16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Detingut per realitzar-li tocaments a dos dones en Xàtiva

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xàtiva a un jove, com a presumpte autor de dos delictes d’abús sexual, després d’abordar a dos dones en la via pública i realitzar-los tocaments en les seues parts intimes.

La detenció va tindre lloc, després de rebre una trucada a la sala del 091 d’una dona alertant haver sigut víctima de tocaments per part d’un home el qual l’havia abordada de manera sorprenent en una zona cèntrica de Xàtiva quan es dirigia al seu treball.

Pel que sembla s’havia abalançat sobre ella agarrant-la pel darrere arribant fins al seu sexe, per a  continuació intentar ficar les mans per l’interior de la roba.

Quan els agents van arribar al lloc, la víctima va donar una descripció detallada del sospitós, per la qual cosa la patrulla no va tardar a localitzar-lo en pocs minuts pels voltants, sent detingut en eixe moment com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual.

Una vegada en dependències policials els agents, van tindre coneixement d’una altra possible víctima que hauria patit un fet molt similar, per esta, zona dies abans per part d’un home de les mateixes característiques. Els policies després de realitzar les gestions oportunes ho consideren el presumpte autor d’un altre abús sexual.

Els policies continuen amb les investigacions per a esbrinar si pogueren haver-hi més víctimes.

Últimes notícies

Un informe municipal va alertar de possibles conflictes d’interés en l’adjudicació de VPP a Alacant

Un informe intern de l'àrea de Gestió Patrimonial va detectar possibles conflictes d'interés en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. L'ajuntament va elevar el cas a la Fiscalia després d'un esbrinament que va identificar tres adjudicataris vinculats al consistori.

Un informe municipal va alertar de possibles conflictes d’interés en vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Un informe intern va detectar vincles entre adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan i empleats o càrrecs municipals. L'Ajuntament va elevar una denúncia a la Fiscalia, va identificar tres casos i es van produir dimissions, encara que es manté que no van intervindre en actes nuclears.

Bernabé diu que la posada en escena de Feijóo en el Congrés li invalida per a governar

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha acusat el líder del PP de desviar el focus en la comissió sobre la DANA i de blindar a Carlos Mazón. Al seu juí, eixa estratègia l'inhabilita per a aspirar a la presidència.

Les reserves del Segura superen la mitjana de l’última dècada després de sumar 46 hm³

Les reserves del Segura han aconseguit 354 hm³, 17 per damunt de la mitjana decennal, després d'una alça setmanal de 46 hm³. El conjunt nacional puja al 67,3% amb rècord des de 1988.

La jutgessa de la DANA demana a Emergències concretar si La Torre recibio el segon És-Alert

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha reclamat a Emergències detallar que zones van rebre l'És-Alert de les 20.57 i si incluia La Torre. Tambien exigix precisar les areas de l'Horta Sud afectades, després d'un primer llistat amb codigos postals considerat insuficient.

Assalten el club de colombicultura de Beniarjó: maten 9 coloms i desapareixen 12

L'Ajuntament condemna l'atac al Club Santa Teresa de Jesús, amb 9 coloms morts i 12 desapareguts. El cas s'ha denunciat i demanen col·laboració.

Catalá acusa a Sánchez de generar expectatives als immigrants sense informació

L'alcaldessa de València ha retret a Pedro Sánchez anunciar una regularització sense detallar el procés. El consistori ha detectat cues i remet a Estrangeria per falta d'instruccions.

Mestalla decidix un passe a semifinals entre València i Athletic

València i Athletic es juguen a partit únic el passe a semifinals a Mestalla, amb baixes sensibles i l'equip local aferrat a la Copa. Corberán ho afronta com una final.