13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Reanimen a una xiqueta de 2 anys que estava inconscient després d’ofegar-se amb un bescuit en València

 

Agents de la Policia Nacional han conseguit reanimar en la ciutat de València a una xiqueta de dos anys que s’havia quedat inconscient després d’ofegarse amb un tros de bescuit. Els policies li han fet una reanimació cardiopulmonar (RCP) i han conseguit que la menor recuperara la consciència i respiració.

 

Els fets han passat quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut requerits per la Sala 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits, a on hi havia una menor en la via pública que s‘estava ofegant. Immediatament, els agents s’han mobilitzat fins al lloc, a on han trobat a un home amb una xiqueta xicoteta en braços, i vianants al seu al voltant, explica la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Els policies han comprovat que la menor estava inconscient i, després de valorar la situació, un dels components li ha fet la maniobra dHeimlich, mentres que l’altre s’encarregava de deixar-li l’espai suficient per a treballar i sol·licitar un indicatiu sanitari.

 

Després de cinc compressions i en vore que la menor no reaccionava, el policia ha començat amb la reanimació cardiopulmonar (RCP), el que ha fet que recobrara instants després el coneixement i la respiració. Els agents han sabut que la xiqueta s’havia ofegat amb un tros de bescuit, havia començat a convulsionar i hi havia perdut el coneixement minuts després. Després de fer que la xiqueta recuperara la consciència, ha arribat un indicatiu sanitari que l’ha traslladat fins a l’hospital.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.