14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Comptes amb esta oferta perquè és una estafa


Estimat comprador de Mercadona: has sigut seleccionat per a aconseguir una oferta exclusiva“. Si has rebut un missatge d’estes característiques en el teu correu electrònic durant estes últimes hores, ni cas. Tan sols és un nou cas de phishing, com altres punts als quals hem hagut d’enfrontar-nos durant estos últims mesos, per a fer-se amb les nostres dades tant personals com bancaris sense alçar cap mena de sospita.

Si et demanen que emplenes una enquesta, ni cas: així actuen els cibercriminals

 

En esta ocasió, els responsables de l’atac es fan passar per Mercadona per a advertir-te que has sigut seleccionat per a participar en una enquesta que a penes requerirà 30 segons de la teua vida. Una enquesta que, en recompensa al temps invertit per a ajudar a millorar el supermercat, ve acompanyada d’una suculenta oferta per a tu. Un ganxo, disfressat de targeta regale, mitjançant el qual els responsables de l’atac pretenen que caigues en el parany.

Si decideixes seguir les indicacions del correu electrònic, i prems sobre l’enllaç que et permetrà respondre a l’enquesta, seràs redirigit a una pàgina web que emula a la de Mercadona. Una vegada allí, ens trobarem amb una pregunta que servirà de ganxo per a atraure a les víctimes:

“T’agradaria gaudir d’una targeta regal de 90 euros totalment gratis?”. Al costat d’ell, un botó mitjançant el qual podrem formar part en el sorteig. Després de prémer sobre el mateix, la plataforma ens demanarà que responguem a una enquesta molt senzilla.

 

No, Mercadona no està regalant vals

 

Quan hàgem acabat de completar-la, els responsables de l’estafa ens demanaran les nostres dades personals i posteriorment els bancaris. No per a ficar-nos en la seua base de dades, sinó per a utilitzar-ho amb diferents fins. No obstant això, i com sol passar en estos casos, no és més que una estafa. En la seua pàgina web, Mercadona recorda que no regala vals de compra ni fa promocions.

“No organitzem cap mena de promoció o sorteig, ni regalem vals de compra, ni cobrem per realitzar una entrevista de treball. S’està usant la nostra marca i imatge sense la nostra autorització. Et recomanem que no facilites les teues dades personals i de targeta bancària, ni cap altra dada personal, ni realitzes cap pagament”. Per tant, i si has rebut este correu electrònic, ni cas. Tan sols és una estafa més per a robar-te amb diferents fins.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Pescadors es mobilitzen a Santa Pola i Madrid contra la norma de control de la UE

Pescadors han parat l'activitat i s'han concentrat a Santa Pola i Madrid contra el reglament europeu de control, que titllen d'inviable i sancionador. El sector ha avisat que, si la reunió amb Pesca no llança avanços, seguiran els aturs en tot el país.

El fiscal demana 25 anys de presó per a l’acusat d’assassinar a la seua parella amb 18 punyalades

La Fiscalia ha mantingut la seua acusació i ha sol·licitat 25 anys de presó per a l'acusat de l'assassinat de la seua parella a Alcoi en 2022, amb 18 punyalades. El jurat rebrà l'objecte del veredicte per a iniciar la deliberació.

El València ha descartat una lesió greu de César Tárrega i ha estimat un parell de setmanes de baixa

El club ha confirmat que el central no patix una lesió de gravetat després de passar proves este dilluns a Paterna. La baixa s'ha estimat entorn de dos setmanes.

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.