Anuncios

Una prostituta dispara dos vegades al seu client en el cap per no fer-li el sexe oral al seu gust

Imagen de Marissa.

Imatge de Marissa. | Cedida

 Una prostituta de tan sols 21 anys anomenada Marissa Wallen va disparar presumptament a un dels seus clients en el cap perquè segons afirma «m’estava fent malament el sexe oral». Tal com relata ‘The Sun’, la jove va disparar dues vegades a l’home en la seua casa abans de robar-li la cartera amb 9.000 lliures i anar-se de compres.

  

  

Cal assenyalar que la víctima de 36 anys va sobreviure de forma miraculosa al tiroteig en la seua casa de la localitat d’Everett, en l’estat de Washington, el passat 21 d’octubre. La jove ha sigut qualificada pel magistrat com «sense emocions, freda i calculadora», encara que va plorar durant la compareixença davant el tribunal de justícia nord-americana.

 

Imagen de Marissa en los juzgados.

Imatge de Marissa. | Cedida

 

Finalment, l’acte arreplega que «al final, ella va dir que li va disparar dues vegades en el cap perquè ell estava realitzant malament el sexe oral i no sabia com dir-li-ho». Cal assenyalar que la policia va ser alertada pel cap de l’home que en veure que no assistia al treball, fet realment estrany, va decidir cridar a la policia.

  

  

Després de tres dies de cerca, l’home va ser trobat conscient però sense parla. Un dels veïns relata que «vaig escoltar com dos o tres crits eixint de la paret. Va ser notable perquè normalment no escoltem gens». La jove va acabar confessant els fets i ha sigut acusada d’assalt, robatori i robatori d’identitat en primer grau. El jutge ha establit un milió de dòlars com a fiança.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.