Un any de presó per maltractar a la seua burra en Quart de Poblet

Un any de presó és la condemna que demana la Fiscalia per a Vidal M., l’home que maltractà a la seua burra en Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta (València). El juí s’ha repetit este dilluns després de què, en el primer, l’acusat fora absolt. Finalment, l’Audiència a estimat el recurs de la Fiscalia i s’ha tornat a celebrar el juí amb un altre magistrat.

 

Rosie, una burra de 16 anys, presentava diferents ferides per atacs d’un altre animal, segons informa ‘Las Provincias’. Cap de les dos expertes que han declarat en el juí han pogut afirmar amb seguretat si les ferides les va provocar un gos o un altre burro que es trobava en el mateix espai, tot i que es decanten més per la segona opció.

 

Tot i això, tant l’acusació com la Fiscalia consideren que l’acusat no li va prestar l’assistència necessària a l’animal, ja que pesava 120 quilos menys del que deuria, i tampoc va emprendre mesures de prevenció per a evitar els atacs, com traslladar a l’animal atacant a un altre lloc o apartar-lo de Rosie.

 

L’acusat ha rebutjat els càrrecs que se li imposen, però les expertes han afirmat que si l’animal no haguera rebut assistència mèdica haguera acabat morint en poc temps. Entre l’acusació figura l’associació ‘el Refugio’, a on van assistir a Rosie després d’estos atacs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU