18.5 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Renfe oferix 15.000 seients adicionals per a viatjar amb origen o destinació a la Comunitat

Renfe oferix 15.000 places extra en els seus trens d'Alta Velocitat i Llarga Distància amb origen i destinació la Comunitat Valenciana durant el pont de desembre. En total serien 42 trens d'AVE, Euromed i Talgo, que estarien reforçats amb el doble de places. Aquesta és l'oferta presentada en tots els corredors amb què compta Renfe; l'Alta Velocitat (AVE i Alvia); Llarga Distància (Euromed i Talgo), segons detallen en un comunicat. Es reforcen més concretament els trens AVE que unixen Alacant amb Madrid, amb 3.300 places adicionals. La connexió Madrid-València també augmentarà, amb 3.700 seients extra en els serveis d'Alta Velocitat que circulen entre ambdues capitals. 

El gestor ferroviari augmenta les connexions pel que fa al Corredor Mediterrani, això són trens des de Barcelona fins a la Comunitat, entre les quals destaca la circulació de trens Talgo i Euromed amb l'oferta doble. L'oferta total en els serveis de Llarga Distància que circulen pel Corredor Mediterrani s'ha reforçat amb 8.000 places extra per a viatjar durant el pont de desembre. Com a punt final, el volum de trens de Mitja Distància amb origen i destinació la Comunitat també es veu reforçat aquests dies. Aquests serveis incrementen puntualment la seua oferta global un 15% fins al diumenge, 9 de desembre, per a garantir la mobilitat en estacions intermèdies

Últimes notícies

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.