6.3 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

15 anys de presó per matar a la seua amiga en el bany de casa després de discutir per l’ús del lleixiu

 

La Sala penal del Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quinze anys de presó per un delicte d’assassinat a una sexagenària que va matar a la seua amiga després d’una discussió en el bany de la vivenda de la víctima.

 

Els fets es van produir en el municipi d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud, el 29 de maig de 2017. Després de rebre una espenta i gotes de lleixiu d’una botella, la condemnada va espentar a la víctima, que va caure a terra, i amb el recipient de porcellana de l’escombreta  li va pegar un colp en la cara, causant-li ferides en el nas i en el llavi.

 

Encara que la víctima va intentar defensar-se, la condemnada, a fi de produir-li la mort, li va pegar colps repetidament contra un escaló que hi havia en la vora de la banyera, produint-li moltes ferides, entre elles un traumatisme cranioencefàlic, que la va deixar immòbil i semi inconscient.

 

Per a conseguir la seua finalitat, segons els fets provats, va escampar lleixiu en les ferides de la víctima i, davant la forta olor que desprenia este producte, va tancar la porta del bany.

 

La víctima va morir per un edema pulmonar per falta d’oxigenació i per un edema cerebral mentres que era traslladada a un centre hospitalari després de què la seua agressora haguera telefonat al seu fill per a explicar-li l’ocorregut i als servicis d’emergències.

 

  

La Sala ha desestimat el recurs de cassació interposat per la recurrent contra la sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, que va confirmar la pena imposada per un tribunal del Jurat de l’Audiència Provincial de València. A més, l’acusada haurà d’indemnitzar a cadascun dels hereus de la morta amb 60.000 euros

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.