Presó sense fiança per a un dels jóvens de la tortura retransmesa en directe en Instagram en Benicarló

 

Este dijous, el Jutjat d’Instrucció número 4 de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), en funcions de guàrdia, va acordar enviar a presó provisional, comunicada i sense fiança a l’únic major d’edat implicat en un cas de tortura en la localitat de Benicarló.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, dels tres implicats només l’enviat a presó tenia ja els 18 anys, que es quedarà allí fins que es complete la investigació pels delictes de detenció il·legal, extorsió i amenaces.

 

Sobre l’estat de la víctima només es sap que continua ingressat en l’Hospital General de Castelló, a on va ser enviat des del centre hospitalari de Vinaròs, ja que les ferides ocasionades presentaven un aspecte bastant greu. 

 

Els veïns del xic torturat expliquen que era una persona introvertida i poc comunicativa. Es tracta d’un xic molt reservat i que havia passat feia poc de temps per una depressió. 

 

Segons algunes fonts, els agressors són okupes i podries manejar informació sobre les rutines de la víctima. De fet, és possible que aprofitaren per a colar-se en sa casa mentres eixia a tirar el fem. De la mateixa manera, els veïns sospiten sobre un mòbil econòmic en el delicte. 

Últimes notícies

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2,3 milions de passatgers al juliol

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha augmentat un 11,1 % els passatgers al juliol, fins a més de 2,3 milions, i frega ja els 12,5 milions en els set primers mesos de 2026.

Brugué, Dela, Iván Romero i Mandi lideraran la capitania del Llevant en la temporada 2026-27

Roger Brugué, Adrián de la Fuente 'Dela', Iván Romero i el recent fitxatge Aïssa Mandi formen el nou grup de capitans del Llevant per a la temporada 2026-27, segons ha anunciat el club en un comunicat.

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.

Alerta per calor de nivell taronja en deu comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dimecres el nivell de risc taronja per altes temperatures en municipis de deu comarques de les províncies de València i Castelló, coincidint amb l’eclipsi total de sol.

Naixen dues noves oficines per a blindar la ciberseguretat i el Dato de Salut

Sanitat ha creat l’Oficina Autonòmica de Ciberseguretat Sanitària i l’Oficina Autonòmica del Dato de Salut, que reforçaran la protecció dels sistemes i de les dades del Sistema Valencià de Salut sense superar el gasto assignat.

Tallats els accessos a l’Albufera i El Saler pel màxim risc d’incendis en l’eclipse solar

L’Ajuntament de València ha activat un dispositiu especial per l’eclipse solar amb tancament d’accessos al parc natural de l’Albufera i al bosc de la Devesa, i restriccions a les platges del sud.

Quatre detinguts per una estafa de 380.000 euros amb factures falses de palets

La Policia Nacional ha detingut quatre hòmens a Benidorm i Sant Vicent del Raspeig acusats d’estafar més de 380.000 euros a una empresa mitjançant factures simulades de compra de palets.

Mor un banyista a la Gran Platja de Santa Pola després de 50 minuts de reanimació

Un home ha mort este dimarts a la Gran Platja de Santa Pola després d intenses maniobres de reanimació durant quasi 50 minuts. L autòpsia haurà d aclarir ara la causa exacta de la seua mort.