15 anys de presó per matar a la seua amiga en el bany de casa després de discutir per l’ús del lleixiu

 

La Sala penal del Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quinze anys de presó per un delicte d’assassinat a una sexagenària que va matar a la seua amiga després d’una discussió en el bany de la vivenda de la víctima.

 

Els fets es van produir en el municipi d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud, el 29 de maig de 2017. Després de rebre una espenta i gotes de lleixiu d’una botella, la condemnada va espentar a la víctima, que va caure a terra, i amb el recipient de porcellana de l’escombreta  li va pegar un colp en la cara, causant-li ferides en el nas i en el llavi.

 

Encara que la víctima va intentar defensar-se, la condemnada, a fi de produir-li la mort, li va pegar colps repetidament contra un escaló que hi havia en la vora de la banyera, produint-li moltes ferides, entre elles un traumatisme cranioencefàlic, que la va deixar immòbil i semi inconscient.

 

Per a conseguir la seua finalitat, segons els fets provats, va escampar lleixiu en les ferides de la víctima i, davant la forta olor que desprenia este producte, va tancar la porta del bany.

 

La víctima va morir per un edema pulmonar per falta d’oxigenació i per un edema cerebral mentres que era traslladada a un centre hospitalari després de què la seua agressora haguera telefonat al seu fill per a explicar-li l’ocorregut i als servicis d’emergències.

 

  

La Sala ha desestimat el recurs de cassació interposat per la recurrent contra la sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, que va confirmar la pena imposada per un tribunal del Jurat de l’Audiència Provincial de València. A més, l’acusada haurà d’indemnitzar a cadascun dels hereus de la morta amb 60.000 euros

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig