Un repartidor patix un accident laboral en xocar amb un cotxe en Elx

Repartidors a domicili

El succés ha sigut considerat com un accident laboral | Flickr

 

Un motorista, de 23 anys, ha resultat ferit este diumenge després de xocar amb un cotxe en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) han informat que l’accident s’ha produït en el carrer de Fernanda Santamaría.

 

El CICU ha rebut l’avís cap a les deu de la nit i, ràpidament, ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB). L’equip mèdic del SAMU ha assistit al motorista per policontusions.

 

El succés s’ha considerat com a accident laboral, ja que es tracta d’un accident ‘in itinere’, és a dir, que la víctima estava anant a treballar o tornant de la seua jornada laboral. El motorista, després de rebre l’assistència necessària, ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elx.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.