Detingut per realitzar-li tocaments a dos dones en Xàtiva

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xàtiva a un jove, com a presumpte autor de dos delictes d’abús sexual, després d’abordar a dos dones en la via pública i realitzar-los tocaments en les seues parts intimes.

La detenció va tindre lloc, després de rebre una trucada a la sala del 091 d’una dona alertant haver sigut víctima de tocaments per part d’un home el qual l’havia abordada de manera sorprenent en una zona cèntrica de Xàtiva quan es dirigia al seu treball.

Pel que sembla s’havia abalançat sobre ella agarrant-la pel darrere arribant fins al seu sexe, per a  continuació intentar ficar les mans per l’interior de la roba.

Quan els agents van arribar al lloc, la víctima va donar una descripció detallada del sospitós, per la qual cosa la patrulla no va tardar a localitzar-lo en pocs minuts pels voltants, sent detingut en eixe moment com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual.

Una vegada en dependències policials els agents, van tindre coneixement d’una altra possible víctima que hauria patit un fet molt similar, per esta, zona dies abans per part d’un home de les mateixes característiques. Els policies després de realitzar les gestions oportunes ho consideren el presumpte autor d’un altre abús sexual.

Els policies continuen amb les investigacions per a esbrinar si pogueren haver-hi més víctimes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.

La Fiscalia recolza que Mazón puga accedir a la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia de València demana al jutjat de Catarroja que accepte el recurs de Carlos Mazón i li permeta personar-se en la investigació sobre la gestió de la dana. La jutgessa manté ara com ara la seua condició de testimoni i la lletrada de l'Administració de Justícia rebutja ampliar la seua participació en el procediment.

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.

Vilaplana i Polo declararan en el Congrés per la comissió de la dana el 18 de maig

La periodista Maribel Vilaplana i el president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, Miguel Polo, compareixeran el 18 de maig davant la comissió del Congrés que investiga la dana d'octubre de 2024 a València.

Desarticulat un clan familiar de droga a Sant Vicent amb set detinguts

Set membres d'un mateix clan familiar han sigut detinguts i llocs en llibertat amb càrrecs després de desmantellar un punt de tràfic de drogues en el centre de Sant Vicent del Raspeig, on es van intervindre drogues, armes prohibides i una plantació interior de marihuana.