Detingut un repartidor d’una empresa de paqueteria per assetjar a una clienta

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys d’origen colombià, com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament, després d’intentar contactar en nombroses ocasions amb una clienta a la qual li havia entregat un paquet, arribant a enviar-li un vídeo de contingut sexual a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

La investigació es va iniciar després de tindre coneixement els policies que una dona, pel que sembla estava sent assetjada des de feia diversos mesos pel repartidor d’una empresa de paqueteria. L’home li havia entregat un paquet en el seu domicili, després de la qual cosa s’hauria quedat amb el seu número de telèfon per a través d’una aplicació de missatgeria instantània posar-se en contacte amb ella, insistint fins a nou ocasions més, bé a través de missatges o videotelefonades que la víctima rebutjava o ignorava.

Els policies van esbrinar que el sospitós, al no obtindre resposta, va intentar contactar de nou amb la dona a través del lliurament d’un altre paquet, pel que sembla, arribant fins i tot a ser sorprés rondant per la finca on residia la víctima pel marit d’aquesta, que li va recriminar la seua actitud. Lluny de desistir de la seua obstinació, l’home li va enviar a la víctima un vídeo de contingut sexual preguntant-li si li agradava.

Finalment i davant tals fets, els agents han identificat i detingut al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament.

L’arrestat, sense antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després de prendre-li declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això.

Últimes notícies

Festa de Sant Joan sense incidents a El Campello amb 10.000 persones a la platja

La nit de Sant Joan ha congregat més de 10.000 persones a les platges d’El Campello, un dels pocs municipis d’Alacant que ha permés les fogueres, i ha acabat sense incidents greus.

Cauen dues plantacions de marihuana a Sax i Petrer amb dos detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions de marihuana en vivendes de Sax i Petrer i ha detingut dos hòmens de 34 i 37 anys, investigats també per defraudació de fluït elèctric.

Els bombers apaguen de matinada un incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes

Els bombers del Consorci Provincial de València han apagat de matinada un incendi declarat dimarts en un abocador de Caudete de las Fuentes, després de diverses hores de treball.

Més de cent atesos en la Nit de Sant Joan a les platges de València, amb sis hospitalitzats

Cruz Roja ha atés 114 persones en la Nit de Sant Joan a les platges de València, sobretot per intoxicacions i cremades, i sis han acabat a l’hospital.

Brussel·les injecta 846 milions per a la reconstrucció després de la dana del 2024 a la Comunitat Valenciana

La Comissió Europea ha autoritzat el pagament de 846 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a reparar els danys de la dana d’octubre del 2024 a la Comunitat Valenciana, que va causar 230 morts i greus destrosses en infraestructures bàsiques.

La dana de 2024 inspira art i reflexió col·lectiva en un nou projecte de la UPV

La Universitat Politècnica de València presenta el projecte DANAda, amb un vídeo i una exposició que transformen l’impacte de la dana d’octubre de 2024 en una reflexió artística sobre resiliència i adaptació al canvi climàtic, amb connexió al projecte europeu The HuT.

De Larrea acabarà als Mavericks després d’un traspàs múltiple en el draft de l’NBA

Sergio De Larrea, base del Valencia Basket, ha acabat als Dallas Mavericks després de ser triat pels Lakers i traspassat als Knicks; Aday Mara ha sigut número 12 pels Thunder i Karim López ha fet història per a Mèxic com a primer nascut al país escollit en una primera ronda de l’NBA.

Biblioteques i centres culturals: els refugis climàtics que molts valencians ja usen sense saber-ho

Veïns del Cabanyal i d'altres barris de València han convertit biblioteques i centres culturals en refugis climàtics quotidians per a escapar de les onades de calor, tot i que molts encara desconeixen esta etiqueta oficial.