Detingut per realitzar-li tocaments a dos dones en Xàtiva

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xàtiva a un jove, com a presumpte autor de dos delictes d’abús sexual, després d’abordar a dos dones en la via pública i realitzar-los tocaments en les seues parts intimes.

La detenció va tindre lloc, després de rebre una trucada a la sala del 091 d’una dona alertant haver sigut víctima de tocaments per part d’un home el qual l’havia abordada de manera sorprenent en una zona cèntrica de Xàtiva quan es dirigia al seu treball.

Pel que sembla s’havia abalançat sobre ella agarrant-la pel darrere arribant fins al seu sexe, per a  continuació intentar ficar les mans per l’interior de la roba.

Quan els agents van arribar al lloc, la víctima va donar una descripció detallada del sospitós, per la qual cosa la patrulla no va tardar a localitzar-lo en pocs minuts pels voltants, sent detingut en eixe moment com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual.

Una vegada en dependències policials els agents, van tindre coneixement d’una altra possible víctima que hauria patit un fet molt similar, per esta, zona dies abans per part d’un home de les mateixes característiques. Els policies després de realitzar les gestions oportunes ho consideren el presumpte autor d’un altre abús sexual.

Els policies continuen amb les investigacions per a esbrinar si pogueren haver-hi més víctimes.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.