Detingut un repartidor d’una empresa de paqueteria per assetjar a una clienta

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys d’origen colombià, com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament, després d’intentar contactar en nombroses ocasions amb una clienta a la qual li havia entregat un paquet, arribant a enviar-li un vídeo de contingut sexual a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

La investigació es va iniciar després de tindre coneixement els policies que una dona, pel que sembla estava sent assetjada des de feia diversos mesos pel repartidor d’una empresa de paqueteria. L’home li havia entregat un paquet en el seu domicili, després de la qual cosa s’hauria quedat amb el seu número de telèfon per a través d’una aplicació de missatgeria instantània posar-se en contacte amb ella, insistint fins a nou ocasions més, bé a través de missatges o videotelefonades que la víctima rebutjava o ignorava.

Els policies van esbrinar que el sospitós, al no obtindre resposta, va intentar contactar de nou amb la dona a través del lliurament d’un altre paquet, pel que sembla, arribant fins i tot a ser sorprés rondant per la finca on residia la víctima pel marit d’aquesta, que li va recriminar la seua actitud. Lluny de desistir de la seua obstinació, l’home li va enviar a la víctima un vídeo de contingut sexual preguntant-li si li agradava.

Finalment i davant tals fets, els agents han identificat i detingut al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament.

L’arrestat, sense antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després de prendre-li declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.