Comptes amb esta oferta perquè és una estafa


«Estimat comprador de Mercadona: has sigut seleccionat per a aconseguir una oferta exclusiva«. Si has rebut un missatge d’estes característiques en el teu correu electrònic durant estes últimes hores, ni cas. Tan sols és un nou cas de phishing, com altres punts als quals hem hagut d’enfrontar-nos durant estos últims mesos, per a fer-se amb les nostres dades tant personals com bancaris sense alçar cap mena de sospita.

Si et demanen que emplenes una enquesta, ni cas: així actuen els cibercriminals

 

En esta ocasió, els responsables de l’atac es fan passar per Mercadona per a advertir-te que has sigut seleccionat per a participar en una enquesta que a penes requerirà 30 segons de la teua vida. Una enquesta que, en recompensa al temps invertit per a ajudar a millorar el supermercat, ve acompanyada d’una suculenta oferta per a tu. Un ganxo, disfressat de targeta regale, mitjançant el qual els responsables de l’atac pretenen que caigues en el parany.

Si decideixes seguir les indicacions del correu electrònic, i prems sobre l’enllaç que et permetrà respondre a l’enquesta, seràs redirigit a una pàgina web que emula a la de Mercadona. Una vegada allí, ens trobarem amb una pregunta que servirà de ganxo per a atraure a les víctimes:

«T’agradaria gaudir d’una targeta regal de 90 euros totalment gratis?». Al costat d’ell, un botó mitjançant el qual podrem formar part en el sorteig. Després de prémer sobre el mateix, la plataforma ens demanarà que responguem a una enquesta molt senzilla.

 

No, Mercadona no està regalant vals

 

Quan hàgem acabat de completar-la, els responsables de l’estafa ens demanaran les nostres dades personals i posteriorment els bancaris. No per a ficar-nos en la seua base de dades, sinó per a utilitzar-ho amb diferents fins. No obstant això, i com sol passar en estos casos, no és més que una estafa. En la seua pàgina web, Mercadona recorda que no regala vals de compra ni fa promocions.

«No organitzem cap mena de promoció o sorteig, ni regalem vals de compra, ni cobrem per realitzar una entrevista de treball. S’està usant la nostra marca i imatge sense la nostra autorització. Et recomanem que no facilites les teues dades personals i de targeta bancària, ni cap altra dada personal, ni realitzes cap pagament». Per tant, i si has rebut este correu electrònic, ni cas. Tan sols és una estafa més per a robar-te amb diferents fins.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El Valencia Basket celebra la segona Lliga Endesa just abans dels 40 anys del club

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa este 24 de juny, el seu segon títol ACB que arriba a les portes del 40 aniversari del club i també el segon en quatre temporades amb Pedro Martínez en la banqueta.

Jean Montero destapa el secret del València Basket campió: joves, ambiciosos i sense títols previs

Jean Montero destaca que el títol de la Lliga Endesa del València Basket davant el Barça s’explica per un equip jove, ambiciós i sense experiència prèvia en grans trofeus. L’escolta dominicà, MVP de la final, evita parlar del seu futur mentre la Fonteta li demana que es quede.

La jove estrella de Larrea corona 20 hores màgiques: draft NBA i Lliga ACB amb el València Basket

Sergio De Larrea, base vallisoletà de 20 anys del València Basket, ha sigut triat en la primera ronda del draft de la NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB en només 20 hores.

Jean Montero, elegit MVP de la final de la Lliga Endesa guanyada pel València Basket

El dominicà Jean Montero ha sigut designat MVP de la final de la Lliga Endesa després del triomf del València Basket davant el Barça al Palau Blaugrana, tancant la sèrie en el quart partit.

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.