Detingut per realitzar-li tocaments a dos dones en Xàtiva

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xàtiva a un jove, com a presumpte autor de dos delictes d’abús sexual, després d’abordar a dos dones en la via pública i realitzar-los tocaments en les seues parts intimes.

La detenció va tindre lloc, després de rebre una trucada a la sala del 091 d’una dona alertant haver sigut víctima de tocaments per part d’un home el qual l’havia abordada de manera sorprenent en una zona cèntrica de Xàtiva quan es dirigia al seu treball.

Pel que sembla s’havia abalançat sobre ella agarrant-la pel darrere arribant fins al seu sexe, per a  continuació intentar ficar les mans per l’interior de la roba.

Quan els agents van arribar al lloc, la víctima va donar una descripció detallada del sospitós, per la qual cosa la patrulla no va tardar a localitzar-lo en pocs minuts pels voltants, sent detingut en eixe moment com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual.

Una vegada en dependències policials els agents, van tindre coneixement d’una altra possible víctima que hauria patit un fet molt similar, per esta, zona dies abans per part d’un home de les mateixes característiques. Els policies després de realitzar les gestions oportunes ho consideren el presumpte autor d’un altre abús sexual.

Els policies continuen amb les investigacions per a esbrinar si pogueren haver-hi més víctimes.

Últimes notícies

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.