Detingut un repartidor d’una empresa de paqueteria per assetjar a una clienta

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys d’origen colombià, com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament, després d’intentar contactar en nombroses ocasions amb una clienta a la qual li havia entregat un paquet, arribant a enviar-li un vídeo de contingut sexual a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

La investigació es va iniciar després de tindre coneixement els policies que una dona, pel que sembla estava sent assetjada des de feia diversos mesos pel repartidor d’una empresa de paqueteria. L’home li havia entregat un paquet en el seu domicili, després de la qual cosa s’hauria quedat amb el seu número de telèfon per a través d’una aplicació de missatgeria instantània posar-se en contacte amb ella, insistint fins a nou ocasions més, bé a través de missatges o videotelefonades que la víctima rebutjava o ignorava.

Els policies van esbrinar que el sospitós, al no obtindre resposta, va intentar contactar de nou amb la dona a través del lliurament d’un altre paquet, pel que sembla, arribant fins i tot a ser sorprés rondant per la finca on residia la víctima pel marit d’aquesta, que li va recriminar la seua actitud. Lluny de desistir de la seua obstinació, l’home li va enviar a la víctima un vídeo de contingut sexual preguntant-li si li agradava.

Finalment i davant tals fets, els agents han identificat i detingut al sospitós com a presumpte autor d’un delicte d’assetjament.

L’arrestat, sense antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després de prendre-li declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan fora requerit per a això.

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.