Presó sense fiança per a un dels jóvens de la tortura retransmesa en directe en Instagram en Benicarló

 

Este dijous, el Jutjat d’Instrucció número 4 de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), en funcions de guàrdia, va acordar enviar a presó provisional, comunicada i sense fiança a l’únic major d’edat implicat en un cas de tortura en la localitat de Benicarló.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, dels tres implicats només l’enviat a presó tenia ja els 18 anys, que es quedarà allí fins que es complete la investigació pels delictes de detenció il·legal, extorsió i amenaces.

 

Sobre l’estat de la víctima només es sap que continua ingressat en l’Hospital General de Castelló, a on va ser enviat des del centre hospitalari de Vinaròs, ja que les ferides ocasionades presentaven un aspecte bastant greu. 

 

Els veïns del xic torturat expliquen que era una persona introvertida i poc comunicativa. Es tracta d’un xic molt reservat i que havia passat feia poc de temps per una depressió. 

 

Segons algunes fonts, els agressors són okupes i podries manejar informació sobre les rutines de la víctima. De fet, és possible que aprofitaren per a colar-se en sa casa mentres eixia a tirar el fem. De la mateixa manera, els veïns sospiten sobre un mòbil econòmic en el delicte. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.