Renfe oferix 15.000 seients adicionals per a viatjar amb origen o destinació a la Comunitat

Renfe oferix 15.000 places extra en els seus trens d'Alta Velocitat i Llarga Distància amb origen i destinació la Comunitat Valenciana durant el pont de desembre. En total serien 42 trens d'AVE, Euromed i Talgo, que estarien reforçats amb el doble de places. Aquesta és l'oferta presentada en tots els corredors amb què compta Renfe; l'Alta Velocitat (AVE i Alvia); Llarga Distància (Euromed i Talgo), segons detallen en un comunicat. Es reforcen més concretament els trens AVE que unixen Alacant amb Madrid, amb 3.300 places adicionals. La connexió Madrid-València també augmentarà, amb 3.700 seients extra en els serveis d'Alta Velocitat que circulen entre ambdues capitals. 

El gestor ferroviari augmenta les connexions pel que fa al Corredor Mediterrani, això són trens des de Barcelona fins a la Comunitat, entre les quals destaca la circulació de trens Talgo i Euromed amb l'oferta doble. L'oferta total en els serveis de Llarga Distància que circulen pel Corredor Mediterrani s'ha reforçat amb 8.000 places extra per a viatjar durant el pont de desembre. Com a punt final, el volum de trens de Mitja Distància amb origen i destinació la Comunitat també es veu reforçat aquests dies. Aquests serveis incrementen puntualment la seua oferta global un 15% fins al diumenge, 9 de desembre, per a garantir la mobilitat en estacions intermèdies

Últimes notícies

Més de cent atesos en la Nit de Sant Joan a les platges de València, amb sis hospitalitzats

Cruz Roja ha atés 114 persones en la Nit de Sant Joan a les platges de València, sobretot per intoxicacions i cremades, i sis han acabat a l’hospital.

Brussel·les injecta 846 milions per a la reconstrucció després de la dana del 2024 a la Comunitat Valenciana

La Comissió Europea ha autoritzat el pagament de 846 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a reparar els danys de la dana d’octubre del 2024 a la Comunitat Valenciana, que va causar 230 morts i greus destrosses en infraestructures bàsiques.

La dana de 2024 inspira art i reflexió col·lectiva en un nou projecte de la UPV

La Universitat Politècnica de València presenta el projecte DANAda, amb un vídeo i una exposició que transformen l’impacte de la dana d’octubre de 2024 en una reflexió artística sobre resiliència i adaptació al canvi climàtic, amb connexió al projecte europeu The HuT.

De Larrea acabarà als Mavericks després d’un traspàs múltiple en el draft de l’NBA

Sergio De Larrea, base del Valencia Basket, ha acabat als Dallas Mavericks després de ser triat pels Lakers i traspassat als Knicks; Aday Mara ha sigut número 12 pels Thunder i Karim López ha fet història per a Mèxic com a primer nascut al país escollit en una primera ronda de l’NBA.

Biblioteques i centres culturals: els refugis climàtics que molts valencians ja usen sense saber-ho

Veïns del Cabanyal i d'altres barris de València han convertit biblioteques i centres culturals en refugis climàtics quotidians per a escapar de les onades de calor, tot i que molts encara desconeixen esta etiqueta oficial.

Una pirotècnia de Lleó dispararà per primera vegada la palmera de les Fogueres d’Alacant

La pirotècnia Pibierzo, de Villaverde de la Abadía (El Bierzo, Lleó), dispararà esta mitjanit la palmera de la nit de la cremà, un dels moments més emblemàtics de les Fogueres de Sant Joan, en la primera ocasió que no recau en una empresa vinculada a Alacant o a la Comunitat Valenciana.

Nit sufocant a Benidorm amb mínimes de fins a 27,2 graus

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tropical i tòrrida, amb una mínima de 27,2 graus a Benidorm i valors molt elevats en altres localitats del litoral i de les capitals de província.

40 detinguts i quasi 1.000 identificats a València en la Nit de Sant Joan

La Policia Nacional ha detingut 40 persones i ha identificat 927 ciutadans en el dispositiu especial de la Nit de Sant Joan a València, amb 225 actes, sobretot per drogues, i denúncies per una agressió sexual i dos casos de violència de gènere.