Presó per a dos xics per agredir i intentar matar a un altre en una discoteca en Castelló

Puny

Arxiu | Pxhere

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys de presó a cada un dels dos xics que van apunyalar i van donar una pallissa a un altre en una discoteca de la ciutat de Castelló el 18 de novembre de 2018.

 

La Sala els considera autors d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i els impedix arrimar-se o comunicar-se amb la víctima durant cinc anys, a comptar després del compliment de la pena de presó. A demés, hauran d’abonar una indemnització de 9.000 euros per les lesions que va patir l’agredit.

 

Els fets van passar a les 06.30 hores de la matinada en la porta dels banys de l’establiment, a on els dos condemnats estaven discutint. La víctima va intentar eixir del bany i, després de demanar en diferents ocasions sense èxit que els dos xics el deixaren passar, va posar el braç per darrere d’un d’ells per a forçar la seua eixida.

 

En eixe moment, un dels condemnats li va donar una punyada per sorpresa i va començar una baralla en la que els dos condemnats van propinar puntades i punyades a la víctima, que va caure a terra. Durant la pallissa, un dels agressors va traure una navalla de sis centímetres de longitud de fulla i li la va clavar al perjudicat, qui a causa del seu estat d’exaltació per l’enfrontament no es va donar compte de la ferida.

 

Dos amics de la víctima van retindre als agressors

Minuts després, el cap de seguretat de la discoteca va separar als condemnats de l’agredit i este es va reunir després amb els seus amics i va intentar anar darrere dels agressors fins que li van fallar les forces i va descobrir la ferida sagnant del seu pit.

 

La víctima va ser traslladada a un centre sanitari mentres els seus amics van retindre als dos agressors als voltants de la discoteca fins que va arribar la policia.  El ferit va ingressar en una UCI hospitalària i va tardar 45 dies en curar-se de les lesions patides per l’agressió.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.