Renfe oferix 15.000 seients adicionals per a viatjar amb origen o destinació a la Comunitat

Renfe oferix 15.000 places extra en els seus trens d'Alta Velocitat i Llarga Distància amb origen i destinació la Comunitat Valenciana durant el pont de desembre. En total serien 42 trens d'AVE, Euromed i Talgo, que estarien reforçats amb el doble de places. Aquesta és l'oferta presentada en tots els corredors amb què compta Renfe; l'Alta Velocitat (AVE i Alvia); Llarga Distància (Euromed i Talgo), segons detallen en un comunicat. Es reforcen més concretament els trens AVE que unixen Alacant amb Madrid, amb 3.300 places adicionals. La connexió Madrid-València també augmentarà, amb 3.700 seients extra en els serveis d'Alta Velocitat que circulen entre ambdues capitals. 

El gestor ferroviari augmenta les connexions pel que fa al Corredor Mediterrani, això són trens des de Barcelona fins a la Comunitat, entre les quals destaca la circulació de trens Talgo i Euromed amb l'oferta doble. L'oferta total en els serveis de Llarga Distància que circulen pel Corredor Mediterrani s'ha reforçat amb 8.000 places extra per a viatjar durant el pont de desembre. Com a punt final, el volum de trens de Mitja Distància amb origen i destinació la Comunitat també es veu reforçat aquests dies. Aquests serveis incrementen puntualment la seua oferta global un 15% fins al diumenge, 9 de desembre, per a garantir la mobilitat en estacions intermèdies

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.