Presó per a dos xics per agredir i intentar matar a un altre en una discoteca en Castelló

Puny

Arxiu | Pxhere

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys de presó a cada un dels dos xics que van apunyalar i van donar una pallissa a un altre en una discoteca de la ciutat de Castelló el 18 de novembre de 2018.

 

La Sala els considera autors d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i els impedix arrimar-se o comunicar-se amb la víctima durant cinc anys, a comptar després del compliment de la pena de presó. A demés, hauran d’abonar una indemnització de 9.000 euros per les lesions que va patir l’agredit.

 

Els fets van passar a les 06.30 hores de la matinada en la porta dels banys de l’establiment, a on els dos condemnats estaven discutint. La víctima va intentar eixir del bany i, després de demanar en diferents ocasions sense èxit que els dos xics el deixaren passar, va posar el braç per darrere d’un d’ells per a forçar la seua eixida.

 

En eixe moment, un dels condemnats li va donar una punyada per sorpresa i va començar una baralla en la que els dos condemnats van propinar puntades i punyades a la víctima, que va caure a terra. Durant la pallissa, un dels agressors va traure una navalla de sis centímetres de longitud de fulla i li la va clavar al perjudicat, qui a causa del seu estat d’exaltació per l’enfrontament no es va donar compte de la ferida.

 

Dos amics de la víctima van retindre als agressors

Minuts després, el cap de seguretat de la discoteca va separar als condemnats de l’agredit i este es va reunir després amb els seus amics i va intentar anar darrere dels agressors fins que li van fallar les forces i va descobrir la ferida sagnant del seu pit.

 

La víctima va ser traslladada a un centre sanitari mentres els seus amics van retindre als dos agressors als voltants de la discoteca fins que va arribar la policia.  El ferit va ingressar en una UCI hospitalària i va tardar 45 dies en curar-se de les lesions patides per l’agressió.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.