Anuncios

Detingut per realitzar-li tocaments a dos dones en Xàtiva

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xàtiva a un jove, com a presumpte autor de dos delictes d’abús sexual, després d’abordar a dos dones en la via pública i realitzar-los tocaments en les seues parts intimes.

La detenció va tindre lloc, després de rebre una trucada a la sala del 091 d’una dona alertant haver sigut víctima de tocaments per part d’un home el qual l’havia abordada de manera sorprenent en una zona cèntrica de Xàtiva quan es dirigia al seu treball.

Anuncios

Pel que sembla s’havia abalançat sobre ella agarrant-la pel darrere arribant fins al seu sexe, per a  continuació intentar ficar les mans per l’interior de la roba.

Quan els agents van arribar al lloc, la víctima va donar una descripció detallada del sospitós, per la qual cosa la patrulla no va tardar a localitzar-lo en pocs minuts pels voltants, sent detingut en eixe moment com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual.

Una vegada en dependències policials els agents, van tindre coneixement d’una altra possible víctima que hauria patit un fet molt similar, per esta, zona dies abans per part d’un home de les mateixes característiques. Els policies després de realitzar les gestions oportunes ho consideren el presumpte autor d’un altre abús sexual.

Els policies continuen amb les investigacions per a esbrinar si pogueren haver-hi més víctimes.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios