Presó sense fiança per a un dels jóvens de la tortura retransmesa en directe en Instagram en Benicarló

 

Este dijous, el Jutjat d’Instrucció número 4 de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), en funcions de guàrdia, va acordar enviar a presó provisional, comunicada i sense fiança a l’únic major d’edat implicat en un cas de tortura en la localitat de Benicarló.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, dels tres implicats només l’enviat a presó tenia ja els 18 anys, que es quedarà allí fins que es complete la investigació pels delictes de detenció il·legal, extorsió i amenaces.

 

Sobre l’estat de la víctima només es sap que continua ingressat en l’Hospital General de Castelló, a on va ser enviat des del centre hospitalari de Vinaròs, ja que les ferides ocasionades presentaven un aspecte bastant greu. 

 

Els veïns del xic torturat expliquen que era una persona introvertida i poc comunicativa. Es tracta d’un xic molt reservat i que havia passat feia poc de temps per una depressió. 

 

Segons algunes fonts, els agressors són okupes i podries manejar informació sobre les rutines de la víctima. De fet, és possible que aprofitaren per a colar-se en sa casa mentres eixia a tirar el fem. De la mateixa manera, els veïns sospiten sobre un mòbil econòmic en el delicte. 

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.