Reanimen a una xiqueta de 2 anys que estava inconscient després d’ofegar-se amb un bescuit en València

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han conseguit reanimar en la ciutat de València a una xiqueta de dos anys que s’havia quedat inconscient després d’ofegar–se amb un tros de bescuit. Els policies li han fet una reanimació cardiopulmonar (RCP) i han conseguit que la menor recuperara la consciència i respiració.   Els fets han passat quan els […]

 

Agents de la Policia Nacional han conseguit reanimar en la ciutat de València a una xiqueta de dos anys que s’havia quedat inconscient després d’ofegar–se amb un tros de bescuit. Els policies li han fet una reanimació cardiopulmonar (RCP) i han conseguit que la menor recuperara la consciència i respiració.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut requerits per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits, a on hi havia una menor en la via pública que s‘estava ofegant. Immediatament, els agents s’han mobilitzat fins al lloc, a on han trobat a un home amb una xiqueta xicoteta en braços, i vianants al seu al voltant, explica la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els policies han comprovat que la menor estava inconscient i, després de valorar la situació, un dels components li ha fet la maniobra d‘Heimlich, mentres que l’altre s’encarregava de deixar-li l’espai suficient per a treballar i sol·licitar un indicatiu sanitari.

 

Després de cinc compressions i en vore que la menor no reaccionava, el policia ha començat amb la reanimació cardiopulmonar (RCP), el que ha fet que recobrara instants després el coneixement i la respiració. Els agents han sabut que la xiqueta s’havia ofegat amb un tros de bescuit, havia començat a convulsionar i hi havia perdut el coneixement minuts després. Després de fer que la xiqueta recuperara la consciència, ha arribat un indicatiu sanitari que l’ha traslladat fins a l’hospital.

Últimes notícies

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.