10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Detingut un repartidor d’una empresa de paqueteria per assetjar a una clienta

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys d’origen colombià, com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament, després d’intentar contactar en nombroses ocasions amb una clienta a la qual li havia entregat un paquet, arribant a enviar-li un vídeo de contingut sexual a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

La investigació es va iniciar després de tindre coneixement els policies que una dona, pel que sembla estava sent assetjada des de feia diversos mesos pel repartidor d’una empresa de paqueteria. L’home li havia entregat un paquet en el seu domicili, després de la qual cosa s’hauria quedat amb el seu número de telèfon per a través d’una aplicació de missatgeria instantània posar-se en contacte amb ella, insistint fins a nou ocasions més, bé a través de missatges o videotelefonades que la víctima rebutjava o ignorava.

Els policies van esbrinar que el sospitós, al no obtindre resposta, va intentar contactar de nou amb la dona a través del lliurament d’un altre paquet, pel que sembla, arribant fins i tot a ser sorprés rondant per la finca on residia la víctima pel marit d’aquesta, que li va recriminar la seua actitud. Lluny de desistir de la seua obstinació, l’home li va enviar a la víctima un vídeo de contingut sexual preguntant-li si li agradava.

Finalment i davant tals fets, els agents han identificat i detingut al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament.

L’arrestat, sense antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després de prendre-li declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda a València una dona de 68 anys per retindre a dos persones a la seua casa

La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 68 anys per presumptament segrestar un home al qual acabava de conéixer i a una altra dona en la seua vivenda. Les dos víctimes van ser alliberades després d'una entrada forçada amb suport de bombers.

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.

El director general d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia rellevar la Secretaria Autonòmica. L'àrea encadena nomenaments i avança en una renovació interna en plena causa penal per la gestió de la DANA.

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.