Reanimen a una xiqueta de 2 anys que estava inconscient després d’ofegar-se amb un bescuit en València

 

Agents de la Policia Nacional han conseguit reanimar en la ciutat de València a una xiqueta de dos anys que s’havia quedat inconscient després d’ofegarse amb un tros de bescuit. Els policies li han fet una reanimació cardiopulmonar (RCP) i han conseguit que la menor recuperara la consciència i respiració.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut requerits per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits, a on hi havia una menor en la via pública que s‘estava ofegant. Immediatament, els agents s’han mobilitzat fins al lloc, a on han trobat a un home amb una xiqueta xicoteta en braços, i vianants al seu al voltant, explica la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els policies han comprovat que la menor estava inconscient i, després de valorar la situació, un dels components li ha fet la maniobra dHeimlich, mentres que l’altre s’encarregava de deixar-li l’espai suficient per a treballar i sol·licitar un indicatiu sanitari.

 

Després de cinc compressions i en vore que la menor no reaccionava, el policia ha començat amb la reanimació cardiopulmonar (RCP), el que ha fet que recobrara instants després el coneixement i la respiració. Els agents han sabut que la xiqueta s’havia ofegat amb un tros de bescuit, havia començat a convulsionar i hi havia perdut el coneixement minuts després. Després de fer que la xiqueta recuperara la consciència, ha arribat un indicatiu sanitari que l’ha traslladat fins a l’hospital.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.