Renfe oferix 15.000 seients adicionals per a viatjar amb origen o destinació a la Comunitat

Renfe oferix 15.000 places extra en els seus trens d'Alta Velocitat i Llarga Distància amb origen i destinació la Comunitat Valenciana durant el pont de desembre. En total serien 42 trens d'AVE, Euromed i Talgo, que estarien reforçats amb el doble de places. Aquesta és l'oferta presentada en tots els corredors amb què compta Renfe; l'Alta Velocitat (AVE i Alvia); Llarga Distància (Euromed i Talgo), segons detallen en un comunicat. Es reforcen més concretament els trens AVE que unixen Alacant amb Madrid, amb 3.300 places adicionals. La connexió Madrid-València també augmentarà, amb 3.700 seients extra en els serveis d'Alta Velocitat que circulen entre ambdues capitals. 

El gestor ferroviari augmenta les connexions pel que fa al Corredor Mediterrani, això són trens des de Barcelona fins a la Comunitat, entre les quals destaca la circulació de trens Talgo i Euromed amb l'oferta doble. L'oferta total en els serveis de Llarga Distància que circulen pel Corredor Mediterrani s'ha reforçat amb 8.000 places extra per a viatjar durant el pont de desembre. Com a punt final, el volum de trens de Mitja Distància amb origen i destinació la Comunitat també es veu reforçat aquests dies. Aquests serveis incrementen puntualment la seua oferta global un 15% fins al diumenge, 9 de desembre, per a garantir la mobilitat en estacions intermèdies

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.