15 anys de presó per matar a la seua amiga en el bany de casa després de discutir per l’ús del lleixiu

 

La Sala penal del Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quinze anys de presó per un delicte d’assassinat a una sexagenària que va matar a la seua amiga després d’una discussió en el bany de la vivenda de la víctima.

 

Els fets es van produir en el municipi d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud, el 29 de maig de 2017. Després de rebre una espenta i gotes de lleixiu d’una botella, la condemnada va espentar a la víctima, que va caure a terra, i amb el recipient de porcellana de l’escombreta  li va pegar un colp en la cara, causant-li ferides en el nas i en el llavi.

 

Encara que la víctima va intentar defensar-se, la condemnada, a fi de produir-li la mort, li va pegar colps repetidament contra un escaló que hi havia en la vora de la banyera, produint-li moltes ferides, entre elles un traumatisme cranioencefàlic, que la va deixar immòbil i semi inconscient.

 

Per a conseguir la seua finalitat, segons els fets provats, va escampar lleixiu en les ferides de la víctima i, davant la forta olor que desprenia este producte, va tancar la porta del bany.

 

La víctima va morir per un edema pulmonar per falta d’oxigenació i per un edema cerebral mentres que era traslladada a un centre hospitalari després de què la seua agressora haguera telefonat al seu fill per a explicar-li l’ocorregut i als servicis d’emergències.

 

  

La Sala ha desestimat el recurs de cassació interposat per la recurrent contra la sentència del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, que va confirmar la pena imposada per un tribunal del Jurat de l’Audiència Provincial de València. A més, l’acusada haurà d’indemnitzar a cadascun dels hereus de la morta amb 60.000 euros

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.