Anuncios

Una prostituta dispara dos vegades al seu client en el cap per no fer-li el sexe oral al seu gust

Imagen de Marissa.

Imatge de Marissa. | Cedida

 Una prostituta de tan sols 21 anys anomenada Marissa Wallen va disparar presumptament a un dels seus clients en el cap perquè segons afirma «m’estava fent malament el sexe oral». Tal com relata ‘The Sun’, la jove va disparar dues vegades a l’home en la seua casa abans de robar-li la cartera amb 9.000 lliures i anar-se de compres.

  

  

Anuncios

Cal assenyalar que la víctima de 36 anys va sobreviure de forma miraculosa al tiroteig en la seua casa de la localitat d’Everett, en l’estat de Washington, el passat 21 d’octubre. La jove ha sigut qualificada pel magistrat com «sense emocions, freda i calculadora», encara que va plorar durant la compareixença davant el tribunal de justícia nord-americana.

 

Imagen de Marissa en los juzgados.

Imatge de Marissa. | Cedida

 

Finalment, l’acte arreplega que «al final, ella va dir que li va disparar dues vegades en el cap perquè ell estava realitzant malament el sexe oral i no sabia com dir-li-ho». Cal assenyalar que la policia va ser alertada pel cap de l’home que en veure que no assistia al treball, fet realment estrany, va decidir cridar a la policia.

  

  

Després de tres dies de cerca, l’home va ser trobat conscient però sense parla. Un dels veïns relata que «vaig escoltar com dos o tres crits eixint de la paret. Va ser notable perquè normalment no escoltem gens». La jove va acabar confessant els fets i ha sigut acusada d’assalt, robatori i robatori d’identitat en primer grau. El jutge ha establit un milió de dòlars com a fiança.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.
Anuncios