Presó per a dos xics per agredir i intentar matar a un altre en una discoteca en Castelló

Puny

Arxiu | Pxhere

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys de presó a cada un dels dos xics que van apunyalar i van donar una pallissa a un altre en una discoteca de la ciutat de Castelló el 18 de novembre de 2018.

 

La Sala els considera autors d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa i els impedix arrimar-se o comunicar-se amb la víctima durant cinc anys, a comptar després del compliment de la pena de presó. A demés, hauran d’abonar una indemnització de 9.000 euros per les lesions que va patir l’agredit.

 

Els fets van passar a les 06.30 hores de la matinada en la porta dels banys de l’establiment, a on els dos condemnats estaven discutint. La víctima va intentar eixir del bany i, després de demanar en diferents ocasions sense èxit que els dos xics el deixaren passar, va posar el braç per darrere d’un d’ells per a forçar la seua eixida.

 

En eixe moment, un dels condemnats li va donar una punyada per sorpresa i va començar una baralla en la que els dos condemnats van propinar puntades i punyades a la víctima, que va caure a terra. Durant la pallissa, un dels agressors va traure una navalla de sis centímetres de longitud de fulla i li la va clavar al perjudicat, qui a causa del seu estat d’exaltació per l’enfrontament no es va donar compte de la ferida.

 

Dos amics de la víctima van retindre als agressors

Minuts després, el cap de seguretat de la discoteca va separar als condemnats de l’agredit i este es va reunir després amb els seus amics i va intentar anar darrere dels agressors fins que li van fallar les forces i va descobrir la ferida sagnant del seu pit.

 

La víctima va ser traslladada a un centre sanitari mentres els seus amics van retindre als dos agressors als voltants de la discoteca fins que va arribar la policia.  El ferit va ingressar en una UCI hospitalària i va tardar 45 dies en curar-se de les lesions patides per l’agressió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.