Valenciana

Jornada estable amb cels poc nuvolosos i vent fluix; les temperatures a penes variaran. S'avança un dimecres similar i es detalla l'estat de la mar.

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.