Un any de presó per maltractar a la seua burra en Quart de Poblet

Un any de presó és la condemna que demana la Fiscalia per a Vidal M., l’home que maltractà a la seua burra en Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta (València). El juí s’ha repetit este dilluns després de què, en el primer, l’acusat fora absolt. Finalment, l’Audiència a estimat el recurs de la Fiscalia i s’ha tornat a celebrar el juí amb un altre magistrat.

 

Rosie, una burra de 16 anys, presentava diferents ferides per atacs d’un altre animal, segons informa ‘Las Provincias’. Cap de les dos expertes que han declarat en el juí han pogut afirmar amb seguretat si les ferides les va provocar un gos o un altre burro que es trobava en el mateix espai, tot i que es decanten més per la segona opció.

 

Tot i això, tant l’acusació com la Fiscalia consideren que l’acusat no li va prestar l’assistència necessària a l’animal, ja que pesava 120 quilos menys del que deuria, i tampoc va emprendre mesures de prevenció per a evitar els atacs, com traslladar a l’animal atacant a un altre lloc o apartar-lo de Rosie.

 

L’acusat ha rebutjat els càrrecs que se li imposen, però les expertes han afirmat que si l’animal no haguera rebut assistència mèdica haguera acabat morint en poc temps. Entre l’acusació figura l’associació ‘el Refugio’, a on van assistir a Rosie després d’estos atacs.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.