El sospitós de la desaparició de Marta Calvo, acusat d’adulterar les begudes a les seues víctimes

 

Un informe de la Guàrdia Civil ha donat a conèixer el mètode usat per Jorge Ignacio P.J., el presumpte assassí en sèrie sospitós de la desaparició de Marta Calvó, per a doblegar a les seues víctimes durant les seues cites sexuals.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el propòsit final que li atribuïxen: la introducció de boles de cocaïna en les zones íntimes de les seues víctimes a pesar del perill mortal que això comportava.

 

Tal com ha esclarit la investigació de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil, els testimonis de les dones recollits ha permès concloure que Jorge Ignacio P.J., duia a terme esta pràctica sense el consentiment de les xiques. Per esta raó, els agents no descarten el subministrament a algunes xiques de substàncies o medicaments en les seues begudes.

 

Delicte contra la integritat sexual

Esta pràctica és el que es coneix com la submissió química, pròpia d’agressions sexuals amb substàncies com la burundanga, terme popular de l’escopolamina. En este cas, les autoritats no apunten a un tòxic concret, però l’informe sí que es referix a una «substància desconeguda» que va provocar en algunes víctimes «una situació de somnolència, debilitat i fins i tot inconsciència» que va arribar a posar en risc la seua vida. 

 

Per este motiu, els agents consideren que el presumpte assassí de Marta Calvo ha atemptat contra la seua integritat sexual, i li atribuïxen un delicte sexual a demés de l’homicidi.

 

Els agents compten amb fins a quatre testimonis de víctimes supervivents que han confessat la sensació de malestar o inconsciència que patiren abans de la suposada introducció de boles de cocaïna per part del sospitós i després de consumir begudes que este els oferia: vi, xampany o cervesa.

 

L’objectiu de Jorge Ignacio P.J.,

Per als agents de l’UCO la conclusió de l’informe és evident: a pesar de comptar amb la voluntat de les seues víctimes per a mantindre relacions sexuals a canvi de diners, «en absolut haurien atorgat permís a Jorge per a introduir-los cocaïna en les seues zones íntimes». Això s’agreuja, ja que la voluntat «de totes elles va quedar pràcticament anul·lada pels efectes de la cocaïna i altres fàrmacs subministrats».

 

La Guàrdia Civil té clar que la finalitat de Jorge Ignacio P. J., era «satisfer el seu desig sexual» sense importar-li el risc, «un afany egoista per assaciar les seues inclinacions».

 

Per als agents, el presumpte autor dels fets coneixia el perill que exposava a les seues víctimes i el sustenten en un fet: quan va ser preguntat per la mort de Marta Calvo li van preguntar si recordava algun incident en el que, després de consumir alcohol i cocaïna, la xica patirà problemes de salut o morirà. I Jorge va respondre que sí, que tals fets es van produir en València encara que no els recordava amb exactitud.

 

Cal recordar que va ser en la capital del Túria a on dos dones van morir després de mantindre relacions sexuals amb el sospitós. El presumpte agressor sexual està acusat d’un delicte d’homicidi per una d’estes morts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.