Detingut un repartidor d’una empresa de paqueteria per assetjar a una clienta

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys d’origen colombià, com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament, després d’intentar contactar en nombroses ocasions amb una clienta a la qual li havia entregat un paquet, arribant a enviar-li un vídeo de contingut sexual a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

La investigació es va iniciar després de tindre coneixement els policies que una dona, pel que sembla estava sent assetjada des de feia diversos mesos pel repartidor d’una empresa de paqueteria. L’home li havia entregat un paquet en el seu domicili, després de la qual cosa s’hauria quedat amb el seu número de telèfon per a través d’una aplicació de missatgeria instantània posar-se en contacte amb ella, insistint fins a nou ocasions més, bé a través de missatges o videotelefonades que la víctima rebutjava o ignorava.

Els policies van esbrinar que el sospitós, al no obtindre resposta, va intentar contactar de nou amb la dona a través del lliurament d’un altre paquet, pel que sembla, arribant fins i tot a ser sorprés rondant per la finca on residia la víctima pel marit d’aquesta, que li va recriminar la seua actitud. Lluny de desistir de la seua obstinació, l’home li va enviar a la víctima un vídeo de contingut sexual preguntant-li si li agradava.

Finalment i davant tals fets, els agents han identificat i detingut al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament.

L’arrestat, sense antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després de prendre-li declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.