Decreten presó per als dos detinguts per asfixiar a un home en València

 

Els dos hòmens de 66 i 43 anys detinguts per l’homicidi per asfíxia d’un altre, de 61 anys, en un baix de València dijous passat, han ingressat en la presó per ordre del jutge de guàrdia, segons ha informat la Policia Nacional.

 

Els fets es van produir el passat 13 d’agost cap a les 16.30 hores, quan un testimoni va alertar que havia sentit crits d’auxili en un baix del carrer de Planas, a on els agents van trobar a una persona morta i a un altre home, que va ser detingut.

 

Una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) es va desplaçar al lloc dels fets i el seu equip mèdic va practicar sense èxit maniobres de reanimació cardiopulmonar a la víctima, segons va confirmar eixe dia el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

En el registre del lloc, els agents van trobar a un altre home, que s’havia amagat davall d’un cotxe que estava aparcat dins de la planta baixa, i també va ser arrestat.

 

La investigació la porta el Jutjat d’Instrucció número 4 de València.

Últimes notícies

Elx mostra a Londres el seu ‘Mediterranean Oasis’ per conquistar el turisme britànic

Elx ha presentat al Instituto Cervantes de Londres la seua oferta turística ‘Mediterranean Oasis’ davant d’un centenar de professionals britànics per reforçar el seu atractiu com a destinació singular del Mediterrani.

Falsos lloguers en línia deixen més de 20.000 euros estafats en diverses ciutats, entre elles València

La Guàrdia Civil ha detingut en Almería i Alcantarilla un home i una dona acusats d’estafar més de 20.000 euros amb falsos lloguers en internet en ciutats com València, dins d’una investigació iniciada a San Vicente del Raspeig.

La jutgessa del cas de la dana exigix totes les telefonades d’Emergències amb ajuntaments de matinada

La jutgessa que investiga la DANA ha demanat a l’AVSRE totes les comunicacions del Centre d’Emergències amb ajuntaments de la província de València el 29 d’octubre de 2024, així com aclarir qui va fer i atendre diverses cridades clau i citar una periodista com a testimoni.

València destina 100.000 euros a ajuda humanitària per a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

LAjuntament de València ha aprovat una línia especial de 100.000 euros per a projectes durgència en Veneçuela després del terratrémol de juny, i reforça alhora ajudes socials en la ciutat.

La nova Llei del sòl agilita els tràmits urbanístics i dona més seguretat jurídica

El Consell ha aprovat l’avantprojecte de la nova Llei del sòl, que reforça la planificació territorial, simplifica tràmits, impulsa l’oferta d’habitatge i dona més seguretat jurídica a ajuntaments, empreses i ciutadania.

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana en mitat juliol superen ja totes les de juliol de 2025

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana entre l’1 i el 16 de juliol de 2026 arriben a 160, per damunt de tot juliol de 2025, quan se’n van comptar 155. La província d’Alacant concentra més de la mitat de les defuncions estimades pel sistema MoMo.

El Levante UD cau amb bona imatge davant el Sheffield United en el segon amistós (1-2)

El Levante UD ha perdut 1-2 contra el Sheffield United en el seu segon amistós de pretemporada, en un partit on ha deixat bones sensacions malgrat la derrota.

L’exposició del Oriol enceta les festes de Moros i Cristians d’Oriola amb Pérez Llorca present

L’exposició pública de l’ensenya del Oriol ha obert enguany les festes de Moros i Cristians d’Oriola, en un acte nocturn presidit per Juanfran Pérez Llorca.