Reanimen a una xiqueta de 2 anys que estava inconscient després d’ofegar-se amb un bescuit en València

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han conseguit reanimar en la ciutat de València a una xiqueta de dos anys que s’havia quedat inconscient després d’ofegar–se amb un tros de bescuit. Els policies li han fet una reanimació cardiopulmonar (RCP) i han conseguit que la menor recuperara la consciència i respiració.   Els fets han passat quan els […]

 

Agents de la Policia Nacional han conseguit reanimar en la ciutat de València a una xiqueta de dos anys que s’havia quedat inconscient després d’ofegar–se amb un tros de bescuit. Els policies li han fet una reanimació cardiopulmonar (RCP) i han conseguit que la menor recuperara la consciència i respiració.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut requerits per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits, a on hi havia una menor en la via pública que s‘estava ofegant. Immediatament, els agents s’han mobilitzat fins al lloc, a on han trobat a un home amb una xiqueta xicoteta en braços, i vianants al seu al voltant, explica la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els policies han comprovat que la menor estava inconscient i, després de valorar la situació, un dels components li ha fet la maniobra d‘Heimlich, mentres que l’altre s’encarregava de deixar-li l’espai suficient per a treballar i sol·licitar un indicatiu sanitari.

 

Després de cinc compressions i en vore que la menor no reaccionava, el policia ha començat amb la reanimació cardiopulmonar (RCP), el que ha fet que recobrara instants després el coneixement i la respiració. Els agents han sabut que la xiqueta s’havia ofegat amb un tros de bescuit, havia començat a convulsionar i hi havia perdut el coneixement minuts després. Després de fer que la xiqueta recuperara la consciència, ha arribat un indicatiu sanitari que l’ha traslladat fins a l’hospital.

Últimes notícies

Roger Llanes oferix diàleg i coordinació institucional «sense trinxeres»

El nou delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Roger Llanes, s’ha compromés a escoltar la Generalitat i les administracions locals. També ha fixat com a prioritats la reconstrucció després de la dana i les eleccions generals del 29 de novembre.

Un sistema de la UPV anticipa desbordaments amb dades de pluja en temps real

La UPV i ValgrAI han presentat una ferramenta que preveu crescudes i possibles inundacions amb fins a 48 hores d’antelació.

Elx identifica 15 persones en un dispositiu preventiu per la convocatòria de Blocus

La Policía Nacional i la Policía Local han identificat 15 persones en un dispositiu preventiu a Elx, sense incidents destacables.

Morant: davant d’una tragèdia, les institucions han de respondre a les víctimes

La ministra Diana Morant ha demanat a les institucions que acompanyen les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda i treballen per aclarir-ne les causes.

Un home haurà d’indemnitzar amb 8.205 euros dos guàrdies civils a Torrevella

Un jutjat ha condemnat un home a pagar 8.205 euros a dos agents agredits durant un escorcoll a Torrevella, en octubre de 2025.

Pluja intensa activa l’avís groc a Alacant i al sud de València

L’avís groc preveu fins a 30 litres per metre quadrat en una hora al litoral d’Alacant i al sud de València. Les alertes començaran dimarts i s’allargaran en alguns punts fins dimecres.

El Elche suma un punt en cinc partits com a local en Primera División

L’Elche només ha sumat un punt en cinc partits al Martínez Valero. Javier Morcillo ha assegurat que l’equip està tranquil abans de rebre el Betis.

Aguirre suma en quatre partits la primera victòria amb el València

El València ha guanyat l’Elche per 0-1 en el quart partit de Javier Aguirre com a entrenador. L’equip continua en zona de descens, però retalla a un punt la distància amb la salvació.