Renfe oferix 15.000 seients adicionals per a viatjar amb origen o destinació a la Comunitat

Renfe oferix 15.000 places extra en els seus trens d'Alta Velocitat i Llarga Distància amb origen i destinació la Comunitat Valenciana durant el pont de desembre. En total serien 42 trens d'AVE, Euromed i Talgo, que estarien reforçats amb el doble de places. Aquesta és l'oferta presentada en tots els corredors amb què compta Renfe; l'Alta Velocitat (AVE i Alvia); Llarga Distància (Euromed i Talgo), segons detallen en un comunicat. Es reforcen més concretament els trens AVE que unixen Alacant amb Madrid, amb 3.300 places adicionals. La connexió Madrid-València també augmentarà, amb 3.700 seients extra en els serveis d'Alta Velocitat que circulen entre ambdues capitals. 

El gestor ferroviari augmenta les connexions pel que fa al Corredor Mediterrani, això són trens des de Barcelona fins a la Comunitat, entre les quals destaca la circulació de trens Talgo i Euromed amb l'oferta doble. L'oferta total en els serveis de Llarga Distància que circulen pel Corredor Mediterrani s'ha reforçat amb 8.000 places extra per a viatjar durant el pont de desembre. Com a punt final, el volum de trens de Mitja Distància amb origen i destinació la Comunitat també es veu reforçat aquests dies. Aquests serveis incrementen puntualment la seua oferta global un 15% fins al diumenge, 9 de desembre, per a garantir la mobilitat en estacions intermèdies

Últimes notícies

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.

Tres detinguts a Alacant per una estafa immobiliària a estrangers de més de 1,2 milions

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant un grup criminal familiar acusat d'estafar més de 1,2 milions d'euros a compradors estrangers mitjançant falses operacions immobiliàries.

Quart negatiu en hantavirus de la dona aïllada en un hospital d’Alacant

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat per quarta vegada negatiu en la PCR i seguix en aïllament preventiu.

Quarta vaga mèdica de l’any pel bloqueig en la negociació amb Sanitat

Els metges encadenen la seua quarta vaga setmanal de l'any davant la falta d'avanços amb el Ministeri de Sanitat, que els acusa d'estar instrumentalitzats per la dreta.

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.

La investigació del triple crim masclista de Dolores avança a l’espera de les autòpsies

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació del triple crim masclista de Dolores mentres espera els resultats de les autòpsies per a confirmar la principal hipòtesi sobre l'ocorregut.

Polo i Vilaplana compareixen esta setmana en el Congrés per la gestió de la dana de 2024

La comissió d'investigació del Congrés sobre la dana d'octubre de 2024 interrogarà esta setmana al president de la CHJ, Miguel Polo, i a la periodista Maribel Vilaplana, després de reordenar-se les seues compareixences.