7.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Les reaccions de Ferreras i Pastor després de les amenaces de mort d’agents de policia en un xat de Whatsapp

Antonio García Ferreras y Ana Pastor en una imagen de archivo

Antonio García Ferreras i Ana Pastor en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Els presentadors Antonio García Ferreras i Ana Pastor han sigut víctimes d’amenaces i insults per part d’un grup d’agents de policia. Igual que ha succeït amb els polítics, Pablo Iglesias, Manuela Carmena o Gabriel Rufián, estos agents s’han dedicat a través d’un xat de Whatsapp a criticar-los a ells fins a tal punt de desitjar-los fins i tot la mort, segons informa ‘La Vanguardia’. Estes converses acaben d’eixir a la llum i la primera a comentar-ho públicament ha sigut Pastor. 

Sobre ella es deia: «Tant de bo siga ella una de les víctimes la pròxima vegada. Ella i l’indesitjable del seu marit», després que la periodista opinara sobre els atemptats de Barcelona. La presentadora del programa ‘El Objetivo’ ha decidit donar el seu punt de vista a través de les xarxes socials, concretament en el seu perfil de Twitter: «Preocupació i tristesa. Policies amb placa i arma amenaçant d’aquesta manera tan terrible», ha escrit Ana Pastor. I també ha assegurat que «amenaçar de mort i altres barbaritats no és opinar».

 

 

Altres comentaris d’agents de policia sobre Ferreras i Pastor deien: «Tant de bo explote La Sexta amb tots dins i que eixe dia estiguen Pablo Iglesias i Rufián» o «Que tinguen una mort lenta i agònica». Després de saber-se estes paraules, el marit d’Ana Pastor, el també presentador Antonio García Ferreras també ha volgut compartir la seua opinió, encara que este l’ha fet en directe i en el programa de televisió ‘Al Rojo Vivo’. 

Per a Ferreras, les persones que han realitzat estes amenaces són «una ‘bandada’ de l’odi pseudofeixista». També ha volgut puntualitzar que estos insults i amenaces no s’han realitzat des de l’anonimat de les xarxes socials, sinó que ho han fet persones que són policies, tenen un arma, «que segueixen amenaçant i no han sigut suspesos».

 

 

La inhabilitació dels agents

 

L’Ajuntament de Madrid estudia inhabilitar a «la mitja dotzena o una dotzena» de policies municipals que en un xat de Whatsapp van insultar l’alcaldessa, Manuela Carmena, a immigrants, sindicalistes o periodistes.

«Estem pensant, quan els jutges vagen pronunciant-se, la possibilitat de prendre mesures. Primer escoltarem al poder judicial i després podríem prendre mesures al voltant de la possibilitat de la inhabilitació d’estes persones», ha declarat el delegat de Salut, Seguretat i Emergències, Javier Barber.

 

 

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.