12.2 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Un any de presó per maltractar a la seua burra en Quart de Poblet

Un any de presó és la condemna que demana la Fiscalia per a Vidal M., l’home que maltractà a la seua burra en Quart de Poblet, en la comarca de l’Horta (València). El juí s’ha repetit este dilluns després de què, en el primer, l’acusat fora absolt. Finalment, l’Audiència a estimat el recurs de la Fiscalia i s’ha tornat a celebrar el juí amb un altre magistrat.

 

Rosie, una burra de 16 anys, presentava diferents ferides per atacs d’un altre animal, segons informa ‘Las Provincias’. Cap de les dos expertes que han declarat en el juí han pogut afirmar amb seguretat si les ferides les va provocar un gos o un altre burro que es trobava en el mateix espai, tot i que es decanten més per la segona opció.

 

Tot i això, tant l’acusació com la Fiscalia consideren que l’acusat no li va prestar l’assistència necessària a l’animal, ja que pesava 120 quilos menys del que deuria, i tampoc va emprendre mesures de prevenció per a evitar els atacs, com traslladar a l’animal atacant a un altre lloc o apartar-lo de Rosie.

 

L’acusat ha rebutjat els càrrecs que se li imposen, però les expertes han afirmat que si l’animal no haguera rebut assistència mèdica haguera acabat morint en poc temps. Entre l’acusació figura l’associació ‘el Refugio’, a on van assistir a Rosie després d’estos atacs.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pablo Marín rescata a la Real a Elda i segella el passe a octaus

La Reial Societat va guanyar 1-2 al Eldense amb un gol de Pablo Marín en el 95 i va avançar a octaus de Copa del Rei. L'equip va patir malgrat el relleu en la banqueta.

Pablo Marín rescata a la Reial Societat en el 95 i segella la passada a Elda

Un gol de Pablo Marín en el minut 95 va donar a la Reial Societat un patit 1-2 davant el Eldense i el passe a octaus de la Copa del Rei, en una estrena de Ansotegi sense millora de joc.

València mana en El Molinón i elimina al Sporting en la Copa del Rei (0-2)

El València es va imposar 0-2 en El Molinón amb gols primerencs de Beltrán i Raba després de dominar els dos temps. Christian Joel va evitar un marcador més inflat.

92-99: un arreón final del València Basket silencia El Pireu i estira la seua ratxa

El València Basket va remuntar en els últims onze minuts i va véncer 92-99 a Olympiacos. Va igualar la seua millor ratxa històrica en l'Eurolliga i es va afermar en la segona plaça.

92-99: el València Basket firma un arreón final i silencia a Olympiacos al Pireu

El València Basket va remuntar en els minuts finals i va véncer 92-99 a Olympiacos després d'un parcial demolidor. Va encadenar la seua quinta victòria seguida i va consolidar la segona plaça.

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.