Presó per a dos xics per agredir i intentar matar a un altre en una discoteca en Castelló

Puny

Arxiu | Pxhere

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys de presó a cada un dels dos xics que van apunyalar i van donar una pallissa a un altre en una discoteca de la ciutat de Castelló el 18 de novembre de 2018.

 

La Sala els considera autors d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i els impedix arrimar-se o comunicar-se amb la víctima durant cinc anys, a comptar després del compliment de la pena de presó. A demés, hauran d’abonar una indemnització de 9.000 euros per les lesions que va patir l’agredit.

 

Els fets van passar a les 06.30 hores de la matinada en la porta dels banys de l’establiment, a on els dos condemnats estaven discutint. La víctima va intentar eixir del bany i, després de demanar en diferents ocasions sense èxit que els dos xics el deixaren passar, va posar el braç per darrere d’un d’ells per a forçar la seua eixida.

 

En eixe moment, un dels condemnats li va donar una punyada per sorpresa i va començar una baralla en la que els dos condemnats van propinar puntades i punyades a la víctima, que va caure a terra. Durant la pallissa, un dels agressors va traure una navalla de sis centímetres de longitud de fulla i li la va clavar al perjudicat, qui a causa del seu estat d’exaltació per l’enfrontament no es va donar compte de la ferida.

 

Dos amics de la víctima van retindre als agressors

Minuts després, el cap de seguretat de la discoteca va separar als condemnats de l’agredit i este es va reunir després amb els seus amics i va intentar anar darrere dels agressors fins que li van fallar les forces i va descobrir la ferida sagnant del seu pit.

 

La víctima va ser traslladada a un centre sanitari mentres els seus amics van retindre als dos agressors als voltants de la discoteca fins que va arribar la policia.  El ferit va ingressar en una UCI hospitalària i va tardar 45 dies en curar-se de les lesions patides per l’agressió.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.