Presó per a dos xics per agredir i intentar matar a un altre en una discoteca en Castelló

Puny

Arxiu | Pxhere

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys de presó a cada un dels dos xics que van apunyalar i van donar una pallissa a un altre en una discoteca de la ciutat de Castelló el 18 de novembre de 2018.

 

La Sala els considera autors d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i els impedix arrimar-se o comunicar-se amb la víctima durant cinc anys, a comptar després del compliment de la pena de presó. A demés, hauran d’abonar una indemnització de 9.000 euros per les lesions que va patir l’agredit.

 

Els fets van passar a les 06.30 hores de la matinada en la porta dels banys de l’establiment, a on els dos condemnats estaven discutint. La víctima va intentar eixir del bany i, després de demanar en diferents ocasions sense èxit que els dos xics el deixaren passar, va posar el braç per darrere d’un d’ells per a forçar la seua eixida.

 

En eixe moment, un dels condemnats li va donar una punyada per sorpresa i va començar una baralla en la que els dos condemnats van propinar puntades i punyades a la víctima, que va caure a terra. Durant la pallissa, un dels agressors va traure una navalla de sis centímetres de longitud de fulla i li la va clavar al perjudicat, qui a causa del seu estat d’exaltació per l’enfrontament no es va donar compte de la ferida.

 

Dos amics de la víctima van retindre als agressors

Minuts després, el cap de seguretat de la discoteca va separar als condemnats de l’agredit i este es va reunir després amb els seus amics i va intentar anar darrere dels agressors fins que li van fallar les forces i va descobrir la ferida sagnant del seu pit.

 

La víctima va ser traslladada a un centre sanitari mentres els seus amics van retindre als dos agressors als voltants de la discoteca fins que va arribar la policia.  El ferit va ingressar en una UCI hospitalària i va tardar 45 dies en curar-se de les lesions patides per l’agressió.

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.