Presó sense fiança per a un dels jóvens de la tortura retransmesa en directe en Instagram en Benicarló

 

Este dijous, el Jutjat d’Instrucció número 4 de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), en funcions de guàrdia, va acordar enviar a presó provisional, comunicada i sense fiança a l’únic major d’edat implicat en un cas de tortura en la localitat de Benicarló.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, dels tres implicats només l’enviat a presó tenia ja els 18 anys, que es quedarà allí fins que es complete la investigació pels delictes de detenció il·legal, extorsió i amenaces.

 

Sobre l’estat de la víctima només es sap que continua ingressat en l’Hospital General de Castelló, a on va ser enviat des del centre hospitalari de Vinaròs, ja que les ferides ocasionades presentaven un aspecte bastant greu. 

 

Els veïns del xic torturat expliquen que era una persona introvertida i poc comunicativa. Es tracta d’un xic molt reservat i que havia passat feia poc de temps per una depressió. 

 

Segons algunes fonts, els agressors són okupes i podries manejar informació sobre les rutines de la víctima. De fet, és possible que aprofitaren per a colar-se en sa casa mentres eixia a tirar el fem. De la mateixa manera, els veïns sospiten sobre un mòbil econòmic en el delicte. 

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.