Decreten presó per als dos detinguts per asfixiar a un home en València

 

Els dos hòmens de 66 i 43 anys detinguts per l’homicidi per asfíxia d’un altre, de 61 anys, en un baix de València dijous passat, han ingressat en la presó per ordre del jutge de guàrdia, segons ha informat la Policia Nacional.

 

Els fets es van produir el passat 13 d’agost cap a les 16.30 hores, quan un testimoni va alertar que havia sentit crits d’auxili en un baix del carrer de Planas, a on els agents van trobar a una persona morta i a un altre home, que va ser detingut.

 

Una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) es va desplaçar al lloc dels fets i el seu equip mèdic va practicar sense èxit maniobres de reanimació cardiopulmonar a la víctima, segons va confirmar eixe dia el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

En el registre del lloc, els agents van trobar a un altre home, que s’havia amagat davall d’un cotxe que estava aparcat dins de la planta baixa, i també va ser arrestat.

 

La investigació la porta el Jutjat d’Instrucció número 4 de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.